Verdi Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Min image: Lösaggro table bully. Träffat som en tok under en längre tid och vunnit en hel del stora potter utan showdown. Fi:s image: Aggro och solid spelare som kan vara aningen tiltad efter en tidigare pott där jag drog ut ganska duktigt med 6h4h mot AhKh på brädan Qh8h5x. Jag hade färgdrag + gutshot. Han hade nötfärgdraget. All in på floppen. Turn 6, river 4. Ganska äckligt, det medges. Effektivt stackdjup: 162BB. Hand #42331583-104182 at Ladson (No Limit Hold'em) Started at 26/Jun/07 14:47:34 kharley is at seat 0 with $100. retardonfirex is at seat 1 with $364.55. john mellor is at seat 2 with $324.80. Gagazook is at seat 3 with $204.25. ubgulb4dinner is at seat 4 with $740.80. The button is at seat 3. ubgulb4dinner posts the small blind of $1. kharley posts the big blind of $2. kharley: -- -- retardonfirex: -- -- john mellor: -- -- Gagazook: -- -- ubgulb4dinner: 9s 9d Pre-flop: retardonfirex calls. john mellor calls. Gagazook folds. ubgulb4dinner raises to $10. kharley folds. retardonfirex calls. john mellor calls. Flop (board: Td 9h Js): ubgulb4dinner bets $32. retardonfirex folds. john mellor goes all-in for $314.80. Vad fan gör han? Och kan vi lägga? Citera
Ripperkof Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Vad fan gör han? Och kan vi lägga? Ingen aning, och nej, det kan vi inte. Särskilt inte med den imagen du etablerat. Finns ju ingen anledning att ställa rakt av med KQ på den regnbågen. Ev. kanske han gör det spelet 78, men då drar vi ju naturligtvis ut. 1010 & JJ Betalar jag av till, men dessa borde han slagit om med pre & särskilt mot dig & din spelstil? Citera
benknackan Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Med tanke på din image och vad du säger om han så ja folda kan vi inte göra i alla fall. Syn självklart att det är men vad han verkligen kan ha för range är ju ganska intressant ändå. Med tanke på vad du säger om hur bordet vart och han kan jag tänka mig att han inte vill bli utdragen och/eller har en bra drag hand. Typ JT, T9, J9, JQ, J8 lr möjligtsvis AJ sen kan jag tänka mig att gör det spelet med suckerstegen och möjligtsvis 8Q Citera
strater Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 qj, qt tvåpar och tilt på det knappast bättre väl? möjligtvis en 78 antar ja men känns ju skumt Citera
Verdi Postad 1 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2007 Skönt att höra att fler hade synat. Kändes lite jobbigt med tanke på vilken överbet han dunkade in. På UB vänds inte korten upp när man hamnar all in heller så när 8:an kom på river så tänkte jag att det definitivt var kört. Det var det dock inte. Han hade T9. Citera
Recommended Posts