hampulito Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Fick nyss ett mail från ep. Är tydligen bjuden till berns på VIP fest. Vilka fler är bjudna och vilka kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Hej hampulito! Dessa spelare har vunnit biljetter till festen: MrFix Eesoni KorthajPyret Lenamarie Sketsa Mangelind smulan63 lisa_swe Madame.Dust czyU Jag kan inte svara på vilka som kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toompa84 Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Hur kan man inte va bjuden om man nickar "fitthuvve"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 29 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Hej hampulito! Dessa spelare har vunnit biljetter till festen: MrFix Eesoni KorthajPyret Lenamarie Sketsa Mangelind smulan63 lisa_swe Madame.Dust czyU Jag kan inte svara på vilka som kommer. Har dom här personerna vunnit dom i firullen, eller fått inbjudan via mail? Skulle gärna veta vilken tid och vad som ingår osv. innan man åker dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berrabb Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Hade gärna gått dit om jag hade haft biljett. Dock har jag tänkt att vinna biljetter imorgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts