Gå till innehåll

TV: Poker, säsong 3


kammenbert

Recommended Posts

  • Svars 556
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tror aldrig jag kommer få någon respekt hos någon här på forumet efter min besatthet av denna tråd.. Kan helt enkelt inte låta bli.

 

Kommer varken Friberg eller Thorsson vara med? Väldigt synd isf, men ni har fått ihop ett riktigt bra startfält ändå. =)

 

Sent i går kväll fick vi nej från Thorson. Vi hade hoppats in i det sista, men tyvärr kunde han inte ställa upp.

 

Friberg försvann tyvärr ur bilden i ett tidigt läge.

 

/Pär Carlsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kort rapport från London:

 

Nu är vi färdiga med inspelningarna. Vi är nöjda med spelkvaliteten och kan lova mycket spänning framför tv:n i höst. Ni kommer inte vilja missa The Game.

 

Det har figurerat lite olika uppgifter i media, men här har ni den slutgiltiga proffsstartlistan:

 

Martin de Knijff, Sverige

Tobias Persson, Sverige

Per Hildebrand, Sverige

Fredrik Halling, Sverige

Jan Sörensen, Danmark

René Mouritsen, Danmark

Juha Helppi, Finland

Patrik Antonius, Finland

Ilari Sahamies, Finland

Tony G, Australien

Mark Teltscher, England

 

/Pär Carlsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Vi sitter just nu och redigerar programmet. Känns ganska bra. Det blir många timmars skön pokerunderhållning - det kan jag lova.

 

Men vi har ännu inte något definitivt svar på när det ska sändas. Vidare kan jag dementera uppgiften om att det skulle ha funnits en tid planerad som sedan skulle ha ändrats.

 

/Pär Carlsson, OTW

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Slakta kalkonen i tid. Handla en extra flaska skumpa och ladda på med dubbla satser raketer. Jag vill härmed meddela att ni är tvungna att lägga om lite i planeringen kring nyårsafton i år. Ni ska nämligen kolla på första avsnittet av Poker säsong 3 på Kanal 5 söndagen 30 december. Var förberedda på att det kommer ta ett drygt ett dygn att återhämta sig från upplevelsen, så säg till era gäster eller värdar att ni inte kommer vara er själva förrän en bit in på det nya året.

 

Söndagar blir alltså sändningsdagen. Återkommer snart när sändningstiden spikad.

 

/Pär Carlsson, OTW

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...