glennviking Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Hej. Jag gillar pokerforum.nu men det finns en liten detalj som stör mig. Bonus topicsen är urusla och röriga. Så fort någon frågar så lås topicen. Kan ni inte gör om bonus sidan så att man ser tydligare vad som gäller.Ta http://www.bonusforum.se som ett bra exempel. Dom har ju massor av 3x 5x och 6x bonusar som är lätta att cleara. Varför finns inte dom här? Dom håller ju iof bara på med bonusar men iaf. //Glenn Citera
cj81 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Håller med. Jag frågade efter lite tips på enkla bonusar och min tråd blev låst. Nu hittade jag bonusar som passade mig perfekt på easypokerbonuses.com men hade gärna sett att dem fanns listade här oxå. Citera
DrRoland Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Ja inte får man mycket tips om vettiga bonusar på den här sidan. Citera
Converze Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Varför hjälps ni inte åt att posta information om aktuella bonusar? Då skulle ni inte ha detta problemet. Citera
gdaily Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Exakt, posta bonusarna i stället för att klaga. Gruppens regler är att det ska postas bonusar, och alla andra trådar låses (så även denna). Citera
Recommended Posts