hnat Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Man får mycket gjort när man inte kan trolla pf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Wp Man får mycket gjort när man inte kan trolla pf Jo, man gör ju det. Nu gäller det bara att hålla den här bollen rullandes så länge som möjligt. I kväll vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för, är lite sugen på att göra stan men vet inte om någon annan är sugen. Blir det inte svir så blir det eventuellt att åka hem till en kompis och spela poker. Det var längesen någon utomstående tittade på mitt spel och det kan behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Var ute en sväng igår så somnade efter Liverpools massaker av United och vaknade strax före 23. Dygnet är helt havererat nu och jag missade att beta på de tidiga NFL-matcherna. Tips till Giants - Cardinals och Yankees - Angels önskas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Säger Angels som sist. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Säger Angels som sist. (= Det är vågat att gå emot baseballoraklet okochas tips, själv kör jag på Jänkarna -1.5 för 2.1 och Giants med 1-6p till 4.5. Heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Det är vågat att gå emot baseballoraklet okochas tips, själv kör jag på Jänkarna -1.5 för 2.1 och Giants med 1-6p till 4.5. Heja! Yankees satt som en smäck men Giants sprack, dock så skrek det till DUKTIGT i kassan ändå iom att större delen av rullen låg på Yanks. I morgon blir det att olja ner till Chalmers för Handelsplugg med en kompis, ska bli ganska skönt att komma ut från det här skyffet lite. Man har inte mycket för sig om att hinka automatkaffe och lyssna på Teneriffa-Frankes ljug till typtentaplugg låter lockande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Gordon Strachan klar som ny tränare för M'boro. Tankar? Ska du klä ut dig på Halloween? Isf till vad? Lycka till med tentaplugget! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Gordon Strachan klar som ny tränare för M'boro. Tankar? Efter att lyckats sänka Coventry och bärgat stornamn som Hedman så ser det helt klart bra ut. Jag hade föredragit Sundhage men det här är näst bästa alternativet imo. Skulle inte bli förvånad om vi ser Asper spika igen Boros bur inom snar framtid. Ska du klä ut dig på Halloween? Isf till vad? Det står mellan jello och en brandbil, vi får se hur det blir. Lycka till med tentaplugget! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Nattens NFL-tips: 7-12 pinnars seger för Eagles mot Red Skins till 4.33. Matchen är i princip bara formalia. I övrigt har jag varit löjligt lat idag, inte spelat en hand så nu blir det svårt att nå 50k händer den här månaden då jag ska ägna avslutningen åt studier. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Här är stommen till min nuvarande spellista under sessionerna, några fler tips? Jag har kört på den i ett par månader nu, med lite andra tillägg emellanåt. Det behöver inte vara Maiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Du är inte mycket för varians, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Du är inte mycket för varians, va? Det brukar faktiskt slinka med Katy Perry, Laura Branigan, Nightwish, Dropkick Murphys, Wiehe, Globus etc också när jag vill fylla ut lite men var smidigt att bara plocka från related när jag hade sökt fram första låten. De låtarna som postades är väl de som är med mest frekvent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Förstår inte varför man någonsin skulle vilja byta ut en playlist innehållande RiR-versionerna av sådana utmärka mästerverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Det trillar in bra med tips nu. Underbart. 80-talsmusik funkar också om det är genren som skrämmer. Nattens NFL-tips: 7-12 pinnars seger för Eagles mot Red Skins till 4.33. Matchen är i princip bara formalia. I övrigt har jag varit löjligt lat idag, inte spelat en hand så nu blir det svårt att nå 50k händer den här månaden då jag ska ägna avslutningen åt studier. Den satt ju också efter en Redskins-TD i fjärde. Jag måste säga att en av de stora fördelarna med sportsbetting är att man drar in så löjligt mycket deg på det. Kan inte missat många bets sen bannen lyftes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 80s music? ok here we go! denna är visserligen från 1990 men men... denna vet jag inte när den är ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ChiliConCarne Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Iron Maiden känns lite "noobigt" att lyssna på. Liksom varför lyssna på dem när man kan lyssna på Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Klart Halso kliver in och postar guld som Survivor. Här är ett annat fint 80-talsband, Scotch. Kvalitetsvideos dessutom, de grabbarna vet vad de ska göra med en budget. Klart den går till vikingahjälm och lösbröst. Iron Maiden känns lite "noobigt" att lyssna på. Liksom varför lyssna på dem när man kan lyssna på Metallica. Bannen kommer fort när man trollar fel dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Cavaliers -5 är det som gäller i natt. Funderar på om jag ska köpa säsongskortet på http://ilp.nba.com/ men hade det under slutspelet förra året och det var rätt kasst, hackade emellanåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BorisBecker Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 Tänkte glida in här å spänna mig framöver. Siktar på att bli banad innan 5 posten. Såg nått om 80-tal.. Bonnie Tylor rules!! Kinaluder rules & AIK samt Nyllet #92! /Boris Becker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 Tänkte glida in här å spänna mig framöver. Siktar på att bli banad innan 5 posten. Spänt! Trodde allt utan Maos lilla röda var blockat i Kina. Funkar msn också? Logga in där lite i så fall så jag får höra hur många göcks du sparkat än. Kommer vara i skolan med Franke de närmsta dagarna dock. Kinaluder rules & AIK samt Nyllet #92! /Boris Becker Nyllet #92 > Kinaluder >> AIK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 I dag har det pluggats, rev igång redan 15 men sen blev det paus 18.45-21 för fotboll på Johnny Foxes innan vi spurtade en sista halvtimme. Nattens Cavsbet sprack men det vann jag tillbaka idag genom att pricka in krysset i AIK-ÖSK. Vi får se vad som gäller i natt, World Series eller NBA? Funderar lite löst på att gå in tungt på Yanks med hcp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 La 1/4 av rullen på Cavs -7 mot Raptors. Det får bli NBA på datorn och World Series på tvn. Tur att inte Viasat sänder Rangers - Islanders för då det blivit för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 1/3 av rullen på Yanks -1.5 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Boris din gamle uv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Klart Halso kliver in och postar guld som Survivor. Här är ett annat fint 80-talsband, Scotch. Kvalitetsvideos dessutom, de grabbarna vet vad de ska göra med en budget. Klart den går till vikingahjälm och lösbröst. bra där, scotch äger! Undrar om jag inte har en CD-skiva med dem i hyllan. Känns osannolikt iofs, kanske är kasettband jag tänker på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts