Jeg123 Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 hur mycket snabbare uttag får man om man blir preffered player eller vad det du kallas? Citera
Krite Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Jag hade ett konto med 140$ på multipoker, finns det ngra möjligheter att få över dessa till partypoker eller är de borta i cyberrymden?. Citera
Cyntax Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 1. Varför måste man cleara re-loadbonusarna så snabbt? 2. Kan man cleara re-loadbonusarna på att spela sng? Citera
Krite Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 00-800-7789-7537 Kan ej nå party p med detta nr behöver jag slå ngn landsnr. Citera
Falcy Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Jag hade ett konto med 140$ på multipoker, finns det ngra möjligheter att få över dessa till partypoker eller är de borta i cyberrymden?. Party köpte väl Multi, så det konto du hade på Multi bör fungera på Party och ditt saldo bör vara oförändrat. Det finns väl en Partypoker representant här på forumet, PMa han. Citera
FiSherman63 Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Vet inte om det är rätt tråd att ta fråga i, men jag chansar. Installerade om datorn till svenkt Windows XP Home, och efteråt så får jag inte Betpot (overcards.com för mer info) scriptet att fungera, jag har installerat senaste versionen av FreePHG men likt förbaskat fungerar det inte. Det fungerar på övriga sajter som tex FTP och Crypto. Någon som kan bekräfta att ni fått det att fungera med Svenskt windows? (körde engelsk version tidigare, och det är enda skillnaden vad jag kan se...) Har du senaste versionen av AHK? På vilket sätt funkar inte scriptet? Citera
Machmalo Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Vilken uttagsmetod ger mig mest SEK för ca $20K? VISA, bankwire eller någon annan? Någon som vet om jag får mer värde med annan metod t.ex via NETeller? Har konto på nordea i SEK. Citera
purplecard Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Om man tittar på pokersitescout så ser man ju att partypoker hämtat sig något efter att de amerikanska lagarna ändrade sig. Tyskland och Ryssland nämns som två faktorer. Stämmer detta? Vi satt och spekulerade om framtida marknader igår och nämnde just dessa. Japan nämndes oxå som ett pengastarkt land som gärna får finansera mig. Någon som vet mer om utvecklingen? (själv ser jag inte vartifrån spelarna på mina bord kommer ifrån eftersom jag mixtrat med annan design m.m.) Citera
Loveless Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Ja, är ofta som 2 av 6 spelare på mina bord är ifrån Tyskland. Russian fed. dyker också upp hyfsat ofta. Markant mer än förra gången jag var frekvent på party då det var mest amerikaner, engelsmän och skandinaver. Citera
FraXioN Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Någon som fått någon månadsreload som man alltid brukar få i slutet på månaden? Jag har inte fått någon och ingen av mina kompisar har fått någon heller. Citera
jw1700 Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Ett "Jepps" har väl alltid varit ett "JA" ? Absolut. Det var jag som missade "jeppset". Mitt fel! Ber om ursäkt till han som svarade på inlägget! Citera
DuckyDuck Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Någon som fått någon månadsreload som man alltid brukar få i slutet på månaden? Jag har inte fått någon och ingen av mina kompisar har fått någon heller. Jag satt nyss och funderade över detsamma, det verkar inte som om Party har någon reload denna månad. Jag hittade ingen i klienten heller. Kanske den som representerar Party här på PF numera kan verifiera att det är så? Citera
DuckyDuck Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Någon som fått någon månadsreload som man alltid brukar få i slutet på månaden? Jag har inte fått någon och ingen av mina kompisar har fått någon heller. Jag satt nyss och funderade över detsamma, det verkar inte som om Party har någon reload denna månad. Jag hittade ingen i klienten heller. Kanske den som representerar Party här på PF numera kan verifiera att det är så? Citera
istinkface Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Jag fick en 500$ deposit bonus för nån vecka sen Citera
istinkface Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Jag fick en 500$ deposit bonus för nån vecka sen Citera
Frill Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Hur länge brukar man normalt få vänta på svar från PP? Mailade för ca 36h sen och fortfarande inte fått något svar Citera
baller Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 maila igen, och keep it up tills du får svar.. med intervall om 48h per mail.. typ Citera
Kape Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Någon som fått någon månadsreload som man alltid brukar få i slutet på månaden? Jag har inte fått någon och ingen av mina kompisar har fått någon heller. Jag saknar också nån trevlig reload. Eftersom mitt konto på Hollywood Poker står oanvänt så kunde jag ju flytta över stålarna till Party och cleara en bonus tänkte jag... Jag hoppas som många andra att Party snart får en egen grupp igen och ökar aktivitetsnivån! Det är trots allt rätt mycket svensk trafik på Party och vi behöver en tråd för badbeats och mutor... Citera
Machmalo Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Hoppas också på en egen Partypoker grupp igen... Citera
VanMassenhoven Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 ursäkta en dum fråga, men... Jag fick en reloadbonuserbjudande igår, det står att jag har till den 22:a att "claima" den, men hur länge har jag på mig att tjäna in de partypoints som behövs? $100=300pp Tack på förhand VanMassenhoven Citera
istinkface Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 ursäkta en dum fråga, men... Jag fick en reloadbonuserbjudande igår, det står att jag har till den 22:a att "claima" den, men hur länge har jag på mig att tjäna in de partypoints som behövs? $100=300pp Tack på förhand VanMassenhoven de skulle jag också vilja veta Citera
Nojjby Postad 17 Maj , 2007 Rapport Postad 17 Maj , 2007 ursäkta en dum fråga, men... Jag fick en reloadbonuserbjudande igår, det står att jag har till den 22:a att "claima" den, men hur länge har jag på mig att tjäna in de partypoints som behövs? $100=300pp Tack på förhand VanMassenhoven Jag tror man har fram till den 22:a att claima den också, står det under mina "Bonus Details" iaf. Citera
john_valevski Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Väntar fortförande på mina Ölglas jag vann i en utlottning här på forumet av partypoker, har väntat väldigt lääääääänge. Hoppas dom skärper sig. Det va ju kul Jag tycker nog att partypoker har blivit sämre och de har förlorat en del kunder tack vare problem med klienten. Synd jag äslkade deras turneringar MPT Citera
xamarikku Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Någon som vet om Partypoker har fyrfärgskortlek? Citera
hobbq Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Någon som vet om Partypoker har fyrfärgskortlek? m Citera
Recommended Posts