Loveless Postad 15 April , 2007 Rapport Share Postad 15 April , 2007 För övrigt konstigt beslut av pokerforum. Partypoker är ju origiginalet som säkert alla spelar/spelat på. Ett skämt att de inte ska få ha en egen tråd. 1) Partypoker är inte orginalet, om du med orginal menar den första sida som erbjöd poker på nätet. Däremot var de möjligen först/störst när pokerboomen slog till i Sverige. 2) pokerforum har vissa krav på vad som ska uppfyllas för att en sajt ska ha ett eget subforum. Party uppfyllde dessa tidigare, men gör det inte längre, då ska de inte heller ha de fördelar som det medför. Finns ju ingen anledning att folk postar en massa frågor som party ändå inte svarar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kammenbert Postad 16 April , 2007 Rapport Share Postad 16 April , 2007 Loveless har en poäng: vi har tyvärr inte haft resurser att ge er spelare den service ni förtjänar. Alla som kontaktat mig via PM eller mail kommer att få det ni blivit utlovade. Lycka till vid borden - kontakta mig vid ev. bad beat. Mvh Peter, Partygaming Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 16 April , 2007 Rapport Share Postad 16 April , 2007 Loveless har en poäng: vi har tyvärr inte haft resurser att ge er spelare den service ni förtjänar. Alla som kontaktat mig via PM eller mail kommer att få det ni blivit utlovade. Lycka till vid borden - kontakta mig vid ev. bad beat. Mvh Peter, Partygaming Har skickat PM och email. Skulle du kunna svara som en bekräftan att du läst det jag skrivit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 16 April , 2007 Rapport Share Postad 16 April , 2007 Hej! På grund av att jag fått andra arbetsuppgifter inom firman så har jag inte haft möjlighet att besvara PM eller skriva i trådar! Som ni redan säkert märkt har vi fått en ny kontaktperson här på forumet för att du skall få bästa möjliga service. Han nås i denna tråd. Alla pokerset och kompensationer är skickade och ni beräknas ha dem inom 2-3 arbetsdagar! Ha en trevlig kväll! Med bästa hälsningar PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maltis2 Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Tråkigt för oss spelare att party forumet drogs in Väldigt besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazyfish3r Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Tråkigt för oss spelare att party forumet drogs in Väldigt besviken men partypokers representant kommer ju nu skriva och svara i denna tråd så detta får väll bli den nya tråden då. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Har en liten fråga: Jag fick nyligen ett markerset hemskickat från partypoker trots att jag inte har spelat där på ca 2 månader. Jag har heller inte beställt någonting. Jag gick in på mitt konto och där fanns inga meddelanden om något sådant. Självklart klagar jag inte, men undrar bara varför jag fick en sådan oväntad present. Ett lyckligt misstag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Har en liten fråga: Jag fick nyligen ett markerset hemskickat från partypoker trots att jag inte har spelat där på ca 2 månader. Jag har heller inte beställt någonting. Jag gick in på mitt konto och där fanns inga meddelanden om något sådant. Självklart klagar jag inte, men undrar bara varför jag fick en sådan oväntad present. Ett lyckligt misstag? Fyllde du i deras enkät här för någon månad sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Fyllde du i deras enkät här för någon månad sedan? Nepp, har inte fyllt i eller beställt något alls... Kanske har nån beundrare i Ukraina som älskar mig tillräckligt för att fylla i en enkät i mitt namn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Nepp, har inte fyllt i eller beställt något alls... Kanske har nån beundrare i Ukraina som älskar mig tillräckligt för att fylla i en enkät i mitt namn ^^ Var du med i någon av iPod-tävlingarna som de hade här för någon månad sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Var du med i någon av iPod-tävlingarna som de hade här för någon månad sedan? Hmm... Tror inte de... Friska upp mitt minne, tack! Vad gick tävlingen ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Hmm... Tror inte de... Friska upp mitt minne, tack! Vad gick tävlingen ut på? Man skulle spela 50 rejkade händer på Party och skriva "Ge mig nanon" eller "Den här gången är Nanon min" i två olika trådar här. De körde utlottningen två veckor i rad och gav dessutom bort en del tröstpriser. Kan tilläggas att jag fortfarande väntar på min iPod... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Man skulle spela 50 rejkade händer på Party och skriva "Ge mig nanon" eller "Den här gången är Nanon min" i två olika trådar här. De körde utlottningen två veckor i rad och gav dessutom bort en del tröstpriser. Kan tilläggas att jag fortfarande väntar på min iPod... Jaha nu fattar jag vilken ipod det är du snackar om i din dagbok hela tiden Har dock inte varit med i den tävlingen heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machmalo Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Att ta bort Partypokergruppen från forumet och lägga den här försämrar ju enbart för oss spelare från forumet. Jag var nöjd med Partygruppen tidigare, FY FAN VA DÅLIGT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Billgren Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Alla pokerset och kompensationer är skickade och ni beräknas ha dem inom 2-3 arbetsdagar! Med bästa hälsningar PartyPoker Tjoho! Det kunde ni väl ha skrivit under bonusen? "Markerset skickas den 16 april 2007". Då hade vi som nu har väntat 4 veckor 5-6 gånger om sluppit undra. EDIT: För övrigt håller jag med om att Partydelen var till vår fördel, inte Partys. Men kanske var det detta som behövdes för att de skulle anstränga sig för att få iväg de där sista markerseten. Isåfall - ett stort tack, Gdaily! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jean_b Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 betraktas party som skattefritt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Billgren Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 betraktas party som skattefritt? Jepps. Ta gärna en titt i skattetråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 betraktas party som skattefritt? Eller så svarar man: JA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Eller så svarar man: JA Eller så slutar man klaga på personer som bara försöker använda sig av en trevlig framtoning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jean_b Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Eller så svarar man: JA men såg nåt som någon skrev att typ Dr roland påstod att party var uppköpt så att det inte längre var skattefritt. nån som akn bekräfta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Billgren Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Eller så svarar man: JA Ett "Jepps" har väl alltid varit ett "JA" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kammenbert Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Party är licensierat i Gibraltar, en del av EU och därmed skattefritt. Vi har inte blivit uppköpta, men däremot köpt ett par företag såsom Empire och Gamebookers. Lycka till vid borden! Mvh Peter, partygaming Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kammenbert Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Billgren: när det gäller vår långsamhet att skicka ut pokerset så handlar det bara om våra interna processer. Men vi har lärt oss en del och Vi skickar numera alltid (eh, så ofta som det går iallafall) ett mejl till vinnarna så att de vet när de kan förvänta sig vinsten Mvh Peter, partygaming Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Fick mina ölglas nu från utlottningen som skedde för 6 veckor sedan Bättre sent än aldrig, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Vet inte om det är rätt tråd att ta fråga i, men jag chansar. Installerade om datorn till svenkt Windows XP Home, och efteråt så får jag inte Betpot (overcards.com för mer info) scriptet att fungera, jag har installerat senaste versionen av FreePHG men likt förbaskat fungerar det inte. Det fungerar på övriga sajter som tex FTP och Crypto. Någon som kan bekräfta att ni fått det att fungera med Svenskt windows? (körde engelsk version tidigare, och det är enda skillnaden vad jag kan se...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts