speltorsk_LOL Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 Tämligen säker på vilket ditt andra konto är iaf PM skickat. vore ju bara kul att veta övriga nick osv vad stacky har gjort och inte gjort får nån annan ta upp då jag inte är inblandad och bara hört en sida av historien. PM skickat. Sen kan jag säga efter att jag fått höra vad Stackbrat gjort så är jag inte förvånad om folk är förbannade och känner sig lurade. Jag är dock väldigt oskyldig. Kan inte nån moderator kolla min IP och jämföra med IP-adresser Stackbrat varit inloggad på? eller ännu bättre: Kan inte äcklet stacky träda fram? Citera
Sorkoas Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 Nej, jag vet inte ens vad stackbrat har gjort, men jag kan försäkra dig om att jag inte är han. Jag råkade som sagt posta att jag gillade pokercampus, och ironiskt nog öste massa beröm över Jimmy och punken och några andra coacher. Dessa konspirerar ihop att jag är stackbrat. Vem jag är rör ju egentligen inte dig eller någon annan på detta forum då folk faktikst har rätt att vara anonyma. Jag har hitills valt och fortsätter att bruka rätten till anonymitet, då det faktikst rör sig om pengar, tvivelaktiga skatteregler osv. Om denna stackbrat verkligen gjort något allvarligt så kan folk skicka PM till mig där jag ev. går ut med vem jag egentligen är. Då vill jag dock ha ett bra skäl till det. Egentligen ligger inget av detta i mitt intresse, men vill ju kunna fortsätta posta på detta forum utan en massa påhopp och anklagelser om att vara stackbrat. fyp Citera
Emilio Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 Kan inte folk börja tro att jag är stackbrat? Vore så klassiskt. Citera
speltorsk_LOL Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 Kan inte folk börja tro att jag är stackbrat? Vore så klassiskt. classic cause it´s true. Citera
okocha Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 Kan inte folk börja tro att jag är stackbrat? Vore så klassiskt. alla vet ju att du är klyka liksom Citera
iamivar Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 Hej jimpa med kompani! Hur mår kycklingen? Kommer den kunna leva ett normalt liv, eller är den psykiskt förstörd efter gårdagen? Gillar ert beslut om vårdnaden iaf, för pks bästa antar jag. Citera
FiSherman63 Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 alla vet ju att du är klyka liksom OUTCH! Inte snällt... Citera
MR_Jimmy Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Postad 23 November , 2009 Hej jimpa med kompani! Hur mår kycklingen? Kommer den kunna leva ett normalt liv, eller är den psykiskt förstörd efter gårdagen? Gillar ert beslut om vårdnaden iaf, för pks bästa antar jag. Haha tjena! Jodå den levde förvånande nog... trots att luppen önskat livet ur X antal ggr. Camilla skötte det exemplariskt! GG igår! Citera
MR_Jimmy Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Postad 23 November , 2009 Har fått pm från speltorskLOL som hävdar att han inte är stackbrat vilket iof jag inte påstått men många andra verkar ha den tesen. Har fått ett långt pm som sagt där jag fått reda på ett par uppgifter som bestrider att det nicket skulle kunna vara stacken. Jag går inte i god för att det verkligen är så men det vore högst osannolikt. Citera
gibbsson Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Känns som man missade nåt sjukt igår:-( Lycka till under Poker-SM alla cashgametomtar! Citera
MR_Jimmy Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Postad 23 November , 2009 Känns som man missade nåt sjukt igår:-( Lycka till under Poker-SM alla cashgametomtar! ja faktiskt! Mycket spännande och mer ska det bli Plum, kunde du något i helgen btw? Citera
Klyka Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 alla vet ju att du är klyka liksom Sjukt idiotiskt att påstå att jag är klyka. Citera
okocha Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Sjukt idiotiskt att påstå att jag är klyka. haha, inloggad på fel konto emilio? Citera
Metaddict Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Känns som man missade nåt sjukt igår:-( Lycka till under Poker-SM alla cashgametomtar! Nja sjukt och sjukt, har inte alla en egen bastu med en livs levande höna i?? Jag hade en extremt trevlig kväll måste jag säga! Citera
MR_Jimmy Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Postad 25 November , 2009 Hur går det med hönan? Den lever vad jag vet! Tryggt hemkörd av luppmeister. Citera
Recommended Posts