Gå till innehåll

Blommor eller ej på date?


SnartGul

Blommor eller ej?  

139 medlemmar har röstat

  1. 1. Blommor eller ej?

    • Ja för fan
      51
    • Nej för fan
      52
    • Dö din jävel!
      36


Recommended Posts

en JÄVLIGT liten ros o en flaska rött är det bästa.

alk lossar alltid på det hela.. gärna fin flaska så hon kanske känner sej tvungen att bjuda på nån lurig whisky eller nåt.

o liten blomma för att inte verka för på'ig, allt är alltid roligare o mer spännande så länge det inte är helt klart.

 

Word!

Denna killen ska man lyssna på. hans visdomsord härstammar från åratal av erfarenhet. :roll:

 

Var det såhär du snärjde Sofie? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det kunde man väl ge sig fan på... han är en jävel på brudar också... vissa har verkligen allt.

Nä jag är fan kass och weak/tight, spelar ju långt ifrån allt, spelar bara nötterna ;)

 

 

Men ärligt så kan du så länge du är helt trygg i dig själv och dina handlingar i princip både ge och säga henne vad som helst. Men känner du dig lite osäker så tycker jag att blommor är ett safe-card.

 

Återkoppla gärna med hur det gick sen här :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Som vanligt så är det inte Ola som är OP utan en skådespelare..."

 

Bjuden på middag = Visa uppskattning

Om du vill göra det med blommor, vin, choklad eller något originellt beror på dig, bruden och er relation. Själv har jag haft med mig diverse grejer men den riktiga nöten är att ta med en korg med frukost! Sen får man hoppas att du får vara med och dela på den, annars spikar ni ny date med frukost-picknick...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Word!

Denna killen ska man lyssna på. hans visdomsord härstammar från åratal av erfarenhet. :roll:

 

Var det såhär du snärjde Sofie? :mrgreen:

 

 

haha,, hur hon snärjdes (och "?förlorades?") ska vi nog inte gå in för djupt på.

men kan nämna att det fanns konstiga drinkar, ett visst behov o en väjningsplikt-skylt inblandat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en JÄVLIGT liten ros o en flaska rött är det bästa.

alk lossar alltid på det hela.. gärna fin flaska så hon kanske känner sej tvungen att bjuda på nån lurig whisky eller nåt.

o liten blomma för att inte verka för på'ig, allt är alltid roligare o mer spännande så länge det inte är helt klart.

 

 

OM jag inte har någon annan read på henne så skulle jag säga att det här är mest +EV av alla förslagen jag har läst - fast det beror på maten förstås om det ska vara rött eller vitt. Har man ingen read på maten gillar fler tjejer vitt vin än rött

 

Blomman är viktigare än vinet. Det kan låta konstigt för en kille, men tjejer går igång på sånt. Det är en av de där sakerna vi inte kan förstå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså att köpa Blommor är ungefär som att folda KK mot 1 rais i en turnering,

Du åker inte ut ur turneringen Men du har ingen chans att vinna om du lägger sånna händer.

 

Frukostkorg var bra ideé

Viner är väll helt okej(vad har folk emot en platta öl?)

Men blommor gillar ingen, blommor är fan djävulens påfund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stor humor att ställa relationsfrågor på ett pokerforum:lol:

Om man har det minsta intresse att få svar av en normal tjej istället för en svettig bitter pokernörd så är man rätt fel ute.

Ingen har ju det minsta intresse av att se dig scora här, och även om de ville dig väl är de nog rätt tveksamma rådgivare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså att köpa Blommor är ungefär som att folda KK mot 1 rais i en turnering,

Du åker inte ut ur turneringen Men du har ingen chans att vinna om du lägger sånna händer.

 

Frukostkorg var bra ideé

Viner är väll helt okej(vad har folk emot en platta öl?)

Men blommor gillar ingen, blommor är fan djävulens påfund.

 

Tror det största förhindret där är att det är relativt svårt att få till en snygg överlämning av en platta öl, tror att det kan vara svårt att lämna över en låda då den lätt hänt är lite klumpigare än en pava vin eller ett par blommor.. :-)

 

Stor humor att ställa relationsfrågor på ett pokerforum:lol:

Om man har det minsta intresse att få svar av en normal tjej istället för en svettig bitter pokernörd så är man rätt fel ute.

Ingen har ju det minsta intresse av att se dig scora här, och även om de ville dig väl är de nog rätt tveksamma rådgivare.

 

Har också funderat över värdet att be om relationsråd på ett pokerforum, man måste ju sitta rätt rejält i skiten om man är allvarlig.

 

Nej nu ska jag dra en potoddsfråga till hon sexualexperten Linn på aftonbladet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också funderat över värdet att be om relationsråd på ett pokerforum, man måste ju sitta rätt rejält i skiten om man är allvarlig.

 

Nej nu ska jag dra en potoddsfråga till hon sexualexperten Linn på aftonbladet..

 

Här har vi 10000 finniga nördar som alla tvingats lära oss överkomma vår bristande fysik och sociala status när det gäller att gå hem hos det motsatta könet. Så är det ytterligare en finnig nörd som behöver hjälp är detta kanske ett av de ultimata ställena.

 

Några här som de flesta klasskamraterna i högstadiet säkert trodde skulle vara den som förlorade oskulden sist har säkert legat med 100+ tjejer redan. Och det är en bra bit över snittet ifall ni inte visste det.

 

Frågar man rätt personer på nördiga forum så får man oftast rätt vettiga samtal. Men jag håller med om att det finns bättre forum om man orkar ta sig in i dem. Jag hängde tidigare i ThePlace som ett av de största pickupartist-forumen och största trackern som torde vara optimalt för sådana här frågor. Dock har de sina nersidor också. Där är det finniga nördar som dessutom är extremt osäkra och okritiskt lyssnar på sina mPUA:s varje ord som de vore profeter. Här är det lite mer laidback attityd vilket är skönt. Mystery Method har ju ett rätt matnyttigt arkiv i sitt forum, och så finns det alla andra lairs egna forum, men de flesta är bara pengakåta och är ofta rätt okritiskt uppbyggda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bjuder hon hem dig måste du ju ha lite flowers med dig :-) en liten chokladask funkar också, men den ska vara liten, om hon nu integillar choklad jätte mkt eller om hon typ inte gillar de så kan du ju skippa de :-)

 

flowerpower

 

Så tradigt traditionellt så det bara skriiiiker att hon får en damsugare när man firar 10 årig bröllopsdag !

 

....om det är någon speciell tjej ska hon ha något speciellt..... Blommor å choklad är inget spännande alls...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En flaska vin > blommor.

 

Vem tipsade om choklad förresten? Är inte det enormt utdött? Känns så...

 

Om tjejen i fråga har ett stort chokladätarintresse så kan man ju köpa nån finare sort, men enbart för att hon har en fetish för det. Ungefär som matteproofs tips om en kramdjurs hund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chokladen väntar man med till senare på kvällen om man blir hemskickad mot sin vilja. Vad man gör då, snuskgubbe som man är, är att speja utanför hennes fönster på andra våningen då hon klär av sig för kvällen. Upptäcker hon att man står där på stegen slänger man upp merci-asken mot den flåsimmiga rutan och vips förvandlas man från en peeping tom till en urgullig romantiker. :h: :h: :h: :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chokladen väntar man med till senare på kvällen om man blir hemskickad mot sin vilja. Vad man gör då, snuskgubbe som man är, är att speja utanför hennes fönster på andra våningen då hon klär av sig för kvällen. Upptäcker hon att man står där på stegen slänger man upp merci-asken mot den flåsimmiga rutan och vips förvandlas man från en peeping tom till en urgullig romantiker. :h: :h: :h: :h:
Äter man chokladen om man inte blir upptäckt eller hemskickad?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...