ebisumaru Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Godkväll kära dagbok, Idag tog jag en paus från mina limitstudier och spelade NL. Kände mig lite ringrostig så jag spelade bara NL600. De flesta är inge vidare där. Spelade ett par händer ganska illa och råkade på nån elak utdragning och flippade halvkallt men plussade iaf 2 inköp. Blev också önskad döden av en PF:are vilket var ganska intressant. Kom 10:a i en 50 rebuy på Ipoker också. Tror jag låg 4a eller 5a inför första handen av finalbordet med 12bb (värdelös struktur). Hittade A3 på SB, fold till mig jag ställer (standard, no?). BB hittade AK, ingen klonk. Roligast handen tror jag: Seat 1: GeordieP ($453.00 in chips) Seat 5: chirpybrox ($876.75 in chips) DEALER Seat 6: HERO ($900.77 in chips) Seat 8: ParaShoot ($433.95 in chips) Seat 10: Dedrideegi ($526.20 in chips) HERO: Post SB $3.00 ParaShoot: Post BB $6.00 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO Dedrideegi: Fold GeordieP: Fold chirpybrox: Raise $22.00 HERO: Raise $66.00 ParaShoot: Fold chirpybrox: Call $47.00 *** FLOP *** 2 of Diamonds9 of Spades6 of Clubs HERO: Bet $100.00 chirpybrox: Call $100.00 *** TURN *** HERO: Check chirpybrox: Bet $186.00 HERO: Raise $731.77 chirpybrox: Fold *** SUMMARY *** Total pot $1,258.77 Rake $3.00 HERO: wins $1,258.77 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Blev också mordhotad av en PF:are vilket var ganska intressant. Utveckla? :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Utveckla? :-/ Seat 1: HERO ($1,219.89 in chips) DEALER Seat 3: tanno ($133.70 in chips) Seat 5: ARGochOTREVLIG ($672.00 in chips) Seat 6: PEIPete ($584.22 in chips) Seat 10: GluteusMaximas ($609.00 in chips) tanno: Post SB $3.00 ARGochOTREVLIG: Post BB $6.00 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO Dealt to ARGochOTREVLIG PEIPete: Call $6.00 GluteusMaximas: Fold HERO: Raise $27.00 tanno: Call $24.00 ARGochOTREVLIG: Call $21.00 PEIPete: Call $21.00 *** FLOP *** 2 of Clubs10 of Diamonds2 of Spades tanno: Check ARGochOTREVLIG: Check PEIPete: Check HERO: Bet $75.00 tanno: Fold ARGochOTREVLIG: Raise $150.00 PEIPete: Fold HERO: Call $75.00 *** TURN *** ARGochOTREVLIG: Allin $495.00 HERO: Call $495.00 *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot $1,395.00 Rake $3.00 HERO: wins $1,395.00 Sen nån trevlig shortstack säger n1 och jag svarar bara ty som vanligt. Klart att det hade varit dålig stil att säga ty om ingen sagt nåt, men då någon säger n1 känns det otrevligt mot honom att inte svara. Sen börjar spelaren med AT "I hope you die", "I really do". Sen gick han men satt kvar på dom andra borden. Inget allvarligt förstås men löjligt lågt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Knas. Fast det var ju snarare en dödsönskan, inte fullt så aggro som dödshot iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Knas. Fast det var ju snarare en dödsönskan, inte fullt så aggro som dödshot iaf. Sant, klantigt formulerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 han borde va mest förbannad på sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Sant, klantigt formulerat. Nåja, fortfarande riktigt jävla dåligt beteende av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Nåja, fortfarande riktigt jävla dåligt beteende av honom. Jo. Man reagerar inte på när random-idioter håller på så men när regulars gör det är det annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Finns för många såna muppar... Går bra ikväll, typ 2.5 inköp upp nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Inte alls dumt när man floppar fyrtalet på JQJ brädan och fi har QQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 +$495 Såååå skönt att det börjar lossna nu...!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Spelar du nl100 på ipoker myssion? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 5 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Hej snälla söta rara Myssion. Har du lust att dela med dig av scriptet till iPoker nu? Ps. Du är bäst! Aah vad du är gullig! Mja, kanske... Spelar du nl100 på ipoker myssion? Ja faktiskt. För att bidra med något pokerrelaterat så tror jag att jag ska vara försiktig så att jag inte trebetar för mkt. På lägre nivåer är det trots allt så att de implicita oddsen för syn oftast är lite bättre, samtidigt som FE är lite lägre. Tankar? Efter att ha läst på lite, samt experimenterat vid borden, så tycker jag mig ha hittat lagomläget nu. Känner mig bekväm när det gäller vilka situationer det är bra att trebeta i, och när det är bra att syna. Blev nog lite trebetgalen där ett tag utan att fundera för mycket över fi's position, HD, tendenser etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 6 Juli , 2007 Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 Luckboxen är påslagen! Seat 3: tupence ($1,229.07 in chips) Seat 5: vincentbaines ($398.10 in chips) Seat 6: HERO ($1,001.25 in chips) Seat 8: babysteps ($585.00 in chips) Seat 10: mancmart ($435.94 in chips) DEALER tupence: Post SB $3.00 vincentbaines: Post BB $6.00 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO Dealt to tupence HERO: Raise $18.00 babysteps: Fold mancmart: Fold tupence: Call $15.00 vincentbaines: Call $12.00 *** FLOP *** 6 of HeartsJack of Hearts4 of Hearts tupence: Bet $24.00 vincentbaines: Fold HERO: Raise $85.00 tupence: Raise $244.00 HERO: Raise $898.25 tupence: Call $715.25 *** TURN *** *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot $2,017.50 Rake $3.00 HERO: wins $2,017.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Hej igen kära dagbok! Var ett tag sen. Månaden har börjat fint med ett par finalbord i medelstora MTTs, ingen större klonk dock. 3a på nån Ipoker 300 dollar för 2400 eller så. Fick in allt för 90% av chipsen mot 9 outs på turn men stod inte såklart. 9a på Mansion igår också, tredje sist in på finalbordet, AK mot QQ första handen. Cashgamet går bra också men tyvärr har jag inte orkat spela så mycket. Spelat ganska mycket 600 och herregud vad spelarna är dåliga. På NL1000 och 2000 så finns det många regulars som jag respekterar/anser är bättre än mig men på NL600 finns det knappt en enda. Ska nog spela ett par turneringar senare, blir nog Bodog, Mansion, UB, Tilt och Stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 är de så dåliga... jag backar rakt ut på nl600 numera hahah MEN nl1000 går som tåget även om jag knappt lirat alls nu i juli. Är i korea. Iaf gl och kul att det går så bra för dig! Hur fan hinner du med alla turrar också?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 btw, har du några tells på drusselphar. satan va han lirar mkt, alla tider på dygnet man loggar in också lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 är de så dåliga... jag backar rakt ut på nl600 numera hahah MEN nl1000 går som tåget även om jag knappt lirat alls nu i juli. Är i korea. Iaf gl och kul att det går så bra för dig! Hur fan hinner du med alla turrar också?? Jag upplever att fisktätheten på 600 och 1000 är ungefär densamma, den stora skillnaden är regularsen. Vad gör du i Korea? Brukar köra turneringarna samtidigt som cashgamet, blir ganska många bord:-) . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Hittade en Australian Open sat av misstag som jag anmälde mig till. Dubbling första handen mot nån åsna. Alltid velat åka till Australien:mrgreen: . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Hittade en Australian Open sat av misstag som jag anmälde mig till. Dubbling första handen mot nån åsna. Alltid velat åka till Australien:mrgreen: . TIIIILT, visste att det var någon satellit idag som jag glömt:-) Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Jag upplever att fisktätheten på 600 och 1000 är ungefär densamma, den stora skillnaden är regularsen. Vad gör du i Korea? Brukar köra turneringarna samtidigt som cashgamet, blir ganska många bord . Jo håller med om nivårna, bra jobbat att hålla igång med så mkt bord. Är i Seoul på sem en månad med en polare, jävligt cool och stor stad, rekommenderas! Käka levande bläckfisk, nästan i stil med Old Boy hehehe Lirade även jag 200$ aus satten för ett tag sen, den gången blev man bustad när fi horribelt checksynar all-in med ett färgdrag. Inducera bluffar e fiskens styrka kan man säga:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Ganska kallt i turneringarna idag. Fick pengarna tillbaka i Australien-satten, vilket nästan halva startfältet fick... Åkte ganska tidigt i allt utom Mansion där jag åkte som tolva med 99 mot A7. Cashgamet gick dåligt, men ingen katastrof. En 4K pott med AQ mot AK all in preflop hjälpte till. Fick en blåsa på fingret efter att ha tränat lite golf. Märks verkligen att man inte spelat på länge:roll: . Farlig sport det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 text - text.Fick en blåsa på fingret efter att ha tränat lite golf. Märks verkligen att man inte spelat på länge:roll: . Farlig sport det där. All den där friska luften och motionen när man går från golfbilen till bollen är skadlig. Det är jag HELT säker på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Jesusjösses vad jag kan spela värdelöst ibland. Alltid på NL2000 också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 10 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Har varit iväg en sväng, mycket sånt nu när det är semestertider, ingen riktig kontinuitet i grinden direkt. Kort session ikväll, +$65, lite trist att jag torskar två inköp strax innan man stänger ner, men så är det ibland... Bankrulleuppdatering $4772.33. Efter en jäkla massa stillastående och en mindre svacka så känns det som att det börjar röra sig i rätt riktigt, och att jag börjar känna mig lite bekväm i mitt spel igen. Najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts