miggemex Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 gdaily och helin har ni Flash ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Semi-tiltar Yang nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Semi-tiltar Yang nu? Hoppas hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henli251 Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 nee, jag har då inget extra...har du vlc? prova min mms: länk i den? http://www.videolan.org YES! VLC fungerar bra!!! TACKAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fors999 Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Å gold sitter å käkar blåbär. Ska nog testa det någon gång asså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Snackade Jamie Gold om att han undvek att ta coinflips i all-in situationer? Måste ju ha ett sjukt kortsnitt för att kunna vinna utan att ta några såna lägen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 gdaily och helin har ni Flash ? hittade de där iaf om det är nån flash länk ni försöker köra(dock borde de inte störa om man spelar direkt i wmp/vlc, eller den länken som senast postades, wmp i webläsaren) HOW TO FIX NO AUDIO PROBLEM IN FLASH (4 SOLUTIONS) http://www.adobe.com/cfusion/webforums/forum/messageview.cfm?forumid=44&catid=184&threadid=1252570&enterthread=y passa samtidigt på att uppdatera Flash spelaren: http://secunia.com/advisories/26027/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Snackade Jamie Gold om att han undvek att ta coinflips i all-in situationer? Måste ju ha ett sjukt kortsnitt för att kunna vinna utan att ta några såna lägen... Han måste ju ha synat för en hel massa coinflips när motståndaren var all-in. För övrigt fick Yang hyfsade odds för att syna med KQ och det är två höga kort. Jag tycker det är försvarbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 YES! VLC fungerar bra!!! TACKAR!!! ok, nice... (men samma stream var utan ljud i wmp? isf saknas nog nån codec i windows(vlc har de mesta inbyggt)...men det är nog ingen speciell codec, bara nån standard win uppdatering som du missat, gammal wmp kanske?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miggemex Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 han fick det att funka med vlc o din mms länk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Var det inte Gold som syna med KJ mot Allens TT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Undrar vad Alex hade där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fritte_n Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Han sa att han FÖRSÖKER undvika 50/50, tydligen klarar han inte undvika det var gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Idioten är i studion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Var det inte Gold som syna med KJ mot Allens TT? Det var väl undantaget han tog upp men han verkar ju ha säkra reads på motståndarna. Han hade ju förstås sjukt mycket chips under en lång tid så han behövde väl iofs inte ta tveksamma lägen där han som bäst hade coinflip. Skulle också vlja känna så nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pommesxd Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Länk till live steam? finns det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Jag sa inte att synen var dålig, däremot tyckte jag det var konstigt att Gold tyckte att Yangs syn var så dålig. "Han har ju bäst 50/50" sa Gold, det var ju exakt samma mot Allen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Jag sa inte att synen var dålig, däremot tyckte jag det var konstigt att Gold tyckte att Yangs syn var så dålig. "Han har ju bäst 50/50" sa Gold, det var ju exakt samma mot Allen.. Skillnaden är att han är Jamie Gold = ett snäpp högre rigg - lätt syn! Sant som du säger, men det känns värre att dubbla en shortstack med en tveksam syn än att hålla honom kort o vänta på ett bättre läge eftersom han fortfarande måste göra moves. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fors999 Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Jo men han förklara ju den synen med att allen va short och han vela ha ur han så han tog en coin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Nu händer det lite mellan Rahme o Alex, bättre om dom tog från nån annan men man håller sig vaken nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 ojoj, hålla sig vaken i 1,5h? zz-ZZ-zz-ZZ-zz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 O fy fan, 1 timme o 30 minuter. Måste ju vara ett skämt nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 jahopp. 1,5h middagsbreak. Gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Hålla sig vaken eller sova o vakna - undrar vad som är svårast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Hade jag inte spelat en turnering på Stars så hade jag somnat nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts