Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

dom har ju varit överlägsna under själva säsongen också :]

 

Jo för det spelar ju stor roll i slutspelet vad man presterade i november förra året! :roll:

 

Skämt å sido, klart de varit bästa laget sett till helheten, men de har inte spelat så mycket bättre än LHC i finalen att de självklart förtjänade guld. Men LHC har inte den mentala styrkan ännu att leda en finalserie och jobba hem guldet. Det kommer!

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Definitivt var han på Helsingkrona. Jag är dock lite besviken. Inga upptåg, inga utskällningar, polisbesök eller annat. Du måste nästan hänga med till balen imorgon och leva upp till ditt rykte. Hur gick det med tyskan?

 

Om jag ändå kunde få tag i en biljett...

Mitt studentleg ligger och skräpar i Småland :-(

 

Tyskan träffade jag på nedervåningen och hon lovade att komma upp så fort hon var färdig därnere, men sedan såg jag inte röken av henne. Jag har ett svagt minne av att jag sjöng Deutschland über Alles där uppe och det kan förstås hända att hon råkade höra detta spektakel och vände på klacken!

 

Kvällen avslutades med en rejäl tennismatch i polarens korridor och jag anser mig utan tvekan som den store vinnaren i bataljen. Särskilt som domaren sulade bollen rätt i planeten på min motståndare :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag ändå kunde få tag i en biljett...

Mitt studentleg ligger och skräpar i Småland :-(

 

Tyskan träffade jag på nedervåningen och hon lovade att komma upp så fort hon var färdig därnere, men sedan såg jag inte röken av henne. Jag har ett svagt minne av att jag sjöng Deutschland über Alles där uppe och det kan förstås hända att hon råkade höra detta spektakel och vände på klacken!

 

Kvällen avslutades med en rejäl tennismatch i polarens korridor och jag anser mig utan tvekan som den store vinnaren i bataljen. Särskilt som domaren sulade bollen rätt i planeten på min motståndare :-)

 

Synd. Är på väg mot en alldeles förträfflig fylla. Min bror (som definitivt inte är student) och Max (som du åkte till Peru med) lyckades precis fixa biljetter tack vare lite kontakter. Det verkar inte som om studentkravet är särledes högt. Vill du fortfarande hänga på så ring mig. Jag PM:ar dig mitt nummer. Det är nog inga problem att fixa en biljett till. Glöm inte att du måste ha mörk kostym (juridicumhoror!).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...