hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 wtf casha ut 60% nu så du inte blir helt förkrossad när du gular sen Ingen risk. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Vad nickar du på ipoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibsa Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 JÖSSES hur lyckas man? FR, SH? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 skulle tro sh elr hu lol ,krossa lite nl10k nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Det är ju uppenbart att han är sponsrad av siten daahh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Vad nickar du på ipoker? vad tänkte du då? möta mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 JÖSSES hur lyckas man? FR, SH? SH och HU, även $200 SuperTurbo SNG.. vann nån liten tour också, runt $2000 fick jag då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 vad tänkte du då? möta mig eller? Haha, näe, ska snart sova men lite "avancerat" NL $5k-skottande vore ju kul o se B.t.w. kanske vi redan har mötts, om du lirat på NL $200-borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Haha, näe, ska snart sova men lite "avancerat" NL $5k-skottande vore ju kul o se B.t.w. kanske vi redan har mötts, om du lirat på NL $200-borden. ptja, lirade inte länge på NL200, snabb visit bara, plussa några hundra dollar på under 150 händer tror ja de var. men dra ett pm så kanske vi kan lösa nått, inte så sugen o ha halva pf å raila =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 inte så sugen o ha halva pf å raila =) lol, det är nog ingen fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Haha, alltså detta måste väl ändå vara ett skämt? Från $10 --> $8.K på knappa två dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Haha, alltså detta måste väl ändå vara ett skämt? Från $10 --> $8.K på knappa två dagar? Japp, har så tråkigt liv att jag sitter här på pokerforum och ljuger ihop historier och hoppas hitta ngn kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 lol, det är nog ingen fara. jadu säg itne de du =) några priv's får man ju.. några =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 vad nickar du på iPoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 hehe nu blev jag fett impad och beslöt mig för att göra samma sak.. skillnaden är att jag har $74,38 på Unibet och att jag inte bestämt vad som görs med pengarna. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 hehe nu blev jag fett impad och beslöt mig för att göra samma sak.. skillnaden är att jag har $74,38 på Unibet och att jag inte bestämt vad som görs med pengarna. Lycka till! you go girl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Vad nickar du på IPoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prot Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Fan vad rolig grej.. synd att du är klar snart.. ska inte ta nya $100 och skotta upp till $100K när du är klar med den här? Kan vara svårt att skotta med $40K sen men du har ju alltid TheTerrorist på prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Fan vad rolig grej.. synd att du är klar snart.. ska inte ta nya $100 och skotta upp till $100K när du är klar med den här? Kan vara svårt att skotta med $40K sen men du har ju alltid TheTerrorist på prima? Hehe, $100 på prima tänkte du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Jag lyckas alltid skotta 1k$ ner till 0$. Snälla kan du inte lära mig hur du gör gogo för 100k$ sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Jag lyckas alltid skotta 1k$ ner till 0$. Snälla kan du inte lära mig hur du gör gogo för 100k$ sen Aoo, har bara $1k kvar nu tills $10k på iPoker, men vart ska man skänka pengarna? Sen kasnke man testar $1k till $100k, borde gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrspanishboy Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Varför skänka pengarna? Försök istället redan nu skotta dem upp till 100k$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibsa Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 casha ut och köp något roligt eller du kanske har för mycket pengar? hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Varför skänka pengarna?Försök istället redan nu skotta dem upp till 100k$. Det där är ju det dummaste han kan göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Det där är ju det dummaste han kan göra... tråkmåns Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts