Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 457
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Klonket håller i sig eller?

Har inte spelat en enda hand på fyra dagar (ja, förutom lite flt hu mot tidernas största klonkfisk men det räknas inte). Annars är jag upp 25k i juli sammanlagt. Dock -40k över 1500 händer på NL5k, där jag har haft sjuuukaste motriggen i kontrast till sjuuukaste medriggen på NL2k. Lite småsurt men sånt är livet. Tackar som frågar :)

• 2 weeks later...
Postad

Hej hampulito. Jag minns också dig från tiden på Everest, mötte dig några gånger på nl1000. Du verkade lite lättiltad men när du höll humöret under kontroll så var du en av de jobbigare spelarna vid bordet. Trodde faktiskt du gått vidare till högre limits på någon annan sajt, blev lite snopen av att se att du gulat. Jag antar att du gick in i en massiv tilt.

Postad

Det kan hända den bäste, men har man väl gjort det en gång så brukar man lära sig av sina misstag och att inte göra om det. Men för den sakens skull ska man inte vara mesig och rädd för att gå upp i nivå igen. Det är min erfarenhet iaf.

Hmm sidospår i dagboken, va?

Postad
Har inte spelat en enda hand på fyra dagar (ja, förutom lite flt hu mot tidernas största klonkfisk men det räknas inte). Annars är jag upp 25k i juli sammanlagt. Dock -40k över 1500 händer på NL5k, där jag har haft sjuuukaste motriggen i kontrast till sjuuukaste medriggen på NL2k. Lite småsurt men sånt är livet. Tackar som frågar :)
YOU MAKE ME SICK YOU LAZY FUCK!
Postad

Borde inte moderatorerna växa upp lite? Vad är det för skit att byta namn på bloggen etc? skoj skoj..

Jag menar, användare kan göra dumma saker och då ska väl moderatorerna gå och fixa till det - inte gå ner på samma nivå. ?

Postad
Borde inte moderatorerna växa upp lite? Vad är det för skit att byta namn på bloggen etc? skoj skoj..

Jag menar, användare kan göra dumma saker och då ska väl moderatorerna gå och fixa till det - inte gå ner på samma nivå. ?

Jo, man kan ju tycka det. Har alltid fått en seriös uppfattning om Klyka men det har ju ändrats rätt radikalt nu om man säger så. Angående Myssion så har man märkt att han börjat spåra ur mer och mer senaste tiden så där är jag inte särskilt förvånad.

Postad

Känns som det har varit ovanligt låg nivå, hets och barnsliga duster på forumet senaste tiden. Det är ju ändå en inkomst för en del antar jag så jag kan inte förstå hur man låter det förfalla. En del folk lär ju dra härifrån när dom känner att det blir för mycket översitteri, elitistiskt och för mycket urspårat käbbel.

Postad
Känns som det har varit ovanligt låg nivå, hets och barnsliga duster på forumet senaste tiden. Det är ju ändå en inkomst för en del antar jag så jag kan inte förstå hur man låter det förfalla. En del folk lär ju dra härifrån när dom känner att det blir för mycket översitteri, elitistiskt och för mycket urspårat käbbel.

QFT

Postad
Jo, man kan ju tycka det. Har alltid fått en seriös uppfattning om Klyka men det har ju ändrats rätt radikalt nu om man säger så. Angående Myssion så har man märkt att han börjat spåra ur mer och mer senaste tiden så där är jag inte särskilt förvånad.

Käre conspiracy.

Det enda du tillför nu, är att strö mer salt på såren. Det verkar som om du fungerar ordningspolis på egen hand, och jag tror att du har en liten dröm om att bli moderator på denna sida. Dock kommer det aldrig att ske. Vill du säga något till Klyka, kan du så inte PM honom istället? Istället för att vi andra skall höra på det. Det är ingen som har intresse av att trampa på en som redan ligger ner. Men det är det du gör nu.

2 andra moderator har kommit in i tråden på efterhand och sagt att det blir tagit fatt om situationen. Om det är något man vill klaga över så kan man PM dem.

Det tycker jag att du också skulle göra.

Med tanke på att du har så många inlägg på PF, borde du ha blivit forumvuxen på det här tidspunkt.

hilsen Ninja

Postad

Dags att sluta med all OT i denna dagbok. Viist är det så att dagböckerna är mera öppna för skitsnack. Men här har det gått klart för långt. Skärpning annars blir det stängning för alla utom OP. Och hur kul är det igentligen?

Postad
Käre conspiracy.

Det enda du tillför nu, är att strö mer salt på såren. Det verkar som om du fungerar ordningspolis på egen hand, och jag tror att du har en liten dröm om att bli moderator på denna sida. Dock kommer det aldrig att ske. Vill du säga något till Klyka, kan du så inte PM honom istället? Istället för att vi andra skall höra på det. Det är ingen som har intresse av att trampa på en som redan ligger ner. Men det är det du gör nu.

2 andra moderator har kommit in i tråden på efterhand och sagt att det blir tagit fatt om situationen. Om det är något man vill klaga över så kan man PM dem.

Det tycker jag att du också skulle göra.

Med tanke på att du har så många inlägg på PF, borde du ha blivit forumvuxen på det här tidspunkt.

hilsen Ninja

Jag har ju för fan skrivit till han (Klyka) på MSN hela förmiddagen men jag tror han har blockat mig den jäveln. Är jag förvånad? Nej.

Förresten så är jag redan moderator på ett forum med 15 medlemmar. Så det så.

Appel: Sorry, för OT igen. Ville bara försvara mig när jag får sådana hemska anklagelser.

Postad

AHAAHAA, apavataren är det roligaste jag sett! Jag ser framför mig Jello, sittandes vid datan förvandlad till en hårig apa av Klyka. Föräldrarna kommer nog att undra vad som pågår när Jello ska komma ner och käka frukost senare idag. :mrgreen:

Åh förresten Jello, upp och mosa NL5K nu.