PokerShark123 Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 dags för mig att analysera mitt spel så jag köpte HEM-Pro:) Vilket var det bästa jag har gjort men jag har nyligen bytt site från Titan till UB och får import hand error och får inte in en enda hand i programmet!!! Funkar prima med Titan så jag vete-fas-en vad problemet är någon som kanske har lite tips till vad som är på tok? Kör Win 7... Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
struve Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 dags för mig att analysera mitt spel så jag köpte HEM-Pro:) Vilket var det bästa jag har gjort men jag har nyligen bytt site från Titan till UB och får import hand error och får inte in en enda hand i programmet!!! Funkar prima med Titan så jag vete-fas-en vad problemet är någon som kanske har lite tips till vad som är på tok? Kör Win 7... Tack på förhand! Kan vara att du har svenska versionen av pokerklienten på UB. Får hämta hem en engelsk version i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arjon Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 Varför ser jag bara huden på det bord som är aktivt och går det att göra något åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SNG_Jedi Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 Min HUD synkar inte automatiskt med borden på FTP utan jag måste hela tiden använda mig utab table findern. Finns det nån lösning på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2010 När min HeM autoimporterar sng-resultat från Nordicbet ($5.50) skriver den dem som $11. Dessutom tar den inte med vinstsumma utan bara placering. Någon som har en lösning på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Spelar på boss (redbet) och när jag ska flytta hudsen på plats så flyttas de på samtliga bord och gör det omöjligt o placera dom bra, what to do? samt att inga huds startas på sng, edit: fixade hud felet genom o rotera plats, men huds kommer inte upp i sngs varför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hAgLuNd666 Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Kan man i hm få en graf över dagens session ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Kan man i hm få en graf över dagens session ???? Löser du med knappen date filter. Där väljer du exakt de tidsperioder du vill ha. Edit: Knappen heter som den är inställd, typ all hands, this month, today etc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SNG_Jedi Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Hur mkt bör man bry sig om sin expected ROI. har fortf. bara runt 200 sngs i min databas så att min nuvarande ROI är felaktig det förstår jag men hur mkt kan man lite på den den förväntade ROI:en? Är det där jag kommer ligga om 5000 games troligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Spelar på boss (redbet) och när jag ska flytta hudsen på plats så flyttas de på samtliga bord och gör det omöjligt o placera dom bra, what to do? samt att inga huds startas på sng, edit: fixade hud felet genom o rotera plats, men huds kommer inte upp i sngs varför ? HM supportar inte 5mana SNG på boss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Spelar två bord rush på ft. Då spelar man i samma "grupp". Får bara stats på ena bordet (borden heter likadant) och så fort jag får en ny hand på andra bordet så hamnar de statsen där istället. Finns någon lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scrath Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Spelar två bord rush på ft. Då spelar man i samma "grupp". Får bara stats på ena bordet (borden heter likadant) och så fort jag får en ny hand på andra bordet så hamnar de statsen där istället. Finns någon lösning? Jag drog upptre bord rush nu och funkade för mig. Har du senaste versionen av HM? Kan nog vara det som spökar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Tack för att du tog dig tid! Köpte HM typ i början av maj så inte så gammalt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Tja, Får inte upp HUD i SnG på boss. Fungerar fint i CG men som sagt, den kommer inte fram i SnG & DoN. Vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 HM supportar inte 5mana SNG på boss This? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Har ett problem med HM som jag behöver hjälp med. Spelar på boss-klient 4-5 bord. När jag spelat en stund, cirka en timma blir klienten seg som sirap, och det är omöjligt att hinna med att agera. Har provat att stänga ned alla övriga program som är igång, men det enda som hjälper ar att stänga huden. Någon som har varit med om detta? Olöst, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 This? Men usch! Är det bara på boss det gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronken1491911767 Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Är det möjligt att använda holdem manager på SvS`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scrath Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Är det möjligt att använda holdem manager på SvS`? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 är up and running nu och allt flyter bra men tänkte på en sak, när man spelar en session, avslutar autoimport och sedan startar auto import och inleder en ny session så fortsätter den ju ändå räkna efter på samma session som förut, e inte de lite kefft ? vill ju ha så att den räknar en session för varje gång jag stänger av / sätter på autoimporten eller dylikt, någon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NickLeeson Postad 29 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2010 Efter datorköp o nyinstallation av HM så har jag följande problem, gäller spel på Svenska Spel (Boss): 1/ Har fått huden att fungera, men får ingen popup då jag ställer mig över eller klickar på hudsiffrorna. 2/ Har en ful ram runt hudsiffrorna, hur får man bort den? Någon som har koll på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Installerat om HM och pop-up rutorna där statsen visas för varje spel dyker inte upp på rätt plats. Stats rutan för en spelar dyker upp på en annan spelares plats om man säger så. Vet att det ska finnas någon konfiguation för detta, men kommer inte ihåg vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 20 September , 2010 Rapport Share Postad 20 September , 2010 edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 24 September , 2010 Rapport Share Postad 24 September , 2010 lär låta lite löst med berskrivning det här, men sedan igår så har inte HUD'en velat samarbeta med mig på FT, har lyckats fått in mina sessions så att jag kan gå igenom dom, men någon HUD har inte synts till. Jag har inte vart inne och pifflat på inställningarna, så jag har inte en blekaste om vad som har hänt. Mina sessions från igår kväll tog också tid att få in idag, vart tvungen att ställa in import folder igen. Om någon hajar någonting av det jag skrivit så får du väldigt gärna hojta till! Edit: Det står numera när jag försöker att starta HeM följande: An error occured while loading the Prefs files: Root element is missing. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts