kungbohman Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 Satte in 100 dollar med neteller i Söndags på pokerstars. Idag hade jag runt 235 bestämde mig för att du ut 100 dollar till netellerkontot. Jag tog ut 100 dollar och det stod att jag skulle få ett mail som bekräfta det. Efter ett tag fick jag detta svar: "Cashout request time: 2007/05/29 17:22:38 Cashout amount: $0.00 If you have any further questions regarding this transaction, please contact cashier@PokerStars.com" Hmm, 0 dollar? Mina 100 som jag tog ut finns varken på Starskontot eller mitt netellerkonto. Så vart fan är dem?! Någon som varit med om samma problem eller vet något svar på problemet? Citera
kungbohman Postad 29 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2007 Kan tillägga att jag har skickat iväg ett mail till deras "snabba support". Citera
brainslicer Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 kanske för att neteller varit nere idag? förresten är de inte så klokt att posta namn, email o user-ID o sånt öppet på forum... redigera bort de Citera
kungbohman Postad 29 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2007 kanske för att neteller varit nere idag? Ok, man får väl hoppas 100 dollar är ingen jättesumma men det känns ju så trist om man tappar 100 dollar på ren skit. Citera
brainslicer Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 de kommer säkert, ibland tar de bara en stund, inte brukar dom gå upp i rök inte Citera
PeO Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 Inget att vara orolig över. Kommer ordna upp sig. Skulle bli mycket överraskad om Pokerstars blåser dig på 100 dollar. Är en seriös sajt. Citera
kungbohman Postad 29 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2007 de kommer säkert, ibland tar de bara en stund, inte brukar dom gå upp i rök inte Jag hoppas, men tror vet jag inte. Det lite roliga(intressanta) i denna cashout är jag tog ut 100 dollar, men jag fick ett mail om att jag tog ut 0... Intressant.. Citera
DrRoland Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 Förvänta dig inga storverk av pokerstars "geniala" cashout system bara. Citera
kungbohman Postad 29 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2007 Förvänta dig inga storverk av pokerstars "geniala" cashout system bara. Chansen att pengarna dyker upp är alltså inte så stor? Citera
okocha Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 Chansen att pengarna dyker upp är alltså inte så stor? Om du har mailat supporten så påstår jag att du med 99% säkerhet kommer få pengarna. Citera
calloway Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 Inga problem alls,du kan känna dig 100% trygg med Pokerstars. Jag fick samma mail som du och neteller har haft tillfälliga problem idag. "The reason your cashout amount is listed as $0.00 is because NETELLER is currently experiencing temporary connectivity problems. If your cashout was processed successfully, the funds are now available in your NETELLER account. If your cashout was not processed successfully, the amount of your cashout will be credited back to your PokerStars account balance. You can then make another cashout request." Citera
kungbohman Postad 30 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2007 Inga problem alls,du kan känna dig 100% trygg med Pokerstars.Jag fick samma mail som du och neteller har haft tillfälliga problem idag. "The reason your cashout amount is listed as $0.00 is because NETELLER is currently experiencing temporary connectivity problems. If your cashout was processed successfully, the funds are now available in your NETELLER account. If your cashout was not processed successfully, the amount of your cashout will be credited back to your PokerStars account balance. You can then make another cashout request." Har du fått dina pengar? Citera
Recommended Posts