wingman Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 "He's primarily an online player and is considered one of the best Swedish players in the world." bra formulerat av pokernews.com !? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 När börjar? jag är nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsf Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Det har börjat... http://www.pokernews.com/live-reporting/2007-wsop/event-45-no-limit-holdem-6-handed/day3/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zasabi Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 "He's primarily an online player and is considered as the best Swedish player in the world." bra formulerat av pokernews.com !? Bättre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Det har börjat...http://www.pokernews.com/live-reporting/2007-wsop/event-45-no-limit-holdem-6-handed/day3/ Visas direkt på webben också, på den officiella sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zasabi Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Visas direkt på webben också, på den officiella sajten. Är det Brian Townsend som kommenterar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Visas direkt på webben också, på den officiella sajten. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Länk? Inte gratis, kostar c:a 50 dollar. http://www.worldseriesofpoker.com Står webcastprogrammet lite längre ner på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frade Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Länk till sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 d e ju för höga blinds, rena lotteriet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Verkar gå bra för Erik han har just nu dubbelt så mycket som 2:a chippstacken... =) Updated Chip Counts Seat 1: Greg Pohler - 790,000 Seat 2: Alex Bolotin - 1,500,000 Seat 4: Bill Edler - 1,200,000 Seat 6: Erik Friberg - 3,000,000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Är det Brian Townsend som kommenterar? Jag vet inte. De har inte visat expertkommentatorn ännu, i alla fall när jag tittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zasabi Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Jag vet inte. De har inte visat expertkommentatorn ännu, i alla fall när jag tittat. Jag fick in videon nu.. låter som Townsend tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Det är Townsend och Taylor Caby. Från CR's hemsida: Check out Brian Townsend and Taylor Caby giving final table commentary on WSOPLive coverage of the $5k 6man event today. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Edit: Conspiracy hann före Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Inte gratis, kostar c:a 50 dollar. http://www.worldseriesofpoker.com Står webcastprogrammet lite längre ner på sidan. Är det livestream? på registreringssidan står det att det är en timme fördröjt, dock med synliga hålkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Är det livestream? på registreringssidan står det att det är en timme fördröjt, dock med synliga hålkort. Tror det är med fördröjning, med hålkort. Vad jag vet går det inte att följa direkt när videon rullar, så det är så "direkt" det kan bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Vart registerar man sig? jag hittar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Tror det är med fördröjning, med hålkort. Vad jag vet går det inte att följa direkt när videon rullar, så det är så "direkt" det kan bli. Tack för länken, ser på sändningen nu. Gillar inte uttalet "fryburgh" dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Herregud, han håller på att slaska bort allt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Vart registerar man sig? jag hittar inte.. När du kommer till videon så har du en ruta omedelbart till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zasabi Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Lite märkligt spel där med A4. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Lite märkligt spel där med A4. Ja, verkligen. Han tappade från 3 miljoner till 1,8 på ett bräde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Han satte väl fi på ett bra A, och då är det väl ett naturligt spel med tanke på floppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts