Gå till innehåll

Den stora glasstråden.


mrfiskman

Recommended Posts

Cookie dough, B&J. Strawberry cheesecake slinker också ner. Annars är saknaden efter puckstång jordgubb enorm. Över femton års väntan, men i år kom vaniljvarianten åter. Den som hoppas får se.

 

Strawberry cheesecake är godare av häägen kan jag tipsa om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cookie dough, B&J. Strawberry cheesecake slinker också ner. Annars är saknaden efter puckstång jordgubb enorm. Över femton års väntan, men i år kom vaniljvarianten åter. Den som hoppas får se.

 

Den här sommaren kommer jag med andra ord antagligen alltid att minnas som sommaren när jag gick upp 15 kg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

De senaste tre månaderna har överlägset varit den största glassätar tiden i mitt liv, vilket syns på min viktökning blandannat.

 

Jag har kommit till insikt med att ben och jerrys är så totalt överlägsen häägen dazs, jag trodde de var rätt jämna förr men tyvärr för häägen är det bara b å j som gäller nu.

 

Bland favoriterna har jag cookie dough,caramel chew chew,piece of cake och den där med irish cream vad den nu heter.

 

Toffiecrunh,phishfood,fossilfuel och cherry garcia är goda men inte fantastiska.

 

Idag har jag tvingat mig själv att köpa hem chocolate brownie fudge, jag gillar ju egentligen inte chokladglass så mycket men jag måste ju testa.

 

Tänkte jag skulle dela med mig av mina intressanta tankar.

 

mvh//Blivande fetto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag har inte förstått mig på apelsin choklad, kanske därför jag inte diggade L&B italiensk choklad. Och har bara köpt B&J en gång, cookie dough tror jag, var helt okej men kom ju på mig själv att jag istortsett hade köpt daimglass, fääääääk jag ville ju ha nått som typ bananchoklad stuket :) kom med förslag på B&J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...