Gå till innehåll

Myssion + ebisumaru = Nötproffz?


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 481
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gick inget vidare idag heller. Backar 3K på eftermiddagen sen upp till 0. Sticker till golfbanan. Spelar sen lite turneringar och spelar dåligt/blir utköpt. Hamnar i otrevliga situationer/missar coinflips/blir utdragen, back 4K. Det positiva är att jag tyckte att jag spelade helt ok och inte gick upp till 10-20. Kunde blivit mycket värre så jag är nöjd.

 

B: Bokade hotell till Aruba idag

B: Det kostade 2.1K

V: Golf är kul igen! Hoppas det finns fina banor på Aruba.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur långt in på morgontimmarna håller den där satten på egentligen? jag spelade den för ett par dagar sedan men blev tvungen att gå och lägga mig två timmar in i den eftersom jag blev så sanslöst trött. lol, var nog första gången jag avbryter en turre frivilligt.

 

Den börjar i alla fall 8 eller 9 på söndagar. Tror den startar tidigare nån annan dag också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Goddag dagbok,

Tog igen lite av gårkvällens back i eftermiddags, helt ok. Sen golfträning, vilket gick sämre.

 

I alla fall så håller jag på att läsa en bok som heter Pinocchioeffekten. Här är ett test som kommer fram till om ni är psykopater eller inte. Vänligen svara inte om du hört den innan:

 

"En kvinna träffade en man hon inte kände på sin mors begravning. Hon tyckte mannen var fantastisk och blev genast förälskad. Kvinnan glömde fråga honom efter hans telefonnummer och kunde plötsligt inte hitta honom på begravningsplatsen. Ett par dagar senare mördade hon sin syster. Vad var motivet till mordet?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"En kvinna träffade en man hon inte kände på sin mors begravning. Hon tyckte mannen var fantastisk och blev genast förälskad. Kvinnan glömde fråga honom efter hans telefonnummer och kunde plötsligt inte hitta honom på begravningsplatsen. Ett par dagar senare mördade hon sin syster. Vad var motivet till mordet?"

 

Att få en chans att träffa mannen igen. Rätt självklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att få en chans att träffa mannen igen. Rätt självklart.

 

Ding ding ding. Jag tyckte också det var självklart. Att du också kan svaret gör mig orolig;-) . Ingen annan jag har frågat har kunnat.

 

Grejen var att alla massmördare och liknande psykopater kommer på svaret direkt medan få andra gör det:roll: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hört den i annan tappning och du var frågan: "hur gör de för att träffas igen?"

 

Som du la fram den känns dock svaret väldigt självklart, om det är tvekan de vill ha fram i svaret så är jag nog ingen psykopat jag heller men kommer ändå svara att hon ville träffa mannen efter några sekunders tänkade. Utav historien uppges inga andra möjliga motiv så det man har att välja på är vild chansning eller något sånär logisk tänkegång på en labil kvinna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hört den i annan tappning och du var frågan: "hur gör de för att träffas igen?"

 

Som du la fram den känns dock svaret väldigt självklart, om det är tvekan de vill ha fram i svaret så är jag nog ingen psykopat jag heller men kommer ändå svara att hon ville träffa mannen efter några sekunders tänkade. Utav historien uppges inga andra möjliga motiv så det man har att välja på är vild chansning eller något sånär logisk tänkegång på en labil kvinna.

 

Prata inte bort det nu, tre psykopater/massmördare är vi uppe i nu alltså. Cleburne var ju given, men kraclob/ebisumaru var lite skräll faktiskt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Myyysssssioon.... AHK-scriptet? ;)

 

Ja eftersom du inte kommenterar mina HHs så... eller hmm, vänta... mina HHs...

 

:)

 

Nosade lite på NL200 idag, kändes finfint. Det där med tvåbarrela har jag dock fortfarande inte hunnit fundera så mkt på.. .antingen så har jag redan en färdig hand, eller så träffar jag på turn, eller så viker fi på floppen, eller så kommer helt fel kort etc. Känns som att jag behöver stöta på några fler situationer innan jag kan fundera över det på allvar, av ngn märklig anledning. Förut har jag mest tryckt lite på knapparna.

 

+$355

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...