tobas Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Tjenare nu är det så här, hade ett kort registrerat på en rad pokersajter men har på den senaste tiden bara spelat på nordicbet, och har då alltid haft ett registrerat visakort där så var bara att klicka på " insättning " om jag vill sätta in! Men har haft 0kr på kortet i några dagar nu men haft en utbetalning från nordicbet på 3k och fick hem en avi där det stog att dom skulle komma in på mitt bankkonto 2007-07-02 vilket är idag, så då tänkte jag YES äntligen kan jag spela lite poker så klickade in mig till nordicbets hemsida och skulle göra en insättning, men då finns helt plötsligt inte mitt Visakort registrerat länge, nåväl tänker jag och försöker registrera det på nytt då detta meddelande duger upp " Kreditkortet nekad av Din bank. Vänligen kontakta kreditkortsutställaren " Någon som har någon som helst vettig förklarning till detta problem?? Mycket tacksam för svar. Citera
wheelinho Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Jag var också tvungen att re-registrera mitt kort idag, gick dock utan problem och de var samma kort som jag haft ett tag innan. Men kontakta supporten och/eller din bank så löser de sig nog. Citera
tobas Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2007 Okej, har nu även försökt registrera kortet på andra pokersiter men samma problem där, gaah jag blir galen ! Citera
tobas Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2007 Ingen som kan komma på någon som helst vettig förklarning! Låter ju ganska allvarligt mina öron " Kreditkortet nekad av Din bank. Vänligen kontakta kreditkortsutställaren ". Att jag inte ska ha några pengar på kortet vilket egentligen inte skulle behöva spela någon roll för att registera ett kort, det står på avi´n att pengarna ska finnas på kontot idag så där bör det inte vara något problem Citera
LuckyStar5.1 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Ring din bank... swebank har telesupport dygnet runt ! Citera
Cleburne Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Om pengarna ska komma i dag så lär de knappast dyka upp på kontot vid midnatt. Vänta till i eftermiddag. Citera
tobas Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2007 Ring din bank... swebank har telesupport dygnet runt ! Ska pröva detta tack så mycket! dom hade telesupport mellan 07-23 Citera
tobas Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2007 Om pengarna ska komma i dag så lär de knappast dyka upp på kontot vid midnatt. Vänta till i eftermiddag. Som sagt att jag har pengar på kontot eller ej ska inte ha någon betydelse om jag kan registrera ett visakort Citera
Cleburne Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Som sagt att jag har pengar på kontot eller ej ska inte ha någon betydelse om jag kan registrera ett visakort Okej, sorry. Jag trodde att det blev problem när du försökte sätta in pengar. Citera
tobas Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2007 Okej, sorry. Jag trodde att det blev problem när du försökte sätta in pengar. hehe, nej kan inte ens registera kortet! Citera
tobas Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2007 Så här står det när jag försöker sätta in på neteller " Ditt försök att sätta in med betalkort har avvisats. Detta kan bero på restriktioner som angivits av din betalkort utställare " Citera
Recommended Posts