Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

Jag antar att du menar när man tar ut via VISA? Har ni några planer på att börja med Banktransfer? Blir billigare för oss kunder som slipper betala procent på uttaget till VISA. Skulle uppskattas om den möjligheten fanns!

 

 

Tror han syftade på banktransfer faktiskt. Jag frågade även livesupporten om detta, och fick till svar att en bankwithdrawal skulle ta melln 2-5 dagar. Oftast 2-3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tror han syftade på banktransfer faktiskt. Jag frågade även livesupporten om detta, och fick till svar att en bankwithdrawal skulle ta melln 2-5 dagar. Oftast 2-3.

Jag tog ut pengar i oktober. Då kunde jag bara välja mellan att ta ut till mitt Neteller-konto eller till mitt VISA-kort. Fanns ingen banktransfer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att du menar när man tar ut via VISA? Har ni några planer på att börja med Banktransfer? Blir billigare för oss kunder som slipper betala procent på uttaget till VISA. Skulle uppskattas om den möjligheten fanns!

 

Precis, nu talade jag om cashouts till VISA kortet. Vi väntar faktiskt på bankwire och kommer få det i början av nästa år. Anledningen till att vi inte kan ha det nu är för att Ongame inte har bankwire som uttagsmetod i dagens läge.

 

Det finns vissa Ongame skin som har bankwire redan men de använder sig utav sin egna cashier, medans vi använder oss av Ongames cashier.

 

Hoppas att du orkar vänta ett litet tag till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Supporten är kanon, svarar på mail fort och är bra att dom har msn också! :-)

 

Spelade på svenska spel förut, om man jämför svenska spel och heypokers support är det som en volvo 240 med rosthål mot en splitter ny röd Ferrari som är nyvaxad!

 

Haha, en tumme upp till dig Mattias. Det måste vara den skönaste jämförelsen jag har hört i år. Vi tackar och bugar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw: På en skala från 1-10 hur glada är ni att Next blev utkickade/nerstängda? :)

 

Det är såklart alltid tungt och tappa en stor partner på samma nätverk som en själv men som det ser ut nu så har aktiviteten inte minskat, snarare tvärt om. Ongame Network är ett grymt starkt nätverk och vi partners som är kvar säger självklart välkommen till de Nextpoker spelare som väljer att stanna kvar på Det Bästa Nätverket in the world =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare!

 

När man ska registrera sig på heypoker så finns det 4 olika bonusar att välja.

Naturligtvis så beror dessa på hur mycket du har tänkt att spela med samt hur mycket tid du har tänkt att lägga ner om jag har fattat rätt?

 

Men min fråga lyder då, Hur pass svårt är det att få ihop 2000Poäng på heypoker jämnfört med t ex. Pokerstars?

 

Om jag har fattat det rätt så finns det en limit hos pokerstars som gör att endast 1p per pott oavsett storlek är max ? (Vid bronze status) eller har jag fått det där om bakfoten?

 

Någon som är lite mer erfaren heypoker spelare får gärna besvara frågan hur mycket poäng ni kan dra in på en vecka och då hur mycket ni spelar samt vilka summor ni spelar om :mrgreen:

 

Tack på förhand!

 

 

Hey Jompizh! Här har du en mall på hur systemet ser ut.

 

Rake Player Pts

 

Less than $0.10 0

$0.10 - $0.19 0.1

$0.20 - $0.29 0.2

$0.30 - $0.39 0.3

$0.40 - $0.49 0.4

$0.50 - $0.59 0.5

$0.60 - $0.69 0.6

$0.70 - $0.79 0.7

$0.80 - $0.89 0.8

$0.90 - $0.99 0.9

$1.00 - $1.09 1.0

$1.10 - $1.19 1.1

$1.20 - $1.29 1.2

$1.30 - $1.39 1.3

$1.40 - $1.49 1.4

$1.50 - $1.59 1.5

$1.60 - $1.69 1.6

$1.70 - $1.79 1.7

$1.80 - $1.89 1.8

$1.90 - $1.99 1.9

$2.00 - $2.09 2.0

$2.10 - $2.19 2.1

$2.20 - $2.29 2.2

$2.30 - $2.39 2.3

$2.40 - $2.49 2.4

$2.50 - $2.59 2.5

$2.60 - $2.69 2.6

$2.70 - $2.79 2.7

$2.80 - $2.89 2.8

$2.90 - $2.99 2.9

$3.00 And Above 3

 

Och i turneringar får du 5 poäng för varje $ i fee. T.ex. om du spelar en $20+2 Sng får du 5+5=10 poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är såklart alltid tungt och tappa en stor partner på samma nätverk som en själv men som det ser ut nu så har aktiviteten inte minskat, snarare tvärt om. Ongame Network är ett grymt starkt nätverk och vi partners som är kvar säger självklart välkommen till de Nextpoker spelare som väljer att stanna kvar på Det Bästa Nätverket in the world =)

 

Härligt att höra att ni inte fått kalla fötter eller haft problem med ongame. Kommer nog titta in och grinda eran kalender lite. Starkt att göra en sånn comeback som ni gjort från erat tidigare dåliga rykte. WP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att höra att ni inte fått kalla fötter eller haft problem med ongame. Kommer nog titta in och grinda eran kalender lite. Starkt att göra en sånn comeback som ni gjort från erat tidigare dåliga rykte. WP.

 

 

Fötterna håller vi riktigt varma nu under vintern :)

Jag tycker absolut att du ska in och känna på kalendern i år! Tack så mycket , vi har lagt ner mycket tid och jobbat hårt det senaste för att ni ska trivas så bra som möjligt på Hey.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni någon Player to Player transfer tjänst? om inte kan det på nått sätt fixas manuellt utav heysupporten? Tänkte flytta från ftp till hey och vill undvika jobbiga avgifter och eftersom man känner så många som lirar på hey tror jag inte det är något problem för mig att hitta nån att byta med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jättetrevligt initiativ med er julkalender,en kul o spännande form av dagligt race,men...man vill ju gärna se ett liiiiiitet ljus i tunneln av allt extra gnetande man nu lägger ner.

Så jag föreslår nån begränsning av dagsvinster/konto..typ 5 el nåt,mtp att challe50`s syrra verkar reggat sig alldeles lägligt,lol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jättetrevligt initiativ med er julkalender,en kul o spännande form av dagligt race,men...man vill ju gärna se ett liiiiiitet ljus i tunneln av allt extra gnetande man nu lägger ner.

Så jag föreslår nån begränsning av dagsvinster/konto..typ 5 el nåt,mtp att challe50`s syrra verkar reggat sig alldeles lägligt,lol.

 

Det är ett bra förslag som vi redan har diskuterat och kommit fram till att vi kommer att ha ett tak på 5 vinster per spelare. Det är mest rättvist för alla om vi gör så.

 

Mvh,

Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra timing på din fråga!

Vi kommer att ha MB klart under nästa vecka, (V.50) om allting går som det skall.

 

Vi kommer givetvis att gå ut med detta här på forumet och via nyhetsutskick när det är 100% klart för användning. Hoppas att du har lite tålamod fram tills dess kraclob =)

 

Härligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satsade stenhårt på att ta hem PS3 som gömde sig bakom lucka 13 i Heypokers adventskalender. Började 02:00 och körde först till 13:55 då jag tog mig en dusch och forsatte sedan från 14:05 till 01:00. Jag hoppade över sista timman då jag av flera anledningar var säker på att det var klart. När det sen visade sig att det inte hade varit klart och att Kilik_z the master grinder (15000 jävla vip igår tex) hade klöst förbi sista timman. Då jag av samma anledningar som jag grundade antagandet att jag var klar tyckte att Heypoker hade en stor del i min missär kontaktade jag deras support. Idag fick jag veta att de ordnar så jag också får ett PS3, detta var såklart min förhoppning men med tanke på andra pokersiter jag har haft att göra med var inte tron på mina egna förhoppningar så stora.

 

All heder i världen till HeyPoker och iom detta har ni fått en väldigt trogen kund.

 

 

 

Är du inte nöjd och glad,

känns det som du spelar på en åker.

läs då nästa rad,

byt din site till HEYPOKER.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, grym grind Skanke! Vad spelade du?

 

Grattis till PS3-an!

 

Tackar.

 

Jag har inte så stor bankrulle så jag kan inte köra 200 dollar HU som de stora grabbarna. Det blev mest 54 don turbo. Men spelade även lite 54Hu och 22-108 don´s.

 

Höll ihop spelet rätt bra fram till sista timmarna backade väl tillslut bonusen jag spelade in undertiden vilket gör att jag har samma saldo på kontot plus en ps3a. Helt ok imo.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...