lappmail Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 klienten dog mitt i 250k gtd. kan inte logga in igen. någon fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Prima verkar dött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Same here! Var också mitt uppe i en turnering............... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tjocko76 Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 klarar inte logga på Unibet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerJr Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Kommer inte in på betway. Bra att det inte bara var jag i alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Prima är tillbaka i fin gammal lagg-form! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fred93 Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Helt sjukt. Lirar inte själv men vet att vissa fortfarande är connectade och sitter och snor pott efter pott. Intressant att se vad Prima gör åt det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Verkar vara många som har problem. Jag kom in för 10 min sen, då var det jag och en till som inte var disconnectade. Självklart floppar jag Qhög färg mot Khög och åkte direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorenj Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 jag var connectad ett tag, lyckades gå från 6k till 25k alla var typ borta sen blev man dock sj borta connectad:( ngn som e inne nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Sjukt att dem inte pausar spelet! Jag vet inte vad som hände med mina 4 sng jag hade uppe. Tror kom ITM i ngn. Sen kom jag faktiskt in och kunde vinna en bara för att alla satt ute. Kändes lite dumt, men va fan! Jag losa säkert pengar på att någon annan gjorde likadant mot mig på ett annat bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Fan också! Jag hade en otrolig stack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerJr Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Undrar hur många mail de olika siterna har fått nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Jag är inne nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joa793 Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Jävla skämt, ligger i mitten ungefär i 250k kommer tillbaka efter 20min och är redan utslagen. Inget svar på mitt mail men en pop up kom precis på clienten, alltid nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Trodde nästan de lagt ned för ikväll, med sånt övervärde på 250k... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappmail Postad 3 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Illa illa... kom in igen när det var 105 kvar... blev utblindad till en 250$ prisplats...surt värre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Jävla skämt, ligger i mitten ungefär i 250k kommer tillbaka efter 20min och är redan utslagen.Inget svar på mitt mail men en pop up kom precis på clienten, alltid nått.. Precis samma sak hände mig, det var tydligen en på mitt bord som inte var sit out som kunde sno allas blinds i typ en halvtimme. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Det är ju så jävla katastrofalt att dem inte pausade turneringarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Satt och spelade en turnering. 19 pers kvar alla ITM, ligger trea fyra nånting då jag skickas ur.jag och typ 3-4 till kommer in och spelet Fortsätter. Vi sitter och vinner deras blinds och spelar mot varandra som vanligt.. Blev trea, ska man räkna med att inte få några pengar utbetalda?? spelet fortsätter uppenbarligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Satt och spelade en turnering. 19 pers kvar alla ITM, ligger trea fyra nånting då jag skickas ur.jag och typ 3-4 till kommer in och spelet Fortsätter. Vi sitter och vinner deras blinds och spelar mot varandra som vanligt..Blev trea, ska man räkna med att inte få några pengar utbetalda?? spelet fortsätter uppenbarligen Det får du säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joa793 Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Hi I am sorry but at the moment there are problems with the poker client. Regards Geir Ove Neset Sec. Dep. NordicBet no shit sherlock?... Inget om min fråga om en ev. refund etc. Varje plats i $250k efter pausen var "värd" ungeför $780 och fick ju som sagt nada.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Kanske dags att sluta för dagen när prima själva slänger ut en? haha trist när man hade värsta rushen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 planerat underhåll mellan 03-06, en del siter har skickat ut meddelande om drift/underhållsstoppet, en del inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Incognito Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Kan fortfarande inte connecta, är det fortfarande underhållsarbete på gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phew Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Kan fortfarande inte connecta, är det fortfarande underhållsarbete på gång? klippt ur mail från Purple Lounge: Start 3:00 A.M GMT : End 9:00 A.M GMT (I.e. 6 hours downtime) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts