Gå till innehåll

Hostile takeover av ett annat nätforum


Nidson

Recommended Posts

Det här funkar nog inte i praktiken.

Gå in på något mindre engelskt pokerforum, och undergräva fiskarnas möjlighet att förbättra sig genom att posta mängder med felaktiga handanalyser, och klanka ner stenhårt på alla som ger bra analyser.

Det krävs nog en jävla ihärdighet om man ska kunna se några resultat vid borden dock.:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vill skulle kunna ta 2+2. så delar vi upp oss i olika forumdelar och svarar sakligt alla senaste posterna.

 

inte bara hh, utan även alla oseriösa delarna. typ allt från vilka skor som är inne i sommar till om man ska balansera sina värdebets med checkraise på river.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, detta är min humor :P

 

haha, håller verkligen med :)

 

-----

 

Det bästa vore ju som sagt att hitta ett mindre forum så det verkligen märks när en massa nya användare reggar sig och är superaktiva. De mindre forumen på 2p2 skulle kanske fungera men det ultimata vore något mindre imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

e du och cleburne fascister lr?

 

Tja, mina politiska åsikter ligger rätt långt ute på högerkanten. Jag kallar inte mig själv fascist, men det finns onekligen vissa beröringspunkter och jag ser inte "fascist" som ett skällsord. Personligen har jag svårt för den termen eftersom den är så intimt förknippad med Italien - att vara svensk och fascist går inte riktigt ihop för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv skulle jag hellre inrikta mig på MUF. :-) Men bäst är nog att skippa politixen eftersom vi knappast har råd att tappa 50% av de möjliga postarna.

 

Mmh, så flashback har gjort det, kunde ju nästan ana det. Man minns ju när nätomröstningar har tagits över, frågan "har du husjur" fick svaret "jag vet inte" av 99% av röstarna. :mrgreen:

 

2+2 känns rätt svårt att hålla hemligt, så det går bort imo. http://www.forumet.nu verkar som en rätt bra typ av forum med lagom antal post osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...