-100K Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Tjena moss! Har faktiskt hängt lite på 2+2 ett tag och inte varit aktiv här inne. Har läst lite dagböcker och så men inte orkat engagera mig i denna:) Får se hur jag ska göra, men tänkte skriva en liten update nu. Har iaf inga skulder kvar, och har till och med börjat spara i aktier för 3 veckor sedan. Har en portfölj på blyga 20K skr men det är iaf något. Har uppnått supernova på Pokerstars och spelar nu NL400-NL600 som reg. Runt 12 bord åt gången. Blir rätt bra pengar med milestones bonusar etc. Funderar dock på att byta till en EU site men vet inte riktigt vilket nätverk man skall satsa på. Några rek? Ses around fellow pokerfreaks! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Hej hopp kul att du skriver igen! Jag är grymt imponerad av din bedrift Hoppas det flyter på! /laz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 fan va kul o höra, en gång i livet! Grattis grabben vad nickar du på stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Du får börja med att byta rubrik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Haha! Ballt, kul å höra. Som sagt - EN GÅNG I LIVET! Wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Stört snyggt jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 5 December , 2008 Rapport Share Postad 5 December , 2008 grattis:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-100K Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Klonk inatt! +$278.000 inkl cashgame & en stor mtt vinst. Var och hur e secret. Men fett glad så var tvungen att dela med mig. Bestämt mig för att avsluta min utb efter mycket om och men. Blir mag i informatik. Undrans vart man kan få jobb sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-100K Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Skulle verkligen vilja orka / ha lust att ta upp dagboken igen. Men vet hur dålig jag är:) Så jag antar jag får fortsätta med spontana inlägg. Kanske ska köpa en blogg mobil nu då man har lite stålars så kan man knocka både fadde och linda rosing Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fonzie Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Klonk inatt! +$278.000 inkl cashgame & en stor mtt vinst. Var och hur e secret. Men fett glad så var tvungen att dela med mig. Bestämt mig för att avsluta min utb efter mycket om och men. Blir mag i informatik. Undrans vart man kan få jobb sen. Wow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Klonk inatt! +$278.000 inkl cashgame & en stor mtt vinst. Var och hur e secret. Men fett glad så var tvungen att dela med mig. Bestämt mig för att avsluta min utb efter mycket om och men. Blir mag i informatik. Undrans vart man kan få jobb sen. Lagom, wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Skummat igenom din db nu från början till slut och vill bara säga att man blir glad av att se hur du har lyckats med det som var din målsättning, nämligen att bli skuldfri och kunna unna dig något extra i livet. Extra kul att du lyckats hitta storklonken, stort grattis. gg wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Sick klonk, WP! Vet inte om du vill berätta, men hur mycket var CG och hur mkt var turrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Behöver nog inte skriva så mycket, lär komma in ett par inlägg närmsta dagarna ändå! Sinnes bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 w00t! grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Klonk inatt! +$278.000 inkl cashgame & en stor mtt vinst. Var och hur e secret. Men fett glad så var tvungen att dela med mig. Bestämt mig för att avsluta min utb efter mycket om och men. Blir mag i informatik. Undrans vart man kan få jobb sen. wow, grymt imponerad, kul att någon som förtjänat vinsten(ur ett socialt perspektiv) tog hem den också Congrats!!! nu kan du tom njuta mer av liver än vi som inte haft det lika hårt ställt som du, dags att dela med sig lite?=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Har läst igenom hela dagboken nu! Underbar läsning, så jag hoppas du fortsätter skriva här! Från skuldsatt till miljonär, helt sjuk! Du måste ha världens bästa flickvän dessutom! Lycka till med allt du gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Tråk-Klyka: Se till att betala av eventuella kvarvarande skulder fort som tusan, pengar försvinner så snabbt annars.. Party-Klyka: Sickt, wp, gz! Njut av livet! Tråk-Klyka igen: Se till att hålla skuldsättningsgraden på 0% nu. Du om någon vet hur pressande det är att vara skuldsatt, och kan verkligen njuta av friheten nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Grymt! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 Hittade den här dagboken på något sätt. Imponerande som fan och en update vore väl uppskattat. Vad lirar du för stakes nu etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
markusdalb Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Grattis får man väl säga.. vars vann du turneringen? är det sant? Varför har dagboken dött? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JaseyJay Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Varfør kænns detta som årets levling?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts