Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Rakade inte du 6000 på typ 36 timmar eller vad gjorde du? Du spelade ju sönder dig en period där. :D

 

Verkligen inte. Jag spelade 6000 rakade händer under 38 h.

I snitt har jag rakat 0.185 $ per hand. Stämmer det överens med mina beräkningar så har han alltså spelat 32 432 rakade händer på mindre än 4 dagar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märklig grej som hänt mig idag: Fick meddelande om ett missat samtal. Inte så konstigt om det inte vore att det kom ifrån Tyskland! Någon som kan tyska som kan länka till någon tysk motsvarighet till eniro.se??

 

Sick, samma hände mig, men jag svarade och då la vederbörande på. Hmmm, är vi ngt. på spåren här?

 

Hur sökte du? Numret som ringde mig var 48913279418, där jag gissar att 48 är landsnumret?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han trodde han vunnit racet tack vare en grymt stor ledning inför sista dagarna och han därmed säkrat förstaplatsen som gav 8k$. Han sprangs dock om och kom 2a. vilket gav inget.

 

Helt fel. Jag trodde jag vunnit racet eftersom jag var etta på listan när racet tog slut. Jag var även etta på listan när affen tog bort listan från sidan ett par dagar senare. Därefter ignorerade han mig i 3 dagar när jag mailade och frågade när mina pengar skulle komma.

 

På 4:e dagen efter racet fick jag ett mail där det påstods att jag blivit omsprungen i racet under de sista dagarna.

 

Hade jag varit tvåa på listan när racet tog slut eller när affen tog bort listan ifrån siten så hade jag säkerligen blivit besviken, men inte särdeles upprörd. Som det var nu blev jag förbannad och kände mig lurad/hustlad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...