Gå till innehåll

Söndagens RAIL! (15/7)


sorkenkk

Recommended Posts

Tjo! Första gången jag skriver i någon sån här tråd. Men det är kul att hålla koll hur det går för folk på forumet så tänkte att jag skulle dela med mig själv när jag för första gången på länge lirar lite seriöst på en söndag.

 

Dessa turneringar är med i mitt schema just nu. Kommer förmodligen att klämma in en del mindre tours med under kvällen för att inte tråkas ut helt. Uppdaterar här om det går bra i någon av dom.

 

18:45 - PokerStars Sunday Warm-Up $400K Guaranteed ($215)

21:30 - PokerStars Sunday Hundred Grand ($11)

22:00 - Mansion $100K Guaranteed ($100)

22:30 - PokerStars Sunday Million ($215)

 

Funderar på att spela Primas $200K Gtd $60+R med. Kanske blir Second Chance på Stars och Mulligan på Full Tilt om suget finns för det.

 

 

Lycka till alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 192
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

18:45 - Partypoker $300k Guarantee ($215)

20:00 - iPoker $100k Guarantee ($215)

20:30 - Svenskaspel Sverigeranking (250kr)

20:30 - Prima $200k Guarantee ($65 rebuy)

21:00 - Boss $100k Guarantee ($109)

22:00 - Mansion $100k Guarantee ($100)

 

Kanske hittar någon mer MTT, skriver upp de då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite OT men tar den här i vilket fall. Jag har tänkt spela Boss $100k ikväll och jag laddade ner martinspokers bossklient. Jag har satt över pengar till cashiern från pokern men när jag går in i cashiern från bossklienten så står det att jag har 0. Ska det inte gå att använda pengarna jag använder på b2b även till Boss?

 

Väldigt tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite OT men tar den här i vilket fall. Jag har tänkt spela Boss $100k ikväll och jag laddade ner martinspokers bossklient. Jag har satt över pengar till cashiern från pokern men när jag går in i cashiern från bossklienten så står det att jag har 0. Ska det inte gå att använda pengarna jag använder på b2b även till Boss?

 

Väldigt tacksam för svar!

 

På Redbet måste man ha pengar i oddsdelen (eller "sport" kanske den heter) för att spela på Boss, pengarna tas därifrån. Testa det! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Redbet måste man ha pengar i oddsdelen (eller "sport" kanske den heter) för att spela på Boss, pengarna tas därifrån. Testa det! :)

Det var nästan ännu lättare. Det fanns en "Trasfer to Cardroom2":-D Sen var pengarna inne i Bossklienten och jag är nu reggad för turneringen. Kom på att jag även ska spela Ultimatebets $200k också:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var nästan ännu lättare. Det fanns en "Trasfer to Cardroom2":-D Sen var pengarna inne i Bossklienten och jag är nu reggad för turneringen. Kom på att jag även ska spela Ultimatebets $200k också:-)

 

Ah, okey. Bra att det löste sig.

 

Förbered dig på pokervärldens sämsta spelare i Bossturneringen bara, ärligt alltså :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Siiick, först dubblar jag i ipoker med KK mot AQs, Donkeyklonk träffar esset men jag hittar reklonk med två outs på river:-)

 

Strax efter hamnar jag i tervägsallin preflop med AA mot A6 och 99, min hand står och helt plötsligt har jag bra stack.

 

Halvminuten senare dubblar jag också i warmup med AK mot AJ. On fire nu...

 

:-D :-D :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...