Gå till innehåll

Sign-up i juni


jozoa

Recommended Posts

Har skrivit i ovanliggande tråd om $1000-bonusen under april men inte fått något svar på länge så jag gör en egen tråd.

 

Är lockad att ta bonusen som finns via PF.nu men vet inte riktigt om jag har uppfattat erbjudandet korrekt. $1000 + kortlek för nya spelare gällde väl enbart under april månad, eller har jag fel? Skulle gärna vilja veta vad det är för sign-up bonus i nuläget, dvs juni? Har tittat på hemsidan men tycker att den är alldeles för sluddrig och hittar inte det jag ska. Lägg gärna med övrig info så som kraven på ex antal MPP för att clera den etc.

 

Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber om ursäkt om jag missat din tidigare fråga. Vi kommer att ha en first deposit bonus på upp till $1000 i juni också. Den kommer upp på sidan och här på pokerforum så fort den blivit inlagd av CryptoLogic. Detta ska vara innan onsdag.

 

Gott, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

OM man signar sent i juni för 1000$ bonusen, har jag bara tills sista juni då eller är det 30 dagar o framåt?

Betalas bonusen ut systematiskt som de gör på vissa sidor? Alltså kan du tex få 10 dollar av din bonus när du nått upp till 1% av dina MPP som krävs för din 1000$-bonus? För annars kan man ju olycklitvis missa hela bonusen för att man hade 5 MPP kvar när tiden går ut????!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OM man signar sent i juni för 1000$ bonusen, har jag bara tills sista juni då eller är det 30 dagar o framåt?

Betalas bonusen ut systematiskt som de gör på vissa sidor? Alltså kan du tex få 10 dollar av din bonus när du nått upp till 1% av dina MPP som krävs för din 1000$-bonus? För annars kan man ju olycklitvis missa hela bonusen för att man hade 5 MPP kvar när tiden går ut????!!

 

Det är 30 dagar som gäller. Bonusen är en "all or nothing"-bonus vilket gör att du måste klarar bonusen på dessa 30 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...