gazzaflush Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Postad 1 Augusti , 2007 Vad är det här för program....är det det som går på kanal 5? Läs igenom tråden så får du ljus över dina frågor.... Citera
AdslVerbe Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Postad 1 Augusti , 2007 Läs igenom tråden så får du ljus över dina frågor.... puh...antar att det inte är så då...hade ju onekligen varit lättare för dej att skriva "ja" då menar jag... Citera
gazzaflush Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Postad 1 Augusti , 2007 puh...antar att det inte är så då...hade ju onekligen varit lättare för dej att skriva "ja" då menar jag... Hade vart lättare för alla på forumet om folk läste igenom trådarna, därav sparas tidigare inlägg så att varje ny skrivare inte ska behöva fråga varje gång. väx upp. Jag vill inte vara otrevlig, bara upplysa:P Citera
AdslVerbe Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Postad 1 Augusti , 2007 Läs igenom tråden så får du ljus över dina frågor.... poor bitch....eller googla då då Citera
Willy_Wonka Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Nalle kommer antagligen ersätta Ken. Länk Citera
Surfludde Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 ....så han känns som en trygg kille om man skulle tappa tråden, säger Peter Hedlund. stor risk Peter. tror Hedlund blir bra som kommentator, kan poker och är inte direkt rädd för att prata om man säger så. kan nog bli några klassiska citat ur den munnen. Citera
AdslVerbe Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Hade vart lättare för alla på forumet om folk läste igenom trådarna, därav sparas tidigare inlägg så att varje ny skrivare inte ska behöva fråga varje gång.väx upp. Jag vill inte vara otrevlig, bara upplysa:P sry m8;-)...tyvärr var det inte var något skrivet om det tidigare i tråden. Kan nu upplysa alla om att programmen kommer att sändas på KANAL9, samt KANAL5. Citera
PSGottaDig Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 En av världens mest spektakulära spelare är klar för spel i The Game. Det handlar om kontroversielle australiensaren Tony G. Kungen av table talk kommer garanterat att skapa underhållning för er i tv-soffan. Vidare kan vi meddela att finske megastjärnan Juha Helppi också är klar för The Game. /Pär Carlsson Citera
Colderose Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 En av världens mest spektakulära spelare är klar för spel i The Game. Det handlar om kontroversielle australiensaren Tony G. Kungen av table talk kommer garanterat att skapa underhållning för er i tv-soffan. Vidare kan vi meddela att finske megastjärnan Juha Helppi också är klar för The Game. /Pär Carlsson Haha, med tanke på de flesta nordiska pokerspelares något svajiga engelska så är det nog walk-over till Tony G. Ska dock bli kul att se! Citera
fredde80 Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Är det bara jag som hellre hade sett Nalle i spelet tillsammans med Tony G? Hade kunnat bli riktigt underhållande! Citera
Colderose Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Det känns som att det behövs en engelsktalande motvikt till Tony G, förslagsvis Dave Ulliott eller varför inte Ram Wasvani. Citera
padrinosftw Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Klarar inte av varken Tony eller Ulliot.. Men de är spelare som lockar tittare iaf. Citera
uffe_getsome Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Det här kommer att bli hur bra som helst! Det var poker på kanal 5 som fick mig att börja spela själv och nu kommer det i cash game format Tror t.o.m. att det kommer spöa High Stakes Poker! Det enda jag saknar är att Martin Cedercrantz skulle varit med, synd att han tackade nej... Tack så mkt PsGottaDig! Citera
Suron Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Det här kommer att bli hur bra som helst! Det var poker på kanal 5 som fick mig att börja spela själv och nu kommer det i cash game format Tror t.o.m. att det kommer spöa High Stakes Poker! Det enda jag saknar är att Martin Cedercrantz skulle varit med, synd att han tackade nej... Tack så mkt PsGottaDig! isst kasn det bli bra, riktigt bra. Knappast bättre än suveräna HSP dock. Citera
NALLE Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 Jag spelade med Tony G och Roland de Wolf i Wien i år. Tony var ovanligt tyst och de Wolf´s marker tog jag hand om. Till höger om mig stod en vagn med Cognac som en trevlig amerikan köpt åt mig. Tror det blir bättre drag på Tony om man spelar mot ryssar. Citera
MJ Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 Jag spelade med Tony G och Roland de Wolf i Wien i år. Tony var ovanligt tyst och de Wolf´s marker tog jag hand om. Till höger om mig stod en vagn med Cognac som en trevlig amerikan köpt åt mig. Tror det blir bättre drag på Tony om man spelar mot ryssar. Vagnar är nya helröret!!?? Citera
wyyyxz Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 Ursäkta min okunnighet, men vem är Dödarn? Citera
vetgirig Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 Ursäkta min okunnighet, men vem är Dödarn? Heter Lux i efternamn. Hans krönikor är höjdpunkten i PokerMagazine - de är skälet till att många läser tidningen. Finns här på pokerforum med samma nick. Citera
redlineer Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 "- Ken gillar ju att hacka ned på folk, jag ska försöka hålla mig till själva spelet och hålla högre nivå än Lennaárd, säger han." Det fanns ju inge roligare än när ken satt o hackade ner på kvalarna, med all rätt dessutom. Ta bara bordet där han som nu är med Albert kirk iversen o en annan dansk/norsk spelade o kom hu på usla spel. Nåja nalle gör nog ett bra jobb ändå. Ska bli kul o se iaf. Citera
padrinosftw Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Fan vad jag hetsar sönder den här tråden, men det är mest för att jag har no life. Lite frågor. När ska det börjas spelas in? När ska startfältet vara färdigställt? Hur många proffs? Hur många inkvalade spelare? Citera
ulaf Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Fan vad jag hetsar sönder den här tråden, men det är mest för att jag har no life. Citera
PSGottaDig Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Fan vad jag hetsar sönder den här tråden, men det är mest för att jag har no life. Lite frågor. När ska det börjas spelas in? När ska startfältet vara färdigställt? Hur många proffs? Hur många inkvalade spelare? Hetsa på. Om man inte är nyfiken får man inget veta. Vi spelar in nästa vecka. Startfältet är klart snart. Som vanligt får läsare av denna tråd veta före alla andra. Cirka tolv proffs. Exakt tolv kvalspelare som möts i två sexmanna-sng:s där vinnaren i respektive turnering tar sig till The Game. /Pär Carlsson Citera
arsenalrulez Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Ni har frågat 4 ytterliga proffs (enligt poker.se), tackar alla dessa nej så blir det 11st? Citera
PSGottaDig Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Ni har frågat 4 ytterliga proffs (enligt poker.se), tackar alla dessa nej så blir det 11st? Poker.se skriver i sin artikel "Proffsen klara för The Game" att elva namngivna spelare tackat ja. Det stämmer. Uppgiften om att vi väntar svar från ytterligare fyra spelare kan jag inte kommentera i nuläget. /Pär Carlsson Citera
PSGottaDig Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Postad 7 Augusti , 2007 En av världens tuffaste cashgamespelare är klar för The Game. Tobias Perssons medverkan i The Game innebär att vi nu kan förvänta oss det blodigaste slaget på de brittiska öarna sedan Hastings 1066. /Pär Carlsson Citera
Recommended Posts