Weedobooty Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 Tänkte bumpa en två år gammal tråd för att säga att jag beställde ett basket linne med mitt namn och egna nummer, skulle ta 6-8 veckor. Beställde den 13 Februari och fick tröjan idag, mindre än en månad alltså. Men fyfan vad stor den är, beställde Medium, brukar vanligtvis ha Large och den här tröjan går nästan ner på knäna och allmänt baggy. Skaffa en jättetjock tjej och ge den till henne i julklapp. Citera
Pold Postad 21 April , 2009 Rapport Postad 21 April , 2009 lewl, köpte en kamera för mina FT-poäng och vips skulle de snåla kyrkråttorna dra 80$ från min rb.. stöld imo! Citera
Full Tilt Support Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Hej Pold & övriga; Eftersom RB avtalet står mellan spelaren & hans/hennes affiliate så blir det deras sak att informera dig om eventuella avdrag som regleras av ert avtal. Vårt avtal står mellan oss och din affiliate, och i det så framgår det tydligt att vi gör avdrag för dom utgifter som finns. Det är trots allt ett relativt blygsamt avdrag det handlar om. Sen får man ju helt enkelt bestämma sig för om $80 för en kamera värd några tusen är något man vill byta till sig eller inte. Personligen så tycker jag att det är en rätt bra affär. MVH, Full Tilt Support Citera
SMS Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Det skulle va bra om man kunde köpa bonusar eller tokens för sina poäng , tex en $26 token för XXXX poäng. Inte alla som vill betala för reklamprylar som andra bolag skickar gratis Citera
asfalten Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Om man beställer prylar med ft academy-poäng, dras det också från din rakeback? Citera
Mr.Lajban Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 +1 på att kunna köpa bonusar eller tokens för sina poäng! Citera
asfalten Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 +1 på att kunna köpa bonusar eller tokens för sina poäng! kan man göra för academypoäng. Citera
Bubbla Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 Beställde en väska typ 1 februari. Man kan undra hur lång tid det dröjer innan nästa båt går från USA... Citera
asfalten Postad 25 Mars , 2010 Rapport Postad 25 Mars , 2010 Och vad är det för poäng? http://academy.fulltiltpoker.com/sv/ Citera
Olycklig_fisk Postad 6 April , 2010 Rapport Postad 6 April , 2010 vad är det billigaste som finns att köpa i full tilt shopen? Citera
Olycklig_fisk Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 Hade du tänkt och svara eller bögjävel? Inlägget varnat // Crappy Citera
asfalten Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 Hade du tänkt och svara eller bögjävel? hade du tänkt klicka på full tilt store-länken i din pokerklient eller? Citera
Olycklig_fisk Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 äh nej orkar inte leta upp det billigaste därför frågar jag här om nån vet Citera
pjharvey Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 äh nej orkar inte leta upp det billigaste därför frågar jag här om nån vet orkar inte svara... Citera
Weedobooty Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 Kan man inte köpa Cardrunners- och Stox-abonnemang med FT-points längre? Citera
pjharvey Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 Kan man inte köpa Cardrunners- och Stox-abonnemang med FT-points längre? Stoxpoker går ihop med Cardrunners med start nästa månad. Kommer säkert någon ny deal. Citera
Weedobooty Postad 10 April , 2010 Rapport Postad 10 April , 2010 Stoxpoker går ihop med Cardrunners med start nästa månad. Kommer säkert någon ny deal. Uppfattat. Tack Citera
Lemiux Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 Gick in och tänkte jag skulle beställa ett nytt pokerset, men hittar inga i butiken?? Citera
RoopzY Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 Jodå det finns där. Gå in på hemma/utomhus och sedan går du in på pokerrum. Tadaaaa! Snor tråden lite. För ungefär (väldigt ungefär) 3 månader sen så bustade jag Scott Fischman två dagar i rad (skills huh?). Fick mail om att jag skulle få T-Shirts hemskickade, men det har då inte blivit av. Tror ni att ett mail skulle skynda på processen? Inget jag ligger sömnlös över på nätterna direkt, men skriver dom att jag har vunnit nåt, så ska ja ha det också! Citera
Lemiux Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 Jodå det finns där. Gå in på hemma/utomhus och sedan går du in på pokerrum.Tadaaaa! KUUUUUNG!! Citera
Aeis Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 Om man beställer prylar med ft academy-poäng, dras det också från din rakeback? Bra fråga. Jag undrar även detta samt även hur det är med ironman medaljerna. Min affiliate visste inte heller så de har kontaktat Fulltilt och skulle återkomma... Citera
Recommended Posts