Gå till innehåll

Grattis Dan Glimne!


Colderose

Recommended Posts

Flest gånger i TV vinner. Och Ken har ju liksom diskat sig själv. Glimne är och förblir en tomte.

 

Det finns bara en Ola.

 

JKag är smickrad, och jag hoppas att jag hade vunnit utmärkelsen om inte Dan varit med. Observera att omröstningen gällde årets pokerpersonlighet och inte årets pokerspelare eller liknande. Och då är Dan det givna valet, allt annat vore skandal.

 

Tyvärr så ver ju inte random "svensson" vem jag är, så det är väl stor risk att någon av turneringsklonkarna vunnit annars. För den tredje "personligheten" i startfältet var ju Gena D, och vem det är finns det ingen som vet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JKag är smickrad, och jag hoppas att jag hade vunnit utmärkelsen om inte Dan varit med. Observera att omröstningen gällde årets pokerpersonlighet och inte årets pokerspelare eller liknande. Och då är Dan det givna valet, allt annat vore skandal.

 

Tyvärr så ver ju inte random "svensson" vem jag är, så det är väl stor risk att någon av turneringsklonkarna vunnit annars. För den tredje "personligheten" i startfältet var ju Gena D, och vem det är finns det ingen som vet...

Hmmm....

 

Du

- Modererar sveriges största pokerforum

- Är redaktör på poker.se

- Startat och programleder tv-programmet poker.se

- Skriver i sveriges ena pokerblaska PokerMagazine

- Skriver i sveriges andra pokerblaska First Poker

- Har en kolumn i den ena av de rikstäckande kvällsblaskorna

- Får bisitta på diverse tv-sända turneringar

- Är, vilket man utan att ha läst dig kan dra slutsatsen till, en utmärkt spelteoretiker

- mer...? Duktig på att faktiskt spela poker, kanske?

 

Din blygsamhet är smaklig, men Glimne är bara ett affischnamn medans du är äkta vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Skriver i sveriges andra pokerblaska First Poker

 

Gör jag? Nu är det något jag glömt fakturera i så fall :-) Du tänker antingen på Jens intervju eller Parbets annons. Även om jag gärna skulel skriva i First Poker så har jag inte fått något erbjudande. Däremot skriver jag i CardPlayer Europe... visst fan, dags att knåpa ihop nåt nu igen, det är enkvarnsten runt halsen varje månadsskifte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör jag? Nu är det något jag glömt fakturera i så fall :-)

 

Kanske ett fall av schizofreni. Jobbigt med personlighetsklyvning. :mrgreen:

 

BTW; la min röst på dig med pga redan uppräknade anledningar men DG är inget felval heller å andra sidan. Och troligen är det väl hans "Svensson" arbete som fällt avgörandet.

 

Anyway, vi behöver fler som er två. Keep up the good work 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart han är duktig på poker, håller man på så mycket med ett kortspel som han gör så blir man bra. Det är helt oundvikligt 8)

 

Uppenbarligen. LOL.

 

Håller med om att han är jävligt klassisk hur som helst. Rolig att lyssna på och det är uppenbart att han älskar poker mer än de flesta. Värdig pristagare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dan Glimne är pokerns svar på David Lynch "Lost Highway", som i sin tur är Kejsarens nya kläder. Kan man inte se att kejsaren är naken, ja då? Personlighet? Självklart! Sedan när man disskuterar personlighet tror jag nog "the Wolf" i Pulp Fiction skulle kunna ta ner Glimne på jorden över glädjen för priset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...