berzerker Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Lägger det off topic, eftersom det är ett så extremt dåligt pokerskämt: http://www.expressen.se/sport/1.757923/drog-direkt-efter-floppen Ville han inte ens se turn och river? Citera
robster80 Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 tog ett tag innan jag fattade. så trög är jag. Citera
MacDaddy Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Tog en minut för mig att inte fatta... Citera
Supertequila Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 vad är skämtet? Han drog dött på floppen och..??? Edit: Gud vad trög jag är. Får skylla på att jag sovit lite inatt. Märks hur pokerskadad man är. En som inte spelar poker hade nog kopplat direkt. Bra rubrikval dock. Floppen o floppen Citera
dddanne Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 bara jag som inte förstår nånting? Citera
vetgirig Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Det är en rubriksättare som bestämmer rubriken på en artikel - inte journalisten. Gissar att rubriksättaren missat att rubriken blev bättre om den är Drog direkt efter rivern. Citera
Klyka Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Bara jag som funderar på vad han drog till? Ett par (i) damer kanske? Citera
wizzo Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Bara jag som funderar på vad han drog till? Ett par (i) damer kanske? ...som han köpt för en massa , känner sig som en K men blir sen J när flickvännen får och ger honom på nöten...så har vi klarat av alla nu? TILT på dessa "pokerskämt" Citera
istinkface Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 nån som vet varför inte Kens krönika inte är kvar i aftonbladet längre? Citera
Hasselby Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Det är en rubriksättare som bestämmer rubriken på en artikel - inte journalisten. Gissar att rubriksättaren missat att rubriken blev bättre om den är Drog direkt efter rivern. fast rubriken om "floppen" är ju tvetydig, och på så sätt fyndigare. Citera
Buff Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Bara jag som funderar på vad han drog till? Ett par (i) damer kanske? snarare "kåken" Citera
Cleburne Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 nån som vet varför inte Kens krönika inte är kvar i aftonbladet längre? Han fick "sparken" när han blev misstänkt för insideraffärer. Citera
DrRoland Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 OK, vad åkte han med för hand då och mot vad? Talar ni inte om det så fattar jag inte poängen med den här posten. Citera
Batch Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Skrev inte Ken i en krönika att han tröttnat på pokern och skulle lägga sin pokerkarriär på hyllan? Citera
istinkface Postad 13 Juli , 2007 Rapport Postad 13 Juli , 2007 Han fick "sparken" när han blev misstänkt för insideraffärer. Men vafan, det enda på aftonbladets pokersida somv ar nåt att läsa Citera
Supertequila Postad 14 Juli , 2007 Rapport Postad 14 Juli , 2007 Asså det verkar som vissa inte förstår det roliga med rubriken. Han drog efter floppen, som i betydelsen fiaskot. Han gjorde en flopp. Hänger ni med? Sedan att ordet flopp även betyder de tre första öppna korten i holdem är en fyndig tvetydlighet. Att skriva att han drog efter rivern var ju riktigt värdelöst. punkt slut, skratta nu. Citera
Klyka Postad 14 Juli , 2007 Rapport Postad 14 Juli , 2007 Och att han drog. Som till en hand. Därav mina två damer. Som sagt: Skratta nu. Citera
Recommended Posts