Appel Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 En burk keso som sköljs ned med en proteinshake (helst chokladsmak). Enda disken blir en gaffel, plastflaskan och ett decilitermått. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Grilla nötkött, helst filé såklart.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Den enda drycken med påstått protein-innehåll som inte har varit direkt äckliga är Den är så löjligt god att jag har svårt att tro att den verkligen är vettig att trycka i sig. Hur som helst så var det mer ätbara saker jag hade i tankarna... Nåväl, listan (tillsammans med Keso och oxfilé-tipsen) gav mig nog allt hår på bröstet som jag behövde i ämnet. Dagen till ära åker jag upp till Svea Rikes Huvudstad i syfte att omfördela välståndet i landet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 inte lika mycket proteiner, men Pro viva active är fantastiskt god, och med stor sannolikhet bra då bl a friidrottslandslaget använder den. Kanske inte Gainer-macho-byggkloss-grejen dock. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 inte lika mycket proteiner, men Pro viva active är fantastiskt god, och med stor sannolikhet bra då bl a friidrottslandslaget använder den. Kanske inte Gainer-macho-byggkloss-grejen dock. Lyckligtvis är inte målbilden Arnold Svartnegers överarmar utan att orka serva hyffsat även i andra set (och slippa gråta dagen efter varje träning pga träningsvärk) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Lyckligtvis är inte målbilden Arnold Svartnegers överarmar utan att orka serva hyffsat även i andra set (och slippa gråta dagen efter varje träning pga träningsvärk) Då, min käre hata,då är en halv special,senap o västkustsallad det bästa,ihop med överdrivet masturberande Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rammy Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Nyponsoppa och Keso är ju proteinnöten.. . Annars proteinpulver (som väl smakar skit) blandat med mjölk och banan (som tar över all smak). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Sådär! Dagens sportsbetting = Aston Villa tokspöar Tottenham borta till 3.9 ggr pengarna och jag satsar 6600 Sek. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 En burk keso som sköljs ned med en proteinshake (helst chokladsmak). Enda disken blir en gaffel, plastflaskan och ett decilitermått. Diskmaskin? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Diskmaskin? Flickvän? (varför är jag singel:cry: ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Orka steka upp en oxfilé, tar ju massa tid och blir en massa disk, få som pallar laga exklusiva rätter 6 ggr om dagen...Är ju du som är idiot! Man tittar elakt på oxfilén så den får färg och äter den sen rå. Alternativt så brottar man ned en levande ko och tar ett par tuggor av den, på så sätt så får man en workout på köpet under matlagningstiden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Råbiff är jävligt gott Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 För att tillverkar en jvligt god råbiff (för det är det!!) går det åt en jäkla massa småskålar = mkt disk! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 För att tillverkar en jvligt god råbiff (för det är det!!) går det åt en jäkla massa småskålar = mkt disk! Man äter på restaurang. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 pwnd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 and you tell me, over and over again my friend... You don't believe we are on the eve of destruction! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Man är mesig om man inte bara klarar att steka 500g nötfärs och äta det rakt av. Kryddor är överflödigt och slöseri på tid. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Sådär!Dagens sportsbetting = Aston Villa tokspöar Tottenham borta till 3.9 ggr pengarna och jag satsar 6600 Sek. Måste nog gå emot dig, tror Tottenham kommer köra över Villa.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Måste nog gå emot dig, tror Tottenham kommer köra över Villa.... Det fina i kråksången är att det är inte spelarna lika säkra på längre och jag skulle i nuläget kunna sälja av mitt bet och gå plus på alla resultat =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 JAaaaaaaaaaaa Villa pangar in den redan i elfte minuten!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Yid Army! Du har fått livets medrigg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Om bara tåghelvetet kan komma fram till Stockholm så jag kan rusa in i närmsta sportsbar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Vilka räddningar Tottenham målvakten gör... kunde lätt stått 0-3 nu... P.S. Vad dåliga Tottenham är, de har ju absolut ingenting utan Berbatov & Keane.... Nu verkar Modric gå ut skadad oxå... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Man är mesig om man inte bara klarar att steka 500g nötfärs och äta det rakt av. Kryddor är överflödigt och slöseri på tid.Klarar av och klarar av, är ju mer att man är dum i huvudet om man inte kommer på något roligare och fattig om man inte har råd med något bättre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
il_genio Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Om bara tåghelvetet kan komma fram till Stockholm så jag kan rusa in i närmsta sportsbar... Har även jag spelat på Villa idag, dock på X2 och inte till den summan . Men det ser ju iaf bra ut för stunden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts