mrfiskman Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Här diskuterar vi glass, vad gillar ni? Jag har en ny favorit nu: caramel chew chew av ben och jerrys. Annars är cream cookies av häägen alltid välkommen i min frys med. Vad gillar ni? Citera
thestonk Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Cookie dough, B&J. Strawberry cheesecake slinker också ner. Annars är saknaden efter puckstång jordgubb enorm. Över femton års väntan, men i år kom vaniljvarianten åter. Den som hoppas får se. Citera
mrfiskman Postad 30 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2007 Cookie dough, B&J. Strawberry cheesecake slinker också ner. Annars är saknaden efter puckstång jordgubb enorm. Över femton års väntan, men i år kom vaniljvarianten åter. Den som hoppas får se. Strawberry cheesecake är godare av häägen kan jag tipsa om. Citera
heltok Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 swensons mango-sticky rice de hade som promotion innan för 59baht i chaing mai mars 2006 var iaf übernöten. swensons chokladfondue är najs också. Citera
kraclob Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Tar mig friheten och droppar in en pinnglass. THERE CAN BE ONLY ONE Citera
Nojjby Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Cookie dough, B&J. Strawberry cheesecake slinker också ner. Annars är saknaden efter puckstång jordgubb enorm. Över femton års väntan, men i år kom vaniljvarianten åter. Den som hoppas får se. Den här sommaren kommer jag med andra ord antagligen alltid att minnas som sommaren när jag gick upp 15 kg. Citera
mrfiskman Postad 29 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2007 De senaste tre månaderna har överlägset varit den största glassätar tiden i mitt liv, vilket syns på min viktökning blandannat. Jag har kommit till insikt med att ben och jerrys är så totalt överlägsen häägen dazs, jag trodde de var rätt jämna förr men tyvärr för häägen är det bara b å j som gäller nu. Bland favoriterna har jag cookie dough,caramel chew chew,piece of cake och den där med irish cream vad den nu heter. Toffiecrunh,phishfood,fossilfuel och cherry garcia är goda men inte fantastiska. Idag har jag tvingat mig själv att köpa hem chocolate brownie fudge, jag gillar ju egentligen inte chokladglass så mycket men jag måste ju testa. Tänkte jag skulle dela med mig av mina intressanta tankar. mvh//Blivande fetto. Citera
eurythmech Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 fisko, i Stockholm kan man köpa små bägare Ben & Jerry's på 7/11, du missar så mycket. Citera
psykologen Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 Italiensk glass. Romrussin är favo. Jag grät när GB slutade med sin variant av den. Choklad och polka är också favo. Annars vid sidan av glass kan Tiramisu vara riktigt nice. Citera
hetental Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 GB italienska glasser typ straticella eller hur den nu stavas är ruskigt god Citera
mrfiskman Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 B och j´s caramel chew chew idag! En liten undran: vaffan är det där lejonet och björnen som börjar dyka upp överallt, kan nån bekräfta att det är något att ha? Citera
eurythmech Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Köpte L&B en gång och blev sjukt besviken. Citera
mrfiskman Postad 14 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Jag har inte ätit Ben och jerry´s på länge nu. Idag har jag istället (hör och häpna) köpt hem billig åseglass 3-smak. Man är ju smart och blandar glassen med cornflakes så blir det gott iaf. Citera
Njursparven Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Ohh! Jag är ett stort fan av B&J. Chunkey monkey är min favorit så här långt, kletig bananglass med chokladbitar och valnötter. Någon som har prövat deras nya(?) chocolate therapy? Citera
hnat Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Någon som har prövat deras nya(?) chocolate therapy? Den är ju smått gudomlig. Citera
Kape Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Lejonet och Björnen: Italiensk Choklad, Pistage och Banan är samtliga mums och går även bra att blanda i samma portion. Citera
Rackad Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 B&J har ju kilopris som fläskkarré. Jävla överklassglass. Citera
Kape Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 B&J har ju kilopris som fläskkarré. Jävla överklassglass. ROFL! Ät blodpudding så har du i alla fall råd med en god glass till efterrätt. Citera
Hakflem Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Själv är man en trogen Lejonet & Björnen-knarkare. Satan vad de kan ysta ihop glass. Mars-glassen är ju också svårslagen när man ska köpa nåt snabbt, lätt och läckert. Citera
eurythmech Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Köpte Lejonet & Björnen en gång, kommer aldrig göra om det misstaget. Citera
mr-flow Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Jag har inte förstått mig på apelsin choklad, kanske därför jag inte diggade L&B italiensk choklad. Och har bara köpt B&J en gång, cookie dough tror jag, var helt okej men kom ju på mig själv att jag istortsett hade köpt daimglass, fääääääk jag ville ju ha nått som typ bananchoklad stuket kom med förslag på B&J Citera
Gustaf112 Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Postad 15 Oktober , 2007 Köpte Lejonet & Björnen en gång, kommer aldrig göra om det misstaget. WTF, DEN E JU DEN BÄSTA! Citera
Agent Cooper Postad 21 Februari , 2008 Rapport Postad 21 Februari , 2008 Smakade Ben&Jerry´s Cookie Dough för första gången för 15 minuter sedan. Det blir även den sista gången. Ni som rekommenderade den måste ju ha defekta smaklökar ffs. Citera
Hoit Postad 21 Februari , 2008 Rapport Postad 21 Februari , 2008 Om ni är på besök i Malmö så bege er genast till Drottningtorget och inhandla lite äkta italiensk glass på Dolce Sicilia. http://www.dolcesicilia.se/ Jag har inte ätit gräddglass sen jag åt där första gången. Citera
Recommended Posts