Gå till innehåll

jellos dagbok.


jello

Recommended Posts

  • Svars 457
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ett par timmars grind till har jag lyckats klämma in nu så här på tidiga kvällen. Fortsatt + på Boss och - på iPoker. En av sidorna är helt klart riggad, men jag vetefan vilken. Den mest spektakulära handen från den här sessionen:

 

Seat 3 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: PLZbustME_ ( $6259.33 )

Seat 2: Jarcon_FIN ( $1850 )

Seat 3: Muppet III ( $2167 )

Seat 4: pappapwn ( $4317 )

Seat 5: hero ( $2354 )

pappapwn posts small blind [$10].

hero posts big blind [$20].

 

** Dealing down cards **

Dealt to hero [ A:s: 5:s: ]

PLZbustME_ folds.

Jarcon_FIN folds.

Muppet III raises [$80].

pappapwn folds.

hero calls [$60]

 

** Dealing Flop ** [ K:s:, 4:d:, 9:c: ]

hero checks.

Muppet III bets [$140].

hero raises [$400].

Muppet III raises [$960].

hero is all-In.

Muppet III folds.

hero does not show cards.

hero wins $3541

 

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svaret är ja, dagboksriggen är här! Hittade plusset på runt 3k på den korta sessionen idag. Här har vi en småhäftig hand. Ni får ursäkta att jag bara postar händer där jag vinner just nu, men för tillfället är det fan svårt att hitta nåt annat :P

 

Seat 5 is the button

Total number of players : 3

Seat 1: erpes17 ( $1404 )

Seat 3: KingKongen ( $2896.9 )

Seat 5: hero ( $2784 )

erpes17 posts small blind [$10].

KingKongen posts big blind [$20].

 

** Dealing down cards **

Dealt to hero [ 9:c: K:c: ]

hero raises [$80].

erpes17 folds.

KingKongen calls [$60].

** Dealing Flop ** [ 9:h:, 3:d:, 4:h: ]

KingKongen checks.

hero bets [$120].

KingKongen raises [$400].

hero calls [$280].

** Dealing Turn ** [ J:s: ]

KingKongen bets [$1060].

hero is all-In.

KingKongen calls [$1244].

** Dealing River ** [ 3:s: ]

hero shows [ 9c, Kc ] two pairs, nines and threes.

hero wins $5575 from the main pot with two pairs, nines and threes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får fan ta o sätta upp mål för hur mycket golf vi ska lira i sommar du vet ju att vi aldrig kommer ut annars.:-P

 

Nizzor med tanke på ditt spel senast bör du nog överväga om du ska fortsätta spela golf. Du kanske ska hitta en hobby som passar dig lite bättre. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man vill ju tro att det är bättre spelare ju högre upp i nivå man kommer, men om man ska gå efter de HH som du postar så är det lika fiskigt på NL1000 som på NL50.

lol

 

Det är något som ingen av er ska uttala er om. PUNKT

Nej, du har rätt. Man ska aldrig låta fisken veta att han är dålig. Håll käft, bjebbe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej jello, denna dagbok ska följas.. varför slutade du spela på everest?

Sidan blev söndergrindad.

 

_____________________________

 

 

Spelade inte enormt mycket igår, max 3 timmar eller så sammanlagt, men riggen fortsatte givetvis. +$4k. Min rush börjar bli helt gaaaalen. Är inte säker på om det blir nåt lir idag, men golf ska det iaf garanterat bli.

 

Dessutom måste jag meddela att var det en extremt fin natt igår i sällskap med brorsan och två av hans polare samt Street Fighter II. Mer klassiskt än så blir det knappast. Idag ska jag rigga upp SNES:et i vardagsrummet och lira Super Mario World :D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en extremt fin natt igår i sällskap med brorsan och två av hans polare

 

Mmmm, låter spännande!! Detaljer, tack!

 

 

 

samt Street Fighter II. Mer klassiskt än så blir det knappast. Idag ska jag rigga upp SNES:et i vardagsrummet och lira Super Mario World :D:D:D

 

Jaha, ni spelade TV-spel...

 

Ok, jag har sagt det förut, men det tål att upprepas: det är stort fel på alla som väljer något nintendorelaterat före Sega/Playstation etc. Ja, förutom 8-bitars, där ägde nintendo sönder sega.

 

MarioKart äger dock, I'll give you that. Ja, de flesta Mario-spelen också iofs. Och Zelda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Myssion aka Seganörden är härmed bannlyst från tråden. Hans uttalanden går under regelverket kring kommunister.

 

Lade in några ett par timmar (max) igår och backade knappt 1k. Idag har det inte blivit spel eftersom jag gick upp kl 14 och sen var hos min farmor och nu är det dags för bjurre i huset. Hektiska tider. Återkommer runt 03.14 när jag går igenom min obligatoriska fyllesurfning innan läggdags. Auf Wiedersehen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är fan lite nöt i nöten stan och det beror fan på att det har ändrara fan öppnnar framåt öpppnar fram öppettiderna i stan fraån 2 till 3. Min brorsa är en av de asnvariga för det som sittande i kultur- oc firitidsnämnden för moderaterna gogogogogggogggogo- Jävla sossar egentligen men ändå. Nisse ska fortfarande dö men det är standard. och hemlig är nöten (censurerat)

edit: gold medal challenge är riktigt fint och jag hade världsrekord både på 100 meter och marathon. najsssssssssss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är fan lite nöt i nöten stan och det beror fan på att det har ändrara fan öppnnar framåt öpppnar fram öppettiderna i stan fraån 2 till 3. Min brorsa är en av de asnvariga för det som sittande i kultur- oc firitidsnämnden för moderaterna gogogogogggogggogo- Jävla sossar egentligen men ändå. Nisse ska fortfarande dö men det är standard. och hemlig är nöten (censurerat)

edit: gold medal challenge är riktigt fint och jag hade världsrekord både på 100 meter och marathon. najsssssssssss

Hörru, nu börjar du likna Djens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Extremtilt på att av- och på-knappen på min skärm har fastnat, vilket gör skärmen fullständigt obrukbar. sasdalfjaslr2w3!!!111

 

Spelade en session tidigare, men lade av efter typ 2k ner och riktigt horspel och grindade SMW några timmar istället. Betydligt bättre värde. Ska nog sova lite nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...