benemerson Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 ja, vad är din bästa respektive sämsta pokeregenskap? min bästa: tiltkontroll. ett gäng bad beats får mig inte längre ur balans. filbunke. min sämsta: dåligt självförtroende. vågar ofta inte vara så aggressiv som jag borde. hör monster under sängen. överskattar motståndet. Citera
Hallqvist Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Bästa: Väldigt bra känsla för spelet, är bra på att läsa spelet, veta vad folk har osv. Sämsta: Alldeles för lättiltad, och när jag tiltar tappar jag hela mitt spel... Citera
Hygglo Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Bästa: Samma som OP, tiltkontroll. Jag tiltar otroligt sällan, nästan aldrig. Alltid lugn trots sjuka utdragningar. Sämsta: Jag kan lätt fastna i mönster. Har jag väl vant in ett sätt att spela en viss hand på spelar jag den nästan alltid på samma sätt. Jag skulle behöva bli mer kreativ och flexibel. Citera
heltok Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 bästa egenskap: jag har tur i spel. sämsta egenskap: lat Citera
Ignatius Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Bästa: förstår att Nebbis har rätt Sämsta: vågar inte skotta Citera
Cleburne Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Bästa: Inser att nätpoker är riggat Sämsta: Började spela nätpoker Citera
Dante Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Bästa: Sunt MM Mittimellan: Tiltkontroll och talang Sämsta: Ofokuserad, spelar på autopilot utan att tänka emellanåt. Citera
NiZe Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Jag är nog medioker på det mesta, men får väl säga Bästa: card reading Sämsta: konstant extremt motriggad. spelar ingen roll om fi spelar med öppna kort, river dödar mig alltid ändå. jag behöver 3 ggr så stor edge som andra vinnande spelare för att slå både motstånd, rake och rigg. Citera
frooxe Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Bästa: Bra på poker. Sämsta: När jag spelar cashgame så blir jag en callingstation fisk och kan inte släppa en hand även om jag är 100% säker på att jag är slagen. Citera
Njursparven Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Bästa: Läsa motståndare Sämsta: Blir lätt otålig och gör förhastade beslut. Citera
Luca Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Bästa: Svårläst - kan växla tempo med bra känsla för min egen tableimage. Sämsta: Spelar ofta onödigt "svårt" mot sämre motstånd. Har bättre ROI på SnG $30-50 än på $10-20. Har detta till trots inte riktigt modet att gå upp i nivå på allvar. Citera
MBengtsson Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Bästa: Att lura med motståndarna i potter när jag har monsterkort. När det gäller turneringar är jag en extrem surviver som kan sitta med lägsta stacken i timmar utan att åka ut. Sämsta: Att inte kunna folda på rivern när motståndaren jag lurat med i potten uppenbart träffar sitt vansinnigt dåliga drag och bettar hårt. Ibland verkar jag medvetet betala pengar för att få gnälla över oturen i chatten... Citera
Frenter Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Bästa : behärskar teorin väldigt bra och vet ungefär vad det optimala spelet är i olika situationer Sämsta: Kör mekaniskt och fantasilöst, väldigt ofta likadant spel, bra spelare skulle nog äta upp mig, men jag livnär mig på fiskarna Citera
sturedenstore Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Bästa: Bra på att sätta min motståndare på en hand, veta när jag är slagen. Sämsta: Folda när jag vet att jag är slagen Citera
SlickJack Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Bästa: Ivrig på att förbättra mitt spel, blivit bättre på att sätta motståndare på händer och på att läsa dom, orädd och envis. Sämsta: Stundtals dålig tiltkontroll (har blivit bättre på det), LAT (vad det gäller att spela tillräckligt), förlorar ibland "känslan" för borden när jag multitablar, kan få problem med att hitta rätt rytm mot aggressiva spelare. Citera
Rush_Of_Joy Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Bästa: Tillräckligt bra för att faktiskt kunna dra hem nån slant Sämsta: Inte tillräckligt motiverad för att spela *vet inte vad det är nu* Citera
freddola Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Bästa: Bra på att hitta fisk. Sämsta: För lättläst hos dom bra, tror jag iaf. Citera
Bodinarn Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Bästa: Brukar vara bra på att sätta mig in i "han tror att jag tror att han tror" ofta går det bra också. Sämsta: Tiltar för mkt Citera
Steppwolf Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Bästa: läsa och klassificera spelarna runt bordet Sämsta: spela packad och då syna ner allt Citera
DocLame Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Bästa: Den teoretiska/analytiska delen av spelet. Sämsta: Psykologin i spelet inkl att "läsa" motståndare vid livespel. Citera
mirage Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 bästa : hittat ett bra balanserat loose agressive spel på nätet där jag känner att jag är i kontroll mest hela tiden, bra moneymanagment samt tiltkontroll sämsta : blir tok för tight vid live spel, har svårt att spela mot tomtar som knappt vet själva vad dom håller på med Citera
Recommended Posts