Supertequila Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Nu snurrar hon som jag vill. Hemligheten är att stirra på hennes fot, den som hon så att säga står på. Foten snurrar aldrig runt utan pendlar från sida till sida. När man väl upptäckt det kan man ändra hennes rotation. Citera
mpee Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Har kollat på den snurrande bruden i jag vet inte hur länge nu. Men hon snurrar verkligen BARA åt vänster. Borde jag gå ner i nivå? Citera
Kollikock Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Jag tankade hem en gif-editor och kolalde på bilden. Det är 34 st bilder som visas i 0,030 s vardera. Huruvida någon kan styra henne hur dom vill vet jag inte, men hon ser likadan ut alltid iaf. Citera
oggeking Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Snurrar? Jag har tittat i 20 minuter nu och det anda hon gor ar att sparka ena benet at hoger-vanster-hoger-vanster osv. Dock ser hon ut att ha valdigt konstiga leder da hon kan boja benet pa ett weird satt. Citera
elvis77 Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Hur man kan få det till något annat än medsols fattar ej jag Citera
magico Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Haha va sjukt, fokusera på något annat ställe på skärmen än henne så du bara ser henne i ögonvrån. Då byter hon håll efter en stund, iaf för mig Citera
elvis77 Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Men allvarligt, jag får huvudvärk Hennes högra fot går från höger på bildskärmen till vänster när hennes tår pekar hitåt, hur kan det någonsin bli något annat än medsols ?? Citera
elvis77 Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Men helvete !! nu bytte hon håll.....ännu mer huvudvärk nu Citera
HenkeHero Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 bara medsols ju, dock byter hon fot som hon står på... Citera
SouthEast Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Trodde att de flesta av er fått permanenta hjärnskador av för mycket grindande, eftersom ni inte insåg att hon snurrade medsols... Nu har jag dock insett att jag också är hjärnskadad, eftersom jag kan få henne att byta håll när jag vill.... Citera
PinkFloyd Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 vänster Eller bör man ha ätit exostiska svampinjoner för att veta rätta svaret? kollade faktiskt på den igår efter jag käkat svamp, såg mest ut som en lång typ orm eller blobb, inget snurrande iaf. edit: upptäckte idag att jag glömde stänga av zone alarm och därför visades den inte som rörande gif.. trist Citera
Trolldeg Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Skuggan under henne gör ju så allt blir jättedumt. Citera
D.H. Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Jag stannar bilden, förstår båda vinklarna, men lyckas ändå inte få min hjärna att snurra henne motsols när jag startar den. I feel stooopid. Citera
Joey Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Jag lyckades få henne motsols först efter jag zoomat o haft mig. Citera
hajen Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Håller man musen (lol) över henne och använder rullknappen så byter hon.... Citera
Appel Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Antingen är det min browser som är tråkig, eller är det jag som är träaktig, men jag henne endast som dansande medurs utan ngr konstigheter alls. Dumma hjärna och inte kunna se psykadeliskt längre Citera
Appel Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 min hjärna verkar vilja funka som den själv vill. Det enda den försöker få fram är varför inte hennes högerben inte far ut mera än det gör. Och varför hon inte för upp armarna över huvudet som för en piruett. Citera
Santa_Bege Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Det här är ju löjligt. Nu har jag lagt ned flera minuter på att stirra på en snurrande tjej. Jag kan inte förstå hur hjärnan skall kunna spöka till att hin byter håll? Ni måste ha kajko syn eller virus i era datorer ni som får henne att byta håll! Citera
gdaily Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 I gårkväll snurrade hon åt vänster, i dag åt höger, jag blir knäpp! Citera
PeO Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Vista är nog svaret (?). Har en gammal XP och där snurrar hon bara åt vänster. Citera
brainslicer Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Snurrar för snabbt i FireFox?, kunde inte se annat än snurr åt ett håll där. I Explorer snurrar hon betydligt långsammare och jag ser direkt att hon byter håll. Citera
Matteprof Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Hehe, hon snurrar åt det håll jag bestämmer mig för att hon ska snurra. I like beeing in controll! Roligt med synvillor Citera
Burning Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 skoj... testade att gunga huvudet i takt upp och ner samtidigt som jag fokuserade på ett hörn och då lyckas jag kontrollera henne. Citera
Verbal__Kint Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Trodde att detta var årets bästa skämt och att tjejen bara snurrade åt vänster och att allt bara var en masskonspiration för att jag skulle känna mig korkad...då vänder tjejjäveln håll och snurrar åt andra hållet! Usch! Citera
Ving Postad 29 Juni , 2007 Rapport Postad 29 Juni , 2007 Jag har hållt på hur länge som helst utan att få henne att vända. Var på väg att ge upp men gacv det en chans till och plötsligt byter hon håll. Nu kan jag få henne att snurra åt både vänster och höger. Knepet för mig var att inte stirra för länge utan att fokusera ovanför henne och sedan sakta spana in henne en liten bit i taget. Nu snurrar hon som jag vill! Citera
Recommended Posts