Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Till Sovjet? Jag är inte säker, men jag tror du har en jäkligt långsam uppkoppling om du fått in en match mellan Italien och Sovjet..

 

Jaså, du är en av dem som blivit överstegsfintad av Herr Putin? Man behöver bara lyssna på nationalsången för att inse att det storkommunistiska Sovjet har återuppstått ur askan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det kan jag intet säga. Putin (som inte ens är vid den officiella makten) har klart lyckats dra Ryssland mot det gamla sättet att styra.

 

Vill inte besserwissra sönder tråden, men;

President = Dmitrij Medvedev

Premiärminister = Vladimir Putin

 

Nu är jag väldigt osäker på premiärministerns egentliga befogenheter, men helt borta ifrån den officiella makten är han väl knappast?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det i matchen?

 

Åt självaste helvete är jag rädd; det står numera 2-1 i set till Ryssland och jag ångrar storligen att jag inta pangade in mer på italien när de stod högt i kurs så jag säkrade mig helt, men nu ber vi till alla tillgängliga gudar att de ryska damerna får veta att de kommer sitta på nästa tåg till sibirien om de inte styr upp spelet i fjärde set!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som att beta på röd eller svart flopp då?(med tripla utbetalningen på helröd/helsvart)

 

Fast här ger 2stege 3 ggr pengarna och helstege 6 ggr pengarna. Jag har ingen aning om det är bra eller dåliga odds åt det ena eller andra hållet då det var en spontanbet från min sida häromdagen (men oddsen spelar inte någon direkt roll när man missar alla stegar när man bettar för dem och de aldrig missar när man spelar emot dem)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen har den stackars tjejen i sätet jämte mig somnat!

Jag har skämts som en hund under hela resan då jag misstänker att jag stinker värre än hundarna i kupén (var det därför som de placerade mig i djuravdelningen på tåget?).

 

Nästa gång jag planerar en Stockholmsvistelse så ska jag planera in att den blir oplanerat lång så att jag har med mig adekvat antal ombyten...

 

Enda problemet nu är att jag nu är hungrig som en svulten, ja just det - hund, och hemskt gärna vill köpa en måltid i den fantastiska bistron, men i så fall måste jag väcka tjejen och på något sätt tycker jag att hon har lidit tillräckligt under resan...

 

(att tråckla sig ut är inget alternativ då hon har fällt ner matbrickan och lagt sin vita MacBook där och jag vill ogärna välta ner den).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...