Gå till innehåll

MR_Jimmy - Dagbok comeback!


MR_Jimmy

Recommended Posts

Tämligen säker på vilket ditt andra konto är iaf 8-)

PM skickat.

 

vore ju bara kul att veta övriga nick osv :P vad stacky har gjort och inte gjort får nån annan ta upp då jag inte är inblandad och bara hört en sida av historien.

PM skickat.

 

Sen kan jag säga efter att jag fått höra vad Stackbrat gjort så är jag inte förvånad om folk är förbannade och känner sig lurade. Jag är dock väldigt oskyldig. Kan inte nån moderator kolla min IP och jämföra med IP-adresser Stackbrat varit inloggad på?

 

eller ännu bättre: Kan inte äcklet stacky träda fram?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 917
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej, jag vet inte ens vad stackbrat har gjort, men jag kan försäkra dig om att jag inte är han. Jag råkade som sagt posta att jag gillade pokercampus, och ironiskt nog öste massa beröm över Jimmy och punken och några andra coacher. Dessa konspirerar ihop att jag är stackbrat. Vem jag är rör ju egentligen inte dig eller någon annan på detta forum då folk faktikst har rätt att vara anonyma. Jag har hitills valt och fortsätter att bruka rätten till anonymitet, då det faktikst rör sig om pengar, tvivelaktiga skatteregler osv.

 

Om denna stackbrat verkligen gjort något allvarligt så kan folk skicka PM till mig där jag ev. går ut med vem jag egentligen är. Då vill jag dock ha ett bra skäl till det. Egentligen ligger inget av detta i mitt intresse, men vill ju kunna fortsätta posta på detta forum utan en massa påhopp och anklagelser om att vara stackbrat.

fyp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jimpa med kompani! Hur mår kycklingen? Kommer den kunna leva ett normalt liv, eller är den psykiskt förstörd efter gårdagen? Gillar ert beslut om vårdnaden iaf, för pks bästa antar jag.

 

Haha tjena! Jodå den levde förvånande nog... trots att luppen önskat livet ur X antal ggr. Camilla skötte det exemplariskt! GG igår!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått pm från speltorskLOL som hävdar att han inte är stackbrat vilket iof jag inte påstått men många andra verkar ha den tesen. Har fått ett långt pm som sagt där jag fått reda på ett par uppgifter som bestrider att det nicket skulle kunna vara stacken. Jag går inte i god för att det verkligen är så men det vore högst osannolikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...