Suron Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Herr tennisen har uppenbara problem pga det inte är något spel. Det har de ju diskuterat på touren i flera år.Det är ju inget vi behöver argumentera om. Sen kan man ju gilla det spel som utvecklats det är ju en annan femma. Titta på matcherna så får du se att det numera är väldigt mycket spel om bollen. Diskussionen om att det är för lite spel om bollen har inte jag hört ett skit om på flera år. Notera att jag följer ATP-touren ganska intensivt så jag borde ha märkt av debatten om den hade förts. Nej du, ta och titta på lite matcher från någon av de större turneringarna som kommer så lär du ändra din skygglappsbeklädda uppfattning. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Man tittar inte på damtennis, man lyssnar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Jag tycker iaf det är för lite spel. För att se "bra" tennis får man gå långt ned i rankingen, då tycker iaf jag att något är fel när inte de högst rankade bjuder på den bästa showen eller vad man ska kalla det. Jag har haft det stora nöjet att få besöka både Wimbledon, Australian open. Jag tycker underhållningsvärdet varit lågt i topp matcherna. Man vill se spel. Inte serve ess efter serve ess. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 jag tycker tråden skall låsas tills vi har fått in Björn Hellgren som användare här på pf.nu så han kan komma in och tycka till ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 jag tycker tråden skall låsas tills vi har fått in Björn Hellberg som användare här på pf.nu så han kan komma in och tycka till ! FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vegad Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 trore eller ej men jag har fakstist spelet mot edberg för ett ex antal år sen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 FYI, snodde nyss en stor pott (för mig i alla fall) mot din Nemesis på B2B, SENEME. Hoppas man snart får se dig på omaha borden så man har någon och raila och slänga bort inköp på. Good Job Laser!!! Tro mig när jag säger att varje liten euro han förlorar är ett stort glädjeämne för mig... Jag kommer snart över till B2B igen på hälsar på! Ska lira en smula lägre ett tag nu eftersom jag har bestämt mig för att köpa bostadsrätt så vi kommer säkert ha lite härliga bataljer vid borden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 jag tycker tråden skall låsas tills vi har fått in Björn Hellgren som användare här på pf.nu så han kan komma in och tycka till ! http://www.solvikingarna.se/Solv/Form/UserProfile.aspx?InstId=2240 Är det han? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Nää..den inledande positionen var väl Bom-Bom Becker som anledde.Sjukt tråkig tennis när han väl satte igång med sina servar.. Läge för lite innovation..inför pingis-serven på tenniscourten! Stämmer alldeles utmärkt: http://youtube.com/watch?v=FLLL1fND0lc Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Och här har vi tennisens framtid om inget görs: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Men min gubbe har rekordet (vilket jag inte visste): Goran Ivanišević, also Croatian, holds the record for most aces served in a year with 1477 in the 1996 season. Andy Roddick is well known for his consistency in how many aces he achieves in a game usually between 17 and 26. http://en.wikipedia.org/wiki/Ace_(tennis) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Man tittar inte på damtennis, man lyssnar Åh, en konnässör. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Åh, en konnässör. http://www.google.com/search?q=connoiseur&rls=com.microsoft:sv:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLJ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 http://www.google.com/search?q=connoiseur&rls=com.microsoft:sv:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLJ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Kommer live-betta stenhårt på Ryssland - Danmark!!! Inelder med att satsa en tusing på under 8 mål till oddset 1.6 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Ser att Danmark inte har gett upp på förhand och spelar mkt sarg ut och pumpar därför in 500 på under 7 mål till oddset 1.9 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Skulle bara tacka för rekommendationen om, dator, fungerar klockrent att lira 4 bord på B2B. Var också lite sugen på att satsa på det, dock såg jag matchen igår och när det väl rinner iväg så rinner det iväg rejält. Well blev ett bet på under sju mål. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Fan, danska målvakten är ju rena muren!!! Precis som jag hade misstänkt och hoppats så har det Ryska lättsinnet tagit över och spelarna åker mest omkring och glassar... Det hela känns så stabilt att jag byter över till kvalité-serien andra avenyn! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Fan, danska målvakten är ju rena muren!!!Precis som jag hade misstänkt och hoppats så har det Ryska lättsinnet tagit över och spelarna åker mest omkring och glassar... Det hela känns så stabilt att jag byter över till kvalité-serien andra avenyn! Om du vill se kupongen rivas så kan du byta tillbaka, nu kommer det börja trilla in. Skulle vilja påstå att den ryska målkåtheten kommer ta överhand på lättsinnet i tredje perioden tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 http://www.google.com/search?q=connoiseur&rls=com.microsoft:sv:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLJ Grand Bark skrev inget felaktigt. Det han skrev var den svenska stavningen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Om du vill se kupongen rivas så kan du byta tillbaka, nu kommer det börja trilla in. Skulle vilja påstå att den ryska målkåtheten kommer ta överhand på lättsinnet i tredje perioden tyvärr. äähhhh... Lugnare än lugnt. Kan inte se att de ska släppa in 4 pinnar i tredje perioden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Satsar även 500 på Schalke04 till oddset 1.9 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Satsar även 500 på Schalke04 till oddset 1.9 Och två sekunder senare smackar de in 1-0!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 äähhhh... Lugnare än lugnt. Kan inte se att de ska släppa in 4 pinnar i tredje perioden Nä nu börjar det faktiskt se lugnt ut, all heder åt det tippet. Jag har väl bara resultaten 6-0 och 6-1 kvar att hoppas på i matchen, men som det ser ut nu så är det bara du som kommer hitta något här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Stämmer alldeles utmärkt:http://youtube.com/watch?v=FLLL1fND0lc Trodde någon skojade med mig och istället visade den sämsta tennisen som någonsin spelats. Snacka om att vända på steken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts