Gå till innehåll

+ 31 inköp, och nybörjarrigg!


shipitholla85

Recommended Posts

Du har inte förstått rätt alls. Ja anser absolut inte att man ska ha sina egna lagar, utan bara att lagarna inte alltid behöver vara perfekta. Följa dom tycker ja man ska göra. Däremot så tycker ja att i detta fall att de inte är "farligt" att bryta mot lagen, om trodskaparen vill göra det eller inte får han avgöra helt själv!
Nej, du skriver det faktiskt inte rent ut men om du läser din text igen så märker du att texten insinuerar det så kraftigt att en blind hade sett det och en döv hade hört det.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 122
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De ja syftar på är att bara för att lagen säger 18år så är de inte alltid så att man klarar av spela poker för att man är 18+ och häller inte så att du alldrig klarar de om du är under 18.

 

 

Ja tycker bara de är så många som direkt säger "hur fan kan du låta han spela, han blir ju spelmissbrukare!" såfort de läser att han är under 18. Ja har alldrig påstått att man ska följa sina egna lagar för att man själv vet bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså...no offence, men vem tror du att du är? 16år vunnit 25k och börjar prata om "talang" haha.

Den fetstilta texten är ju ett tydligt exempel på hur omogen du är för din ålder.

Kom igen.

 

Spelar upp från 100 kr .... sen detta är bara på svenska spel , ungefär minst lika mkt på andra sidor denna månaden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faktist musen. grattis till pengarna, men att du säger "ska gå gymnasiet ett år till och se hur det går.." är typ det osmartaste jag sett på länge.. men du är 91:a? Och föresten, jag kan också tycka att gymnasiet är lätt men vafan ta vara på gymnasiet, Fett jävla kul i jämnförelse med högstadiet. Btw kom på att 91or börjar väl i 1an nu ? eller ?

GL HF till killen i topic. en micro lirare blir förövrigt jävligt sugen på gå över till everest, tycker fan klienten är skön! :D

 

Nej jag har gått första året nu på gymnasiet , går ett år före .... antagligen för jag är smart :roll: går teknisk linje som är bland dom svåraste får jag väl säga med eftersom ingen tar mig seriööst :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag har gått första året nu på gymnasiet , går ett år före .... antagligen för jag är smart :roll: går teknisk linje som är bland dom svåraste får jag väl säga med eftersom ingen tar mig seriööst :-)

 

Dät är ett svårazte linje evah po hella jymnasiet.

Jak her ala mvg på svoraste linje o jak tjenar 25k po en monad i pokerintärnet.

 

Sorry, men det är lite svårt att ta dig seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angående att det är samma kursplan över hela landet stämmer förvisso, men är ändå kraftigt varierande hur man "ser" på inriktningarna från stad till stad, i piteå är samhälls #3 i 'finhet' natur/teknik går före, och i botten är alla yrkesutbildande medan i umeå så är samhälls tomte-linjen och många yrkesutbildande är väldigt fina.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag har gått första året nu på gymnasiet , går ett år före .... antagligen för jag är smart :roll: går teknisk linje som är bland dom svåraste får jag väl säga med eftersom ingen tar mig seriööst :-)

 

ett år före för att du började skolan när du var 6 då menar du? inte direkt ovanligt och knappast för att du "antagligen är smart". teknisk linje bland dom svårare.. jadu, det är vad man gör det till. men av din kommentarer att dömma får man dock förutsätta att du inte är en av dom klipskaste

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är inte det vanliga T-programmet. Vanliga T läser matte a,b och ingen fysik alls om jag inte är helt ute och cyklar:).

 

Jag gick teknik. Till Matte C var det obligatoriskt, fysik A och B var också obligatoriskt har jag för mig. Jag läste dock till Matte F + matte breddning och det var rätt standard bland teknikarna på min skola. Naturarna läste inte lika mycket matte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

själv är jag 16 nu och har samma senario , har gått från 100 kr på Svenska Spel till 25.400 kr nu , om ni snackar talang så är väl det lite bättre ? ;-)

 

själv ska jag gå gymnasiet åtminstonde ett år till och se hur det går med pokern kommande år .... man ska ha en stadig grund att stå på iaf . Gymnasiet är ju inte ens svårt tycker jag ... hehe

 

Hur mycket folk vill ha det till att Teknik är ett avancerat eller svårt program så köper jag inte det för fem öre. En del har lätt för matematik och fysik och dylika ämnen och då är det inte svårt nånstans inom de ämnena på gymnasiet. Så hur många vg-mvg du än har på ditt jättesvåra program så säger det inte särskilt mycket för svenska skolan idag är så jävla slapp och bryr sig bara om att idioterna ska få godkänt.

 

Och att du ska gå åtminstone ett år till på gymnasiet för att ha en grund att stå på är ju toklöjligt. Ska du hoppa av efter 2:an om pokern går bra eller? Tycker du att ett studieförberedande (som jag tror att vi utrett det till att vara och inte en variant av bygg/el/fordon) är en bra grund att stå på? Det kanske man kan tycka iofs, men vem går inte ut gymnasiet liksom? Du har samma grund som alla andra i det här landet så särskilt bra är den inte.

 

Spelar upp från 100 kr .... sen detta är bara på svenska spel , ungefär minst lika mkt på andra sidor denna månaden

 

Det här påståendet är inte värt de svarta pixlarna på min skärm ens. Backa upp det med grafer eller stats. Roligt uttryck förresten: "ungefär minst lika mycket", det ska jag börja använda.

 

Jag kanske låter arg eller bitter eller tjurig eller elak eller nåt, men jag har inte fått mitt kaffe ännu och egentligen gör jag dig en tjänst genom att försöka ta ner dig på jorden. Ungefär som föräldrar som tar ut hyra av sina barn som bor hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gick teknik. Till Matte C var det obligatoriskt, fysik A och B var också obligatoriskt har jag för mig. Jag läste dock till Matte F + matte breddning och det var rätt standard bland teknikarna på min skola. Naturarna läste inte lika mycket matte.

 

gick natur, läste Matte A-E + matte diskret. Fysik A-B. hadde inriktning matte/data. obligatoriskt för alla inriktningar är matte A-C tror jag? samma som teknik således.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gick teknik. Till Matte C var det obligatoriskt, fysik A och B var också obligatoriskt har jag för mig. Jag läste dock till Matte F + matte breddning och det var rätt standard bland teknikarna på min skola. Naturarna läste inte lika mycket matte.

 

Gick ut teknik iår. Man läser bara till MaE? Gjorde vi iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag har gått första året nu på gymnasiet , går ett år före .... antagligen för jag är smart :roll: går teknisk linje som är bland dom svåraste får jag väl säga med eftersom ingen tar mig seriööst :-)
Gick en tjej i min klass 1a året på gymnasiet som hade gått ett år före och inte var hon direkt smart... snarare tvärtom... Sen går det en tjej i min flickväns klass som också gått ett år före och hon är inte heller så smart :-D Så det där med att man måste vara smart för att man gått ett år före är bara skitsnack.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick en tjej i min klass 1a året på gymnasiet som hade gått ett år före och inte var hon direkt smart... snarare tvärtom... Sen går det en tjej i min flickväns klass som också gått ett år före och hon är inte heller så smart :-D Så det där med att man måste vara smart för att man gått ett år före är bara skitsnack.

 

Det är det inte alls , min bror går ett år före och gick ut nyss , han hade 20.0 ;-) jag har också bra betyg och går en klass före , min lillasyster går också en klass före och har bra betyg , så det är nog undantag för din del :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gick teknik. Till Matte C var det obligatoriskt, fysik A och B var också obligatoriskt har jag för mig. Jag läste dock till Matte F + matte breddning och det var rätt standard bland teknikarna på min skola. Naturarna läste inte lika mycket matte.

 

Jag ska också läsa alla matte kurser , har läst Matte A och Matte B nu ... 1 fel på Matte A och 2 fel på Matte B . Så ni som tror jag är dum i huvudet har ju ganska fel då. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar vanligtvis inte irritera mig på folk, eller lyckas ignorera dem ganska väl.

Musen91, du är bara för mycket, orkar knappt läsa igenom det du skrivit.

 

Du är säkert smart i ämnena i skolan, men om man beter sig som du gör här tänker man inte ett steg i förväg direkt.

Var tvungen att skriva av mig, klarar inte såna personer, allmänt jobbiga och skrytsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag har gått första året nu på gymnasiet , går ett år före .... antagligen för jag är smart :roll: går teknisk linje som är bland dom svåraste får jag väl säga med eftersom ingen tar mig seriööst :-)

 

Eller för att du blev alldeles för mobbad på lekis så de var tvungen att flytta på dig!?

 

I övrigt tycker jag det är skitroligt när folk skryter om sina mattebetyg på ett pokerforum..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

musen91..

vi antar att du faktistk pratar sanning,

du är översmart, du går bra på pokern, blivande 20.0a etc...

när fick du ligga senast?

 

Skolavslutingen här om veckan om ni så tvunget ska veta .... och om man är nörd så spelar man väl inte poker utan sysslar nördsaker ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller för att du blev alldeles för mobbad på lekis så de var tvungen att flytta på dig!?

 

I övrigt tycker jag det är skitroligt när folk skryter om sina mattebetyg på ett pokerforum..

 

Nee verkligen inte , dom andra på forumet tror ju inte på mig , så då måste man ju bevisa att man verkligen är smart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...