Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 901
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
Postad
Rematch?

Självklart Soffan. Sista ronden är ännu inte avgjord.

Har jag några frekventa läsare eller är det dags att dra ner på inläggsfrekvensen här? Jag tycker inte antal views ökar nämnvärt.

/Staahla från Beckers konto

Postad

Har jag några frekventa läsare eller är det dags att dra ner på inläggsfrekvensen här? Jag tycker inte antal views ökar nämnvärt.

/Staahla från Beckers konto

Postar du så läser jag!

+1

P.S Schysst av Boris att låna ut sitt konto för den första posten! D.S

Postad
Bump för underhållning.

Also, hört att du blivit professionell pokerspelare, stämmer det?

Isf, när kan vi räkna med att se dig på HSP?

Ja, och snart förhoppningsvis. Tjuvtränade faktiskt lite igår genom att sticka ner till Cosmo vid ettsnåret efter mina vapendragare på krogen rört sig hemåt. Det kalaset slutade plus några inköp trots att jag var enda förfriskade spelaren vid bordet, ett styrkebesked.

Postad
Ja, och snart förhoppningsvis. Tjuvtränade faktiskt lite igår genom att sticka ner till Cosmo vid ettsnåret efter mina vapendragare på krogen rört sig hemåt. Det kalaset slutade plus några inköp trots att jag var enda förfriskade spelaren vid bordet, ett styrkebesked.

Monster spel mot blomman, 11ggr big blind är standard :lol: :lol:

Postad
Monster spel mot blomman, 11ggr big blind är standard :lol: :lol:

Ja, det gäller att få ut värde ur sina händer. Det var skoj i fredags, blev ett par goda skratt. Har något svagt minne av att tom dealern nästan låg dubbelvikt ett tag. :) Minns inte riktigt hur det gick för dig, du backade va?

Postad
Ja, det gäller att få ut värde ur sina händer. Det var skoj i fredags, blev ett par goda skratt. Har något svagt minne av att tom dealern nästan låg dubbelvikt ett tag. :) Minns inte riktigt hur det gick för dig, du backade va?

Heh, ja hon var på gott humör. Speciellt när jag nämnde att hon inte behövde dela kort till mig att ja kunde nöja mig med att enbart posta blinds. Jo jag backade, alla kan inte gula bordet som superfisken-staahla.

När blir det rematch?

Postad

Surebettet på Cardinals satt som en smäck. Nu hejar vi fram Ravens till Superbowl och nya friska pengar till mitt Expektkonto. Sitter den också kanske jag startar en bettingfond för att konkurrera ut Cyntax mot en smärre avgift.

Och där petade Steelers in en trepoängare direkt medans jag skrev detta inlägg.

Postad

Hahaha, jag vill också vara med och starta upp fonden, kan vara med och sköta NBA-bettingen. Du kör NFL och så kör vi Premier League gemensamt, frågan är iofs om vi vill köra en fond då mtp hur mycket vi förmodligen skulle vinna!?:-)

Postad
Hahaha, jag vill också vara med och starta upp fonden, kan vara med och sköta NBA-bettingen. Du kör NFL och så kör vi Premier League gemensamt, frågan är iofs om vi vill köra en fond då mtp hur mycket vi förmodligen skulle vinna!?:-)

Det blir nästan lite för bra tror jag. Vi får nog ta med någon lite sämre för spänningens skull.

|

V

Ja en fond med er två skulle nog kunna gå mycket bra!

Det är lätt att vara mallig när man turat in nattens Steelersbet.

Postad
Surebettet på Cardinals satt som en smäck. Nu hejar vi fram Ravens till Superbowl och nya friska pengar till mitt Expektkonto. Sitter den också kanske jag startar en bettingfond för att konkurrera ut Cyntax mot en smärre avgift.

ja när staahla rekar sportsbetting då lyssnar man. ett par timmar senare var bettingrullen 2.6xad

Postad

Det är lätt att vara mallig när man turat in nattens Steelersbet.

Hoho, det där skrev jag ändå innan matchen..

Sansrom: Är det inte dags o byta nick till sansfarsan och en liten bild på dottern som avatar?

Postad

I dag blev jag officiellt civilingenjör. :) Jag har varit färdig med utbildningen sen i somras men varit lite seg med att få in papprena för att få ut examen. Bara två tentor kvar på Handels sen är jag färdig med skolväsendet.