Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete

HataB2B

Recommended Posts

• Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Den enda drycken med påstått protein-innehåll som inte har varit direkt äckliga är Gainomax_suklaa.jpg

Den är så löjligt god att jag har svårt att tro att den verkligen är vettig att trycka i sig. Hur som helst så var det mer ätbara saker jag hade i tankarna...

Nåväl, listan (tillsammans med Keso och oxfilé-tipsen) gav mig nog allt hår på bröstet som jag behövde i ämnet.

Dagen till ära åker jag upp till Svea Rikes Huvudstad i syfte att omfördela välståndet i landet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte lika mycket proteiner, men Pro viva active är fantastiskt god, och med stor sannolikhet bra då bl a friidrottslandslaget använder den. Kanske inte Gainer-macho-byggkloss-grejen dock.

Lyckligtvis är inte målbilden Arnold Svartnegers överarmar utan att orka serva hyffsat även i andra set (och slippa gråta dagen efter varje träning pga träningsvärk) :-)

Länk till kommentar

Lyckligtvis är inte målbilden Arnold Svartnegers överarmar utan att orka serva hyffsat även i andra set (och slippa gråta dagen efter varje träning pga träningsvärk) :-)

Då, min käre hata,då är en halv special,senap o västkustsallad det bästa,ihop med överdrivet masturberande :-)

Länk till kommentar

Orka steka upp en oxfilé, tar ju massa tid och blir en massa disk, få som pallar laga exklusiva rätter 6 ggr om dagen...
Är ju du som är idiot!

Man tittar elakt på oxfilén så den får färg och äter den sen rå. Alternativt så brottar man ned en levande ko och tar ett par tuggor av den, på så sätt så får man en workout på köpet under matlagningstiden.

Länk till kommentar

Man är mesig om man inte bara klarar att steka 500g nötfärs och äta det rakt av. Kryddor är överflödigt och slöseri på tid.
Klarar av och klarar av, är ju mer att man är dum i huvudet om man inte kommer på något roligare och fattig om man inte har råd med något bättre.
Länk till kommentar

• Skapa nytt...