Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Spelar för tillfället bara på B2B.

Så det blir 10k garantin vid 21:00 och 5k Garantin vid midnatt.

Sen spelar jag nog det andra som finns med, turbo freezeout, wildwest med mera=)

• Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

jag klonkade en wsop qualifyer sat värde TS650 eller något. hade 2000chips kvar när blindsen var 10000/20000 och jag skulle posta sb =)

kör bodog 50k, prima, prima 250k, warmup(35k stacken), mansion 100k och kanske starsmillen och bodog 100k.

Postad

Ganska tung MTT kväll på B2B för min del.

10k slutade jag runt 20 i, riktigt kall turre.

5K:n tog cirka 15 min. Fick in allt med A2 vs AK på AQ2 floppen. Q på turn och adjö där.

Det positiva är dock att jag ligger plus på cg. och att klonkade satellit till 25k garantin på torsdag och faktiskt även till natten 5k garanti jag nyss åkte ur.

Dessutom kom jag förresten ITM i en Turbo Freezeout, blev dock bara runt 50€ i den-

Spelar just nu en 30€ plo turre och ska precis börja en Turbo Freezeout. Sen blir det tillbaks till cg-grinden.

Lycka till allesammans

Postad
2 svenskar på ft i warm up. Den ena med en massiv chiplead på 7.4 miljoner, han som är tvåa har 2 miljoner.

Han lär nog komma hu. Blir väl vinst nummer 100 för Sverige i en stor stars turre.