Gå till innehåll

Biz svs slask 2.5/5+


slaskpoker

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

känns som fold! Finns ju ingen hand som han skulle betta med på river som du slår (vad jag kan tänka)..

 

tiltar ihjäl på den fiskiga riverbetten, man synar den men vet att det är solklar fold. Bara 700 plus? Du satt med stora stackar innan vad jag såg.

 

ska försöka hitta folden där nästa gång ;)

 

mjo ville jag hann faktiskt bli run run stegad mot och överfärgad, men satt nog med närmare 4k på ett bord i slutet, gulen hade pos på mig då med typ lika stor stack, va några som va bra på donera på det bordet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelade 400 händer till och dagen slutar därmed på +2,8k :-P gick rätt bra minst sagt ;-) men nu e de läggdags. blev vist ingen BIO då den tydligen stängde tidigt idag

 

 

Tur i Oturen

 

Party Poker No-Limit Hold'em, $5 BB (5 handed) Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards)

 

saw flop|saw showdown

 

BB ($556.33)

UTG ($159.87)

Hero ($1000.71)

Button ($1596.02)

SB ($649.64)

 

Preflop: Hero is MP with 3c.gif, 3s.gif.

1 fold, Hero raises to $20, Button calls $20, SB raises to $80, BB calls $75, Hero calls $60, Button calls $60.

 

Flop: ($320) 3d.gif, 9d.gif, ac.gif(4 players)

SB bets $180, BB folds, Hero raises to $444, Button folds, SB calls $389.64 (All-In), Hero calls $125.64.

 

Turn: ($0) td.gif(2 players, 1 all-in)

 

River: ($0) ts.gif(2 players, 1 all-in)

 

Final Pot: $1459.28

 

Results in white below:

SB has Jd Kd (flush, king high).

Hero has 3c 3s (full house, threes full of tens).

Outcome: Hero wins $1459.28.

 

 

 

underbart att spela :) mot en 92/18 kille hehe

 

 

Party Poker No-Limit Hold'em, $5 BB (5 handed) Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards)

 

saw flop|saw showdown

 

MP ($1297.01)

Button ($1481.91)

Hero ($1000)

BB ($935.51)

UTG ($358.81)

 

Preflop: Hero is SB with ks.gif, kd.gif.

UTG raises to $15, 1 fold, Button calls $15, Hero raises to $77, 1 fold, UTG folds, Button calls $62.

 

Flop: ($174) 3c.gif, 9h.gif, kc.gif(2 players)

Hero bets $133, Button calls $133.

 

Turn: ($440) 8d.gif(2 players)

Hero bets $333, Button calls $333.

 

River: ($1106) 8s.gif(2 players)

Hero calls $457 (All-In), Button calls $457.

 

Final Pot: $2020

 

Results in white below:

Hero has Ks Kd (full house, kings full of eights).

Button doesn't show.

Outcome: Hero wins $2020.

 

 

 

det e nog rejs eller fold som gäller här med A5s igentligen då man ofta hamnar i cp situationer me dem, här borde jag nog hålla potten liten utan mer träff

 

Party Poker No-Limit Hold'em, $5 BB (5 handed) Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards)

 

saw flop|saw showdown

 

Button ($1470.24)

SB ($187.82)

Hero ($2816.95)

UTG ($2390.11)

MP ($532.34)

 

Preflop: Hero is BB with 5d.gif, ad.gif.

2 folds, Button raises to $20, SB calls $17.50, Hero calls $15.

 

Flop: ($60) qd.gif, 4d.gif, ah.gif(3 players)

SB checks, Hero checks, Button bets $40, SB calls $40, Hero raises to $125, Button calls $85, SB calls $127.82 (All-In), Hero calls $42.82, Button calls $42.82.

 

Turn: ($0) 3s.gif(3 players, 1 all-in)

Hero checks, Button checks.

 

River: ($0) qs.gif(3 players, 1 all-in)

Hero checks, Button checks.

 

Final Pot: $563.46

 

Results in white below:

SB doesn't show.

Hero has 5d Ad (two pair, aces and queens).

Button has As 9s (two pair, aces and queens).

Outcome: Button wins $563.46.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

det e nog rejs eller fold som gäller här med A5s igentligen då man ofta hamnar i cp situationer me dem, här borde jag nog hålla potten liten utan mer träff

 

Party Poker No-Limit Hold'em, $5 BB (5 handed) Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards)

 

saw flop|saw showdown

 

Button ($1470.24)

SB ($187.82)

Hero ($2816.95)

UTG ($2390.11)

MP ($532.34)

 

Preflop: Hero is BB with 5d.gif, ad.gif.

2 folds, Button raises to $20, SB calls $17.50, Hero calls $15.

 

Flop: ($60) qd.gif, 4d.gif, ah.gif(3 players)

SB checks, Hero checks, Button bets $40, SB calls $40, Hero raises to $125, Button calls $85, SB calls $127.82 (All-In), Hero calls $42.82, Button calls $42.82.

 

Turn: ($0) 3s.gif(3 players, 1 all-in)

Hero checks, Button checks.

 

River: ($0) qs.gif(3 players, 1 all-in)

Hero checks, Button checks.

 

Final Pot: $563.46

 

Results in white below:

SB doesn't show.

Hero has 5d Ad (two pair, aces and queens).

Button has As 9s (two pair, aces and queens).

Outcome: Button wins $563.46.

 

varför inte beta turn när du ändå har reppat trissen på flop?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äh kändes inte som han skulle folda :)

 

 

Det blev visst rätt passivt spel för mig idag då jag ofta spelade mot överaggresiva killar som jag lät betta, spelade bara 1,3k händer men hittade ett litet plus på 1k, känns fantastiskt att detta e typ 7e + dagen på raken :-P

 

Såja Slasken! Avslutar vi månaden fint..!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äh kändes inte som han skulle folda :)

 

 

Det blev visst rätt passivt spel för mig idag då jag ofta spelade mot överaggresiva killar som jag lät betta, spelade bara 1,3k händer men hittade ett litet plus på 1k, känns fantastiskt att detta e typ 7e + dagen på raken :-P

 

bara 1300 händer? hur många händer brukar du få in per månad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja Slasken! Avslutar vi månaden fint..!

jag låvar att jag ska försöka 8-)

bara 1300 händer? hur många händer brukar du få in per månad?

brukar väll bli iaf 40-50k+ men har inte ens spelat 18k denna :(

 

Har köpt ett till gymkort idag på gymmet som ligger mkt närmare, känns riktigt bra och NU kmr jag nog iaf träna varannan dag hade jag tänkt :P funkade ju inte riktigt förra ggn :-P Riktigt soft gym detta iaf, de har t.o.m en klättervägg som går på ström och fungerar som en rullklättervägg .. inte testat den men den ser grym ut iaf :P sedan har de massor me maskiner,vikter,rullband,cyklar,boxningsäckar,m.m. de har också några typ 10m stora fläktar i taket som heter "big ass fans" , aja de va billigt också 135€ för 4mån "special price my friend"

 

AFK MAT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag låvar att jag ska försöka 8-)

 

brukar väll bli iaf 40-50k+ men har inte ens spelat 18k denna :(

 

Har köpt ett till gymkort idag på gymmet som ligger mkt närmare, känns riktigt bra och NU kmr jag nog iaf träna varannan dag hade jag tänkt :P funkade ju inte riktigt förra ggn :-P Riktigt soft gym detta iaf, de har t.o.m en klättervägg som går på ström och fungerar som en rullklättervägg .. inte testat den men den ser grym ut iaf :P sedan har de massor me maskiner,vikter,rullband,cyklar,boxningsäckar,m.m. de har också några typ 10m stora fläktar i taket som heter "big ass fans" , aja de va billigt också 135€ för 4mån "special price my friend"

 

AFK MAT

 

låter som jävligt najs gym de där. hur länge har du bott på cypern, hur länge har du tänkt att stanna och vilka bor du där med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjo libido, jo gymmet e asnajs tycker jag :)

bor me bruchan och stannar några månader till iaf :-P

btw bor på malta och inte cypern ;)

 

pokern har gått rätt segt idag, backa för att sedan hämta igen och backa igen osv och ligger back 700 jusst nu men kanske tar en till session lite senare inatt.

 

för mig har det alltid varit same shit different name men nu vet jag skillnaden på dom tack för länkarna :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nehepp min raport på gårdagens spel verkar inte ha fastnat i dagboken tyvär men skriver väll en kort kort sammanfattning nu ist.

 

Det började fint men sedan gick det tokutför och backade 3k på typ rätt kort tid, spelade bra men förlorade några för många 80/20 och runrun färger och 3outare så blev lite semitilt sista handen men de ångra jag direkt usch och insta quittade efter det. den dagen slutade iaf med -400 så inte farligt alls.

 

Idag har jag dock vart första dagen på jobbet 10-16 :) va rätt okej faktiskt men blir så lite tid över till annat märkte jag. Hann bara iväg till gymmet efter jobbet och vips va klockan 22.. men nu e det iaf dags att starta pokern :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag låvar att jag ska försöka 8-)

 

brukar väll bli iaf 40-50k+ men har inte ens spelat 18k denna :(

 

Har köpt ett till gymkort idag på gymmet som ligger mkt närmare, känns riktigt bra och NU kmr jag nog iaf träna varannan dag hade jag tänkt :P funkade ju inte riktigt förra ggn :-P Riktigt soft gym detta iaf, de har t.o.m en klättervägg som går på ström och fungerar som en rullklättervägg .. inte testat den men den ser grym ut iaf :P sedan har de massor me maskiner,vikter,rullband,cyklar,boxningsäckar,m.m. de har också några typ 10m stora fläktar i taket som heter "big ass fans" , aja de va billigt också 135€ för 4mån "special price my friend"

 

AFK MAT

 

vart hittade du det gymmet slask? Mitt gymkort är slut och dom kom på mig när jag körde lite "övertid" på det så behöver nåt nytt gym , priset lätt ju bra också ! / Igor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...