gdaily Postad 14 Juni , 2007 Rapport Share Postad 14 Juni , 2007 Hej, Hojta till här om ni hittar någon svensk som vi missar i resultatrapporteringen från WSOP: Det är inte alltid helt lätt att tolka resultatlistorna (som ibland är helt felaktiga) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 14 Juni , 2007 Rapport Share Postad 14 Juni , 2007 Pontus Khosravi 62a event 19 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 14 Juni , 2007 Rapport Share Postad 14 Juni , 2007 Eftersom ni listar skandinaver på vissa events, så var faktiskt bonding på finalbordet i event 19 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 15 Juni , 2007 Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Denna tråd kommer följas av skatteverket med blåslampa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cbcc Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Denna tråd kommer följas av skatteverket med blåslampa. Då säger vi att hans som leder just nu, event 25 INTE är svensk....Kom igen Peter håll hela vägen.... Kan man gå in å va med på 10% nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Eftersom ni listar skandinaver på vissa events, så var faktiskt bonding på finalbordet i event 19 6 Lars Bonding (Fairfax, VA, USA) $74,557 Inte så lätt att gissa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Nu har det blitt lite knasigt för er Event #34 - WSOP Limit Hold'em $3,000 1 Alexander Borteh $225,483 2 Brandon Wong $135,615 3 Shane Keller $92,316 29 Jonas Klausen (Danmark) $16,989 76 Jeppe Mikkelsen (Danmark) $6,587 112 Mats Rahmn (Sverige) $4,334 De nordbor ni har listade där har Cashat i Event 35 - 1500NLH... det är inte klarspelat än... Ingen nordbo cashade i WSOP limit eventet. Roligt även att i PLH 2k eventet har vi många svenskar kvar Adam Nilsson, William Thorson, Richard Olofsson... 47 kvar och alla är i pengarna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Inte så lätt att gissa... Nej det förstår jag... såg Bondings tidigare wsop finalbord dock.. så mindes att han va dansk... förövrigt har jag för mig att han spelade uselt då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 24 Juni , 2007 Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Event 35 missade: 169 Per Ummer $3,640 174 Juha Helppi $3,640 263 Daniel Gabrielson $2,947 (antagligen svensk iaf) Dessutom spelas horse eventet över 5 dar enl de sidor jag sett (worldseriesofpoker.com bl.a) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 24 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2007 Fan vilken ordning du har, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppish Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Blir det nån bracelet eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Blir det nån bracelet eller?? Nej det tror jag inte, om inte Erik håller hela vägen nu. Dock blir det ett antal finalbord till. Detta är min gissning iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Ett antal finalbord till? Det är inte så många events kvar direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Ett antal finalbord till? Det är inte så många events kvar direkt. 2 är "ett antal" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 vad han menar är att att han casha i event 49 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Det tror jag säkert, men vi har bara hunnit till 48... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaques Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Skönt att det nu börjar lossna lite för svennarna härborta iaf... börjar sugna till på main event nu... /J Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hitmaniac Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 finns det ingen web live som sänder wsop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 och fortfarande har ingen löst gåtan "Sverige Korkort" som har 97000 i marker från dag 1B? Han finns inte med i listan "resultatrapportering från WSOP". (se även under ämnet "kul namn") Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 och fortfarande har ingen löst gåtan "Sverige Korkort" som har 97000 i marker från dag 1B? Han finns inte med i listan "resultatrapportering från WSOP".(se även under ämnet "kul namn") Det kan ju även hända att han fått sig ett riktigt namn nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Det kan ju även hända att han fått sig ett riktigt namn nu.. Nope.. han har ju 97000. Finns ingen i svensklistan med den stacken - alltså är han missad på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 vilka lista kollar du då på? hittar honom endast på pokernews, och den listan skulle jag inte ta som officiell... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 vilka lista kollar du då på? hittar honom endast på pokernews, och den listan skulle jag inte ta som officiell... aha. ok. Det är där jag kikat. Enligt den skulle han gått från 20000 till 97000 på 3 minuter. Kan ju stämma, men samtidigt känns det lite skumt. Finns alltså ingen med den stacken i de officiella listorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Jag har inte hittat ngn med en stack på runt 97.000 med ett namn som skulle kunna vara svenskt.. Kan ju vara så att han hamnade med lite mindre, eller mer marker och sen hoppat in med annat namn. Imorgon (förhoppningsvis) så kommer det finnas en komplett samanställd lista med allas namn och chips från de fyra dag1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts