Gå till innehåll

TV: Poker, säsong 3


kammenbert

Recommended Posts

  • Svars 556
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

puh...antar att det inte är så då...hade ju onekligen varit lättare för dej att skriva "ja" då menar jag...

 

Hade vart lättare för alla på forumet om folk läste igenom trådarna, därav sparas tidigare inlägg så att varje ny skrivare inte ska behöva fråga varje gång.

väx upp.

Jag vill inte vara otrevlig, bara upplysa:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade vart lättare för alla på forumet om folk läste igenom trådarna, därav sparas tidigare inlägg så att varje ny skrivare inte ska behöva fråga varje gång.

väx upp.

Jag vill inte vara otrevlig, bara upplysa:P

sry m8;-)...tyvärr var det inte var något skrivet om det tidigare i tråden. Kan nu upplysa alla om att programmen kommer att sändas på KANAL9, samt KANAL5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av världens mest spektakulära spelare är klar för spel i The Game. Det handlar om kontroversielle australiensaren Tony G. Kungen av table talk kommer garanterat att skapa underhållning för er i tv-soffan.

 

Vidare kan vi meddela att finske megastjärnan Juha Helppi också är klar för The Game.

 

/Pär Carlsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av världens mest spektakulära spelare är klar för spel i The Game. Det handlar om kontroversielle australiensaren Tony G. Kungen av table talk kommer garanterat att skapa underhållning för er i tv-soffan.

 

Vidare kan vi meddela att finske megastjärnan Juha Helppi också är klar för The Game.

 

/Pär Carlsson

 

Haha, med tanke på de flesta nordiska pokerspelares något svajiga engelska så är det nog walk-over till Tony G. Ska dock bli kul att se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här kommer att bli hur bra som helst! Det var poker på kanal 5 som fick mig att börja spela själv och nu kommer det i cash game format :-) Tror t.o.m. att det kommer spöa High Stakes Poker! Det enda jag saknar är att Martin Cedercrantz skulle varit med, synd att han tackade nej... Tack så mkt PsGottaDig! :-)

 

isst kasn det bli bra, riktigt bra. Knappast bättre än suveräna HSP dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade med Tony G och Roland de Wolf i Wien i år. Tony var ovanligt tyst och de Wolf´s marker tog jag hand om. Till höger om mig stod en vagn med Cognac som en trevlig amerikan köpt åt mig. Tror det blir bättre drag på Tony om man spelar mot ryssar.

 

 

Vagnar är nya helröret!!??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"- Ken gillar ju att hacka ned på folk, jag ska försöka hålla mig till själva spelet och hålla högre nivå än Lennaárd, säger han."

 

Det fanns ju inge roligare än när ken satt o hackade ner på kvalarna, med all rätt dessutom. Ta bara bordet där han som nu är med Albert kirk iversen o en annan dansk/norsk spelade o kom hu på usla spel.

 

Nåja nalle gör nog ett bra jobb ändå.

 

Ska bli kul o se iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad jag hetsar sönder den här tråden, men det är mest för att jag har no life.

 

Lite frågor.

 

När ska det börjas spelas in?

När ska startfältet vara färdigställt?

Hur många proffs?

Hur många inkvalade spelare?

 

Hetsa på. Om man inte är nyfiken får man inget veta.

 

Vi spelar in nästa vecka.

Startfältet är klart snart. Som vanligt får läsare av denna tråd veta före alla andra.

Cirka tolv proffs.

Exakt tolv kvalspelare som möts i två sexmanna-sng:s där vinnaren i respektive turnering tar sig till The Game.

 

/Pär Carlsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni har frågat 4 ytterliga proffs (enligt poker.se), tackar alla dessa nej så blir det 11st?

 

Poker.se skriver i sin artikel "Proffsen klara för The Game" att elva namngivna spelare tackat ja. Det stämmer. Uppgiften om att vi väntar svar från ytterligare fyra spelare kan jag inte kommentera i nuläget.

 

/Pär Carlsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...