Gå till innehåll

Skotta till $10,000?


hockeypulvret

Recommended Posts

Tjena, jag och en kompis satt och surra lite runt kl 05 huruvida det var möjligt att skotta sig från $10 till $10,000 eller ej, kommer sedan fram till att vi ska se om vi klarar av det.

 

Kollar runt lite på olika sidor där man kan tänkas spela och då iPoker erbjuder sköna HU SNGs (SuperTurbo 8-)), även bra utbud på cashgame, så beslutar vi oss för att köra där.

 

Detta projekt är bära eller brista, pengarna kommer i slutändan, om vi lyckas, att skänkas till någon fond (tipsa gärna om någon vettig).

 

Okej, $10 investerade.

 

Är ingen vidare skrivare direkt och vet inte riktigt vad man bör ta med men är som sagt bära eller brista. Kan tilläggas att det kommer slaskas en heldel också :)

 

Okej första sessionen avklarad, resultat:

 

NL50: +$23.45

NL100: +$199

 

Start: $10

Just nu: $232.45

 

Helt ok start med andra ord, återkommer med trevliga HHs lite senare :)

 

Adjö för denna gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sova var det ja, jo de gick ju sådär lite halvt dåligt så de fick bli lite skottning, med $600 färska på kontot bestämmer jag mig att sätta $200 på NL1000 mot en ensam italienare(?) som sitter in för $200, börjar gå så åt helvete dåligt och är nog nere på $70 innan de börjar strömma in folk, och då börjar även korten strömma.

 

NL1000: +$507,5

 

Start 2007-07-08: $10

Just nu: $1120,85

 

Spelar även en $1500 TURBO gtd rebuy där de precis gått till 1a pausen, ligger på 9690, blindsen blir 100/200 efter paus.

 

Bra början på detta iaf =) 10% avklarat på ca 250 händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahapp, snabbt kan de gå, 2a handen efter paus får man AA på BB, raisar till 800 å en slår om (täcker mig), jag smetar och han synar med 33, flop 3xx och tack för visat intresse.. i samma veva reggade jag mig på en $100+9 HU Turbo, 1a handen hittar man KK, kalas, får reraise också, och efter skriptet åker pengarna in och han visar glatt upp sina par i ess, tack o adjö där med.. nåja även dom stora har motgångar..

 

I skrivandes stund sitter jag på ett 2/4 HU mot en italienare som har sån jävla tur och drar in r-r kåken (sätter stege på turn, han 2par), förbannelse..

 

Start: $10

Just nu: $800

 

nu ska vi slaska lite, återkommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nog ere gudförbannat, sitter i 2st $100+5 sng, leder båda, en har jag 2100 vs 900 och en 2500 vs 500, så dör programmet? okej.. bra där.. kommer tillslut in igen och har under 100 kvar i båda, i en lyckas ja dock komma tillbaka och e all in och har 500kvar med AK vs QJ på KJx flop men river trissar han på och sen var de bara all in så drog gode dött..

 

jävla skit site

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sådär ja, less som man är på skit sidan bestämmer ja mig för att ta de resterande $500 och sätta mig på NL2000 och bara förlora skiten så ja slipper se deras äckliga logga, men ack, de ville sig inte, spelat i ca 1timme och gick väll helt ok, börjar med att trippla i en pott med JJ (all in pre) flop Axx turn J o river blankar..

 

Får rätt kalla kort men slaskar på å träffar bra, till slut leftar jag bordet med

$3782,24 ..

 

Även suttit o tjötat i den förbannade online supporten där han hotade att stänga av mitt konto o diverse saker..

 

Well, nu e frågan vad man gör med dessa förbannade dollar som ja inte alls vi ha.. tänkte dra ut o käka en sväng, o sen blir det nog NL5000 och $100kn ikväll.

 

såatt, så ligger de till, ska dock börja om med $10 på någon annan sida, får se va de blir.. iaf, HU på iPoker var bland de sämsta spelare jag mött, kanske var för att jag lirade på morgonen, ingen aning, men riktigt döda pengar.

 

BBL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Får rätt kalla kort men slaskar på å träffar bra, till slut leftar jag bordet med

$3782,24 ..

 

 

 

Well, nu e frågan vad man gör med dessa förbannade dollar som ja inte alls vi ha..

 

BBL.

 

Det bästa är att skänka bort dom redan nu om du nu verkligen verkligen absolut inte vill ha dessa "jävla" dollar.

 

Jag är helt hundra på att dom förlåter dig för att du inte nådde 10k utan klev på 3,5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

less som man är på skit sidan

 

ta de resterande $500 och sätta mig på NL2000 och bara förlora skiten

 

spelat i ca 1timme

 

Får rätt kalla kort

 

till slut leftar jag bordet med $3782,24 ..

 

Vet ju var min positiva varians tagit vägen i varje fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...