Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare nu är det så här, hade ett kort registrerat på en rad pokersajter men har på den senaste tiden bara spelat på nordicbet, och har då alltid haft ett registrerat visakort där så var bara att klicka på " insättning " om jag vill sätta in! Men har haft 0kr på kortet i några dagar nu men haft en utbetalning från nordicbet på 3k och fick hem en avi där det stog att dom skulle komma in på mitt bankkonto 2007-07-02 vilket är idag, så då tänkte jag YES äntligen kan jag spela lite poker så klickade in mig till nordicbets hemsida och skulle göra en insättning, men då finns helt plötsligt inte mitt Visakort registrerat länge, nåväl tänker jag och försöker registrera det på nytt då detta meddelande duger upp " Kreditkortet nekad av Din bank. Vänligen kontakta kreditkortsutställaren " Någon som har någon som helst vettig förklarning till detta problem?? Mycket tacksam för svar.

Postad

Ingen som kan komma på någon som helst vettig förklarning! Låter ju ganska allvarligt mina öron " Kreditkortet nekad av Din bank. Vänligen kontakta kreditkortsutställaren ". Att jag inte ska ha några pengar på kortet vilket egentligen inte skulle behöva spela någon roll för att registera ett kort, det står på avi´n att pengarna ska finnas på kontot idag så där bör det inte vara något problem

Postad
Om pengarna ska komma i dag så lär de knappast dyka upp på kontot vid midnatt. Vänta till i eftermiddag.

Som sagt att jag har pengar på kontot eller ej ska inte ha någon betydelse om jag kan registrera ett visakort

Postad

Så här står det när jag försöker sätta in på neteller " Ditt försök att sätta in med betalkort har avvisats. Detta kan bero på restriktioner som angivits av din betalkort utställare "