batio Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Trodde att de flesta av er fått permanenta hjärnskador av för mycket grindande, eftersom ni inte insåg att hon snurrade medsols... Nu har jag dock insett att jag också är hjärnskadad, eftersom jag kan få henne att byta håll när jag vill.... LOL lasse kongo Citera
urmy Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Hon snurrar ju vänter, fattar ingenting äve fast jag har 2 GT i mig. Citera
pkrlars Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Upptäckte en kul grej, blinka megasnabbt med ögonen så snurrar hon inte utan går fram och tillbaks, vänster höger, vänster höger..klarar ni inte blinka jättefort så använd fingrarna Citera
Nidson Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2007 Ugg, fusk att köra i explorer, det går ju i snigelfart där. vart hitta du denna? På ett annat forum, jag vet inte ursprunget. Citera
pisak84 Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 *HAH! har spenderat sjukt mycket tid åt den rackarn.. kom på ett asbra trick nu... genom att titta på den foten som står still är det lätt att få henne snurra åt höger, men jag har svårt att vända henne på så sätt.. men om jag blockerar hennes kropps högra sida så det enda jag ser är benet när det svänger ut på vänstra sidan så vänder hon och snurrar åt andra hållet. Citera
Bluwajt Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Som nån skrev tidigare i tråden; kolla där benen korsas så är det inte särskilt svårt att ändra håll på henne. Fokuserar man mycket på bara benen är det ju till och med svårt att få henne att snurra hela varv, för mig snurrar hon halvt varv höger, halvt vänster, halvt höger osv. Citera
pisak84 Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 bästa tråden... kommer köra 5 minuter om dagen morgonjympa för hjärnan med att snurra henne Citera
SuckItOrMuckIt Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 ni måste ljuga allihoppa! Det går inte att få henne att byta håll... Det är solklart att hon snurrar åt vänster . riggat! Citera
Klyka Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Sick. Kan kontrollera hene till viss del, men hon jävlas med mig hela tiden.. Det krävs ansträngning för att få som man vill.. Förstår hur jobbigt det måste vara att stoppa ett tåg med tankekraft... Citera
Rush_Of_Joy Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Nu snurrar hon alltid motsols, åt höger alltså. Jobbigt. Bara att titta på fötterna en stund så slutar hon jävlas Citera
Existing-user Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 ni måste ljuga allihoppa! Det går inte att få henne att byta håll... Det är solklart att hon snurrar åt vänster . riggat! Håller med... klarar inte det heller var jag än tittar. Citera
SouthEast Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 ni måste ljuga allihoppa! Det går inte att få henne att byta håll... Det är solklart att hon snurrar åt vänster . riggat! Håller med... klarar inte det heller var jag än tittar. Ni är inte tillräckligt hjärnskadade... ni får grinda mer. Citera
Sansrom Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Masspsykos obv. Precis som 3D-bilder. Citera
Hasselby Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Fuskmetoden är att scrolla ned bilden så att man bara ser bilden från knäna och ner, sedan försöker man föreställa sig att hon roterar åt andra hållet. När man fixat det så scrollar man upp igen och då följer kroppen med. Citera
eurythmech Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Masspsykos obv. Precis som 3D-bilder. Megasant. En annan masspsykos är väl att dryga dussinet personer i tråden pratar om rotation till vänster, samt att samtliga då tycks mena medsols. Citera
hajen Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Megasant. En annan masspsykos är väl att dryga dussinet personer i tråden pratar om rotation till vänster, samt att samtliga då tycks mena medsols. Jo det är sant, eller att om du har två stycken skärmar kopplade till din dator så är vi överens om vilket håll vi pratar om. Däremot står jag på händer när vi diskuterar rotation kan tvetydigheter uppstå. God jul Citera
wizzo Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Först såg jag också bara medsols, men nu har jag full kontroll. Kan få henne att snurra åt vilket håll jag vill eller bara stå och pendla fram och tillbaka, riktigt cool "bild" Det "naturliga" för de flesta verkar vara medsols, är det någon som vid första anblicken såg motsols och får jag då gissa att du är vänsterhänt? (hobbyanalys, men tror ni inte att det kan ligga nåt i det?) Citera
XaaL Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Underbart skön bild! någon som kan fler? Riktigkt skönt när man kan kontrollera henne Citera
manshora Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 om man tittar på skuggan känns det som hon snurra motsols, men är ju lite svårt när man inte vet exagt vart ljuset kommer ifrån Citera
pisak84 Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 haha sick... jag är vänsterhänt och såg först motsols... vi får vänta in fler svar på detta Först såg jag också bara medsols, men nu har jag full kontroll. Kan få henne att snurra åt vilket håll jag vill eller bara stå och pendla fram och tillbaka, riktigt cool "bild" Det "naturliga" för de flesta verkar vara medsols, är det någon som vid första anblicken såg motsols och får jag då gissa att du är vänsterhänt? (hobbyanalys, men tror ni inte att det kan ligga nåt i det?) Citera
Bubbla Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Först såg jag också bara medsols, men nu har jag full kontroll. Kan få henne att snurra åt vilket håll jag vill eller bara stå och pendla fram och tillbaka, riktigt cool "bild" Det "naturliga" för de flesta verkar vara medsols, är det någon som vid första anblicken såg motsols och får jag då gissa att du är vänsterhänt? (hobbyanalys, men tror ni inte att det kan ligga nåt i det?) Jag är så högerhänt som man kan bli och såg motsols mest hela tiden. Citera
MORR_o.O Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 fan va sjukt såg medsols från första början och har inte lyckats ändra på det än =S Citera
sandis84 Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Så fort jag glodde på henne i IE så lärde jag mig styra åt vilket håll kjoltyget snurrade Citera
MORR_o.O Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Man kan styra henne genom att kolla på skuggan! Citera
Recommended Posts