jello Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2007 En årsgraf hade varit mycket trevligt! Tro mig, den hade inte varit sa sarskilt imponerande med senaste manaden i atanke. Har ivf fall inte tillgang till internet eller mina databaser for tillfallet, sa jag kan tyvarr inte astadkomma nat sant nu. De senaste manadsresultaten har jag kan jag hofta fran minnet om det gor nan glad. aug -27k juli +30k juni +50k Har precis skaffat en ny lagenhet i London, tyvar inte klart for inflyttning forran den 14 och uppkoppling drojer antagligen ytterligare nagra dagar. Stay tuned, som man sager. Citera
Sylwester Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 mjaha, septembergrafen nedan: http://surl.se/eohe holy moly Citera
ebisumaru Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 Tro mig, den hade inte varit sa sarskilt imponerande med senaste manaden i atanke. Har ivf fall inte tillgang till internet eller mina databaser for tillfallet, sa jag kan tyvarr inte astadkomma nat sant nu. De senaste manadsresultaten har jag kan jag hofta fran minnet om det gor nan glad. aug -27k juli +30k juni +50k Har precis skaffat en ny lagenhet i London, tyvar inte klart for inflyttning forran den 14 och uppkoppling drojer antagligen ytterligare nagra dagar. Stay tuned, som man sager. vad ska du göra i london? Citera
jello Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2007 vad ska du göra i london? bli extremt fet (men hinna knulla mkt innan dess) Citera
jonsapelle Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Postad 3 Oktober , 2007 jag gissar på ipoker och skulebo i hand 3? Citera
ebisumaru Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 jag gissar på ipoker och skulebo i hand 3? skulebo är väl en bra spelare? Citera
PUSH Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Varför ska du bli extremt fet? Åk till något trevligt land i stället. Citera
jonsapelle Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 skulebo är väl en bra spelare? har sett honom göra sådan moves på 10K Hu en del gånger, vet inet avd fr hand han haft men har typ usht 10K mot en standardhöjning pre. Citera
jello Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2007 Varför ska du bli extremt fet? Åk till något trevligt land i stället. tack för tipset. har du några fler är jag väldigt intresserad. Citera
jello Postad 10 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2007 internet sdasfagdgf neteller safafeagfaföäåöll club on the park ölödagaöfagdgbbg!!11 Citera
PinkFloyd Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Postad 13 Oktober , 2007 vad är club on the park för sajt? nätverk, spelare osv.. hittar ingen info nånstans. Citera
jello Postad 15 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Iakttagelser från London: ALLT är videoövervakat Det finns INGA papperskorgar Det finns INGA toaletter Mind the closing doors Det kostar som fan att äta ute (näst dyrast i världen efter Tokyo, tydligen) Jag är förkyld och mitt snor är svart för det mesta Macka med Egg & Cress för 74p från Tesco är nöten This train terminates at Stratford Igår kände jag doften av levande växter för första gången på nästan två veckor Det blir trafikstockningar 4 am på lördagsmorgnar Bye gents Citera
asken Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Mind the gap, please. Hyde Park är för övrigt grymt soft. Citera
heltok Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Iakttagelser från London: ALLT är videoövervakat Det finns INGA papperskorgar Det finns INGA toaletter Mind the closing doors Det kostar som fan att äta ute (näst dyrast i världen efter Tokyo, tydligen) Jag är förkyld och mitt snor är svart för det mesta Macka med Egg & Cress för 74p från Tesco är nöten This train terminates at Stratford Igår kände jag doften av levande växter för första gången på nästan två veckor Det blir trafikstockningar 4 am på lördagsmorgnar Bye gents bli degen i bangkok istället? Citera
Nidson Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Spontant känns London som den sämsta staden för pokergrind man kan hitta. Jättedyrt att leva där, vilket kompenseras genom att många tjänar svinigt bra där. Men pokerkalle har ju en inkomst som är helt oberoende av lokalisering så länge man har bredband. Men du kanske har dina skäl eller inte ska stanna så länge? Citera
PinkFloyd Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Spontant känns London som den sämsta staden för pokergrind man kan hitta. Jättedyrt att leva där, vilket kompenseras genom att många tjänar svinigt bra där. Men pokerkalle har ju en inkomst som är helt oberoende av lokalisering så länge man har bredband. Men du kanske har dina skäl eller inte ska stanna så länge? sviningt bra, typ $175k i månaden? då kan man bo lite var man vill tror jag Citera
Klyka Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Att London är London är ett rätt bra skäl i sig imo. Citera
Nidson Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 sviningt bra, typ $175k i månaden? då kan man bo lite var man vill tror jag Det är nog inte jellos snitt, och jag tror inte att han iskallt räknar med att snitta det de närmaste 40 åren heller. Men fine, han får bo i London, jag gav bara uttryck för en tanke. Det är säkert kul att hänga i London en kortare period. Citera
Hjort Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Macka med Egg & Cress för 74p från Tesco är nötenMen M&S din jävla tattare. Citera
Staahla Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Hade han varit ett riktigt Unitedfan hade han bosatt sig i Manchester i stället, men som den medgångssupporter han är så blev det visst så nära Emirates Stadium han kunde komma. Jag antar att han bor i Merseyside när det börjar närma sig maj. Citera
Mecklenburgare Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Hade han varit ett riktigt Unitedfan hade han bosatt sig i Manchester i stället, men som den medgångssupporter han är så blev det visst så nära Emirates Stadium han kunde komma. Jag antar att han bor i Merseyside när det börjar närma sig maj. Citera
Dave^ Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Riktigt fina resultat måste jag säga! Grattis. Hur många bord brukar du lira samtidigt under en normal grind? Citera
jello Postad 15 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2007 edit: Oj, förlåt att jag glömde svara på ditt inlägg, Dave^. Citera
Recommended Posts