heltok Postad 8 September , 2008 Författare Rapport Postad 8 September , 2008 Eftersom jag själv har lite tråkigt och några minuter över så utmanar jag dig på crazyhouse på FICS, då jag vet att du lirar schack då o då. Antar du? orkar inte fixa det så jag bangar. vad säger ni om NL2 på stars, köra lite 9handade flips? eller föredrar ni FL 0.05/0.10 på prima igen? typ 20.00 ikväll blir det bra? Citera
valborg Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 orkar inte fixa det så jag bangar. vad säger ni om NL2 på stars, köra lite 9handade flips? eller föredrar ni FL 0.05/0.10 på prima igen? typ 20.00 ikväll blir det bra? Du skriver på forumet att du har tråkigt, du får ett svar från en som vill möta dig i schack men du svarar att du inte orkar ladda ner spelet. Är det detta som är benämningen "soffliggare"? Citera
petla Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 jag är med om vi kör på stars nångång, tyvärr kan jag bara efter 21.00 ikväll.. Citera
heltok Postad 8 September , 2008 Författare Rapport Postad 8 September , 2008 Du skriver på forumet att du har tråkigt, du får ett svar från en som vill möta dig i schack men du svarar att du inte orkar ladda ner spelet. Är det detta som är benämningen "soffliggare"? hehe. min dåliga ursäkt är att jag är pedant med grind-windows-installationen och inte orkar boota om. jag är med om vi kör på stars nångång, tyvärr kan jag bara efter 21.00 ikväll.. låter bra, stars 21.00. skriver bord i tråden strax innan, men NL2 9handat blir det... Citera
Appel Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 ?? Ska ni köra NL? Trodde det var dags för ännu en sesion med microlimit cap rakt ut. Det hade tom jag orkat grinda Citera
okocha Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 låter bra, stars 21.00. skriver bord i tråden strax innan, men NL2 9handat blir det... Jag är på, maxinköp på 0.01/0.02 är $5, vi flippar väl för hela inköpet, inte några töntflippar där man raisar till $2 och checkar ner? Vi måste köra en minraiseflipp också imo, vi minraisar till vi är allin. Om rätt person höjer hela tiden och de andra synar kan det bli värdens längsta handhistory. Citera
heltok Postad 8 September , 2008 Författare Rapport Postad 8 September , 2008 ok $5 autorebuys, allin varje hand, minraise/allin/whatever... blir typ $45 första handen, $90 3:e handen etc. kör vi t ex 20händer så blir det max $100 förlust med $800 till vinnaren. så har man lite att motivera sig att klonka bra. Citera
JGrande Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 Sign me up! Tro jag ska hinna till 21 Citera
heltok Postad 8 September , 2008 Författare Rapport Postad 8 September , 2008 Jag är på, maxinköp på 0.01/0.02 är $5, vi flippar väl för hela inköpet, inte några töntflippar där man raisar till $2 och checkar ner? Vi måste köra en minraiseflipp också imo, vi minraisar till vi är allin. Om rätt person höjer hela tiden och de andra synar kan det bli värdens längsta handhistory. låter som en kul ide, call call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call etc... när vi är djupa...... Citera
anth Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 Säg till om ni ska köra Razz någon gång - det är överlägset bäst om man ska cappa. Hade en polare som köpte in sig i en Razz-turnering av misstag och tyckte att det var tråkigt så han bestämde sig för att busta genom att alltid raisa - han vann turneringen. Citera
ztranger Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 Det här låter kul, jag är med. Citera
heltok Postad 8 September , 2008 Författare Rapport Postad 8 September , 2008 funderar lite på min strategi. hade visst slarvat bort min starthandschart för 9max men som tur är hade jag kvar min tabell för 6max iaf. tvivlar på att mina motståndare har klonkskillz nog exploatera mig så kör på den 9handad också. kom fram till att man kan spela följnade range lönsamt: 22+,A2s+,K2s+,Q2s+,J2s+,T2s+,92s+,82s+,72s+,62s+,52s+,42s+,32s,A2o+,K2o+,Q2o+,J2o+,T2o+,92o+,82o+,72o+,62o+,52o+,42o+,32o exploatera den om ni kan! Citera
Mogge13 Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 jag kan nog också hänga på.. Har nog lite pengar inne på stars nu Citera
heltok Postad 8 September , 2008 Författare Rapport Postad 8 September , 2008 21.00.00 postar jag ett bordsnamn här, först till kvarn, ju färre vanliga spelare desto bättre. se till att ha lobbyn igång och kunna hitta bord snabbt. köp in för 5, ta remember, och i lobby-option kryssa i autorebuy. Citera
KingCosmoKramer Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 hade varit med om vi hade spelat HORSE Citera
okocha Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 hade varit med om vi hade spelat HORSE Styr upp ett till då, jag är på. Citera
Bluwajt Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 edit: kan nog inte ikväll förresten Citera
okocha Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 Är kanske med på ett, låter kul Jag är bust där men om någon orkar byta ft-deg mot deg på stars eller carlos så visst! Citera
Bluwajt Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 Jag är bust där men om någon orkar byta ft-deg mot deg på stars eller carlos så visst! sry, redigeringsnojja. Men ska ut ån springa snart, kaaanske är med på något efter om jag kan låna lite av nån polare. Har bara stejkpengar inne tills jag får min rb om 2-3 dagar. Citera
hajen Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 jag jan nog, alla turrar går segt så det kan vara skönt att få ur sig lite tilt Citera
Existing-user Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 när ska ni köra och var? Pokerstars? Citera
heltok Postad 8 September , 2008 Författare Rapport Postad 8 September , 2008 21.00, NL 0.01/0.02 pokerstars Citera
LuckyStar5.1 Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 wiiii ... "PlzFoldMe"är på ! Citera
heltok Postad 8 September , 2008 Författare Rapport Postad 8 September , 2008 bump för 1min kvar... Citera
Recommended Posts