oleby Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Jag är så jävla glad, inte bara för att jag precis hjältesynade en idiot för halv stack utan för att hon sa ja! Jag ska gifta mig den 31/8! Grattis mig!!! Citera
Hasselby Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Gratulerar! Låter smart att ta det relativt nära inpå, så slipper man ett år av förberedelser. Å andra sidan kan det bli svårt att hinna få med släkt och vänner på festen (fast det kanske är meningen ). Citera
Snabelguy Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Grattis! Det är vad jag kallar klonk det! Citera
oleby Postad 12 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2007 Gratulerar! Låter smart att ta det relativt nära inpå, så slipper man ett år av förberedelser. Å andra sidan kan det bli svårt att hinna få med släkt och vänner på festen (fast det kanske är meningen ). Haha! Nejdå, har skickat inbjudningskorten idag, men satan vad dyrt allt blir! När jag slutat spela poker ska jag börja tillverka bröllopsklänningar, där kan man tala om EV! Citera
noop Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Grattis!! måste kännas riktigt roligt!! Citera
stroem Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Haha! Nejdå, har skickat inbjudningskorten idag, men satan vad dyrt allt blir! När jag slutat spela poker ska jag börja tillverka bröllopsklänningar, där kan man tala om EV! - på manlighets EV dock Citera
oleby Postad 12 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2007 - på manlighets EV dock Haha! Japp, det sjuka är att jag räknar allt i inköp. Tex bröllopsklänning 2 inköp, limmo 10 BB osv. Jaja, nu har jag druckit sprit för att fira så jag hoppas att vi inte ses vid borden ikväll/inatt då jag är riktigt dålig på att lira packad! Skål, och återigen grattis mig! Citera
sturedenstore Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Grattis! Spela inte bort bruden nu bara Citera
Ralph247 Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Hela pf är väl bjudet? Tjejer drömmer ju om stoora bröllop...Grattis! Citera
sorkenkk Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Hela pf är väl bjudet? Tjejer drömmer ju om stoora bröllop...Grattis! loool 95% wedding crashers på bröllopet då. =) Citera
SouthEast Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Haha! Japp, det sjuka är att jag räknar allt i inköp. Tex bröllopsklänning 2 inköp, limmo 10 BB osv. Jaja, nu har jag druckit sprit för att fira så jag hoppas att vi inte ses vid borden ikväll/inatt då jag är riktigt dålig på att lira packad! Skål, och återigen grattis mig! Nick och site?? Grattis grattis Citera
Recommended Posts